Iemand ervaring met dit huisje of iets vergelijkbaars?
Wát een lelijk ding maar ik denk dat mijn zoontje (13 maanden) dit helemaal fantastisch zal vinden.
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Iemand ervaring met dit huisje of iets vergelijkbaars?
Wát een lelijk ding maar ik denk dat mijn zoontje (13 maanden) dit helemaal fantastisch zal vinden.
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Hier was het wel leuk maar niet voor lang spel. Kinderen die op bezoek kwamen vonden het vaak prachtig maar verder waren onze kids v er vrij snel klaar mee
Heerlijk vrijdag avond leesvoer hihi!
Mooi overzichtelijk artikel !
In de handbagage waar je echt niet zonder kan moest je koffer niet toekomen (vb slaapzak als je die gebruikt).
Verder: wasmiddel (je wil meestal toch wel eens iets uitwassen), dubbel eten en pampers voor onderweg, alleen snacks neenemen die ze zeker lusten, lievelingsspeelgoed enkele dagen voorheen verstoppen en terug geven op hrt vliegtuig. Boekje voor op het vliegtuig.
En kleine tip: probeer de kleine te laten slapen wanneer mogelijk. Ga als het kan nooit met een oververmoeid kindje aan boord…
Veel plezier!
Eens! Deze is echt heel fijn! Gebruiken hem thuis ook elke keer want onverwoestbaar en zo makkelijk klein mee te nemen!
Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap naar een meerdaags festival toen ik 30 weken zwanger was. Ik sliep toen ik een tentje op matje. Vond ik toen prima te doen, maar dat was 4 nachten, geen hele vakantie…Ik had toen een tweepersoonsdeken mee voor mij alleen, die ik deels onder m’n buik en tussen m’n benen kon leggen, waardoor ik prima lag. Ik geloof niet dat ik mn buik toen nog in een slaapzak gepropt kreeg.
Mijn dochter heeft hier echt suuuuuper lang mee gespeeld. Hij staat nu weer op zolder, maar als we daar zijn, gaat ze er ook altijd gelijk weer mee spelen (ze is nu 2,5)
Edit: had hem wel van marktplaats dus zou daar ook zeker even kijken
Een pop it was hier leuk vermaak bij restaurants etc. En kleuren met water ook. Zo’n ding met water in de pen en het boekje kleurt dan.
Wij hadden ook tablet mee en vooraf wat op Netflix gedownload voor als je geen internet hebt.
Eigen rietje, afsluitbaar bakje en bordje en bakje met plastic kinderbestek. Niet elke huisje heeft dat en vonden wij wel makkelijker met eten geven. 1 siliconen slabber hadden we ook mee.
Wat wasmiddel / ossengalzeep voor erge vlekken is wel handig.om te hebben.
Luierzakjes of plastic zakjes, ook handig na zwemmen voor het natte spul.
Ik heb bij de zeeman een draadloze kinder koptelefoon met led lampjes gekocht. Was 12 euro en het werkt perfect
Wij hebben van Lidl (online), voor allebei 1 en die zijn ook op elkaar aan te sluiten waardoor ze dan samen kunnen kijken en allebei geluid hebben.
Ik heb er ook 1 gevonden op Marktplaats! Ga ‘m zo halen. Stukken beter te betalen.
Heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ik kwam dit tegen. Heeft iemand hier ervaring mee met 2 kindjes binnen 1,5 jaar?
In september verwacht ik ons 2de kindje. Onze oudste is dan 16 maanden. We hebben een Mutsy kinderwagen en ik twijfel heel erg om deze te vervangen voor bijv. een Bugaboo Donkey twin wagen zodat de kindjes naast elkaar kunnen zitten/liggen. Maarrr… dit is een lompere kinderwagen, € 1500,- én ik ben bang dat de oudste er niet meer veel in zal zitten waardoor het dus zonde is van de aankoop. Wellicht dat ik de jongste ook veel in een draagzak mee zal nemen als de oudste in de kinderwagen zit…
Deze is hier idd vaker voorbij gekomen en best wat forummers zweren erbij! Iig @anon13937616
https://www.forumfeminarum.nl/t/zwangerschapstopic-9/29680/2536?u=kusjessoldaat
Wij hebben hem sinds 2 weken ofzo. Hij stond in de gang en mijn 15 maanden oude dreumes vindt hem super interessant dus gisteren naar de speeltuin zijn we ermee naar buiten gegaan. Hij vond het fantastisch!
Hij is het zitten in de kinderwagen sowieso een beetje zat en hierin is hij weer helemaal blij. Flink aan het ‘sturen’ en tevreden om zich heen aan het kijken.
Vind hem ook stabiel. Sommige hoge drempeltjes (zoals een voordeur ofzo) moet ik het zitje even begeleiden, je hebt nog geen tempo dus dan rijdt hij er tegenaan. Maar dat kan ook mijn eigen voorzichtigheid nog zijn omdat ik nog niet weet wat hij allemaal kan hebben. Maar buiten ging het helemaal goed qua stabiliteit!
Nja heb dus 1,5 dag ervaring haha, denk dat @anon13937616 je meer kan vertellen erover want dankzij haar heb ik deze ook aangeschaft.
Mijn zoontje heeft deze gekregen moet 11 maanden en hij speelt er nu nog steeds mee (16 maanden). Hij vindt het vooral leuk om zich erin te verstoppen en met de ballen te spelen. Wat mij betreft een goeie aankoop.
Heeft iemand ervaring met de IELM uv pakjes om te zwemmen? Hoe vallen ze bijvoorbeeld?
Yes, ik had 2 kindjes in 15 maanden. De duowagen was echt een lifesaver voor mij, die hebben we jaar 1 heel veel gebruikt. Ik kon gewoon lekker de deur uit voor een lange wandeling, ze konden allebei slapen in de wagen en ik was niet afhankelijk van de bereidheid van een dreumes om mee te werken. Met een dreumes moet je veel bukken en tillen en je moet ze bij vrijwel alles helpen in een speeltuintje bijv, en dan vond ik een baby in de draagzak onhandig. Ik zou dus voor een duowagen gaan, evt tweedehands.
Wij hebben 2ehands een kid-sit gekocht voor €15. Past achter iedere kinderwagen. Ik vind het een ideaal ding.
R heeft deze ingepikt van S …
Echt een stevig degelijk ding en vooral trots dat ie een standaard heeft (maar m vervolgens wel altijd neer smijten)