Mijn kind kreeg toen hij 4 werd een step van decathlon met lichtgevende wieltjes. Was iets van 30-35 euro, en hij doet t echt top.
Deze! Maar wij hebben er echt minder voor betaald destijds
Ik heb dit niet geprobeerd maar ben toen voor die duowagen gegaan. Ik had 15 maanden ertussen en mân zoontje ging pas 1 week voor bevalling van zân zusje lopen. Ik moest ook toen elke ochtend de oudste naar school brengen en die duowagen heeft me echt gered.
Kruidvat ging ik gewoon in de avond heen, alleen
@Diplodocus jij vertelde een lange tijd geleden dat, toen M naar de dierentuin ging met haar klas, je een gps tracker in haar tas had gedaan. Wat voor GPS tracker is het en is die fijn?
Thanks, helaas hebbrn wij geen enkele apple product, dus ik moet opzoek naar iets anders!
Thanks!
Voor ons tweede kindje op komst ben ik op zoek naar een babyfoon met 2 cameraâs met split view functie op de monitor Ă©n met app functie. En het liefst ook dat je de beelden minimaal een paar dagen kunt terugkijken in de cloud. De enige optie die ik tot nu toe zag was Google nest maar daar betaal je dan meteen zoân duur abonnement voor. Iemand een andere tip?
MĂ LA Tekenbord, naaldhout - IKEA Heeft iemand dit tekenbord? Is het whiteboard gedeelte ook magnetisch?
Veel van de andere borden die ik zie staat het specifiek bij, maar het bord wat hoger op de poten (maar dan bv wel nog kraaltjes en een klokje eronder, ook een leuke toevoeging) en dat lijkt me zeker voor R. nog wat laag. Plus ik vind de tekenrol een leuke toevoeging. Als er iemand een tip heeft voor een aanrader (max âŹ50 ongeveer) hoor ik het ook graag.
Wat leuk! Hoe heet het?
Is het ânormaalâ dat mijn baby nog steeds best wel last heeft van reflux? Krijg dat op de opvang best vaak te horen, dat ze lang na haar flesje nog kan spugen. Helemaal als ze druk aan het spelen is. En als ze op haar buik ligt is het helemaal drama maar vaak zit ze gewoon recht op haar billen en dan komt er best wel wat uit soms
Hoeveel snacks geven jullie aan je kindje op een dag? En dan bedoel ik de maissticks of soepstengels.
Ook 1 of 2 keer per dag.
Behalve als we gaan uit eten/vliegen dan zoveel als nodig
Gemiddeld 1 a 2x per dag. Eigenlijk als we weg gaan mee als snack om rustig te houden.
Vandaag niet weggeweest en ook niet gehad of naar gevraagd. Ik geef thuis sneller fruit of tomaat/mini komkommers.
Edit. Doe het meestal als ze het vraagt. Als ze genoeg heeft eet ze ook niet. Vaak om gewoon vast te houden. Soms is ze een bouwvakker en is het niet aan te slepen.
1x per dag.
Hij krijgt ontbijt / lunch / diner. Ochtend tussendoortje is dan fruit en middagtussendoortje een snack.
Oja, hij is 13 maanden trouwens.
Edit
@Mexi Heeeel herkenbaar! Ik doe ook maar wat. Mijn zoontje is (nu nog?) een hele goede eter, dus ik heb het idee dat ik af en toe zân rem moet zijn. Maar wil âm ook weer niet te weinig geven. Zo lastig!
Volgens mij is het zo dat als ze zo jong ze nog niet echt kunnen overeaten, zeker aangezien ze nog geen snoep of chips etc eten
Wij hielden daarom altijd aan zo veel/weinig als ze wil, ze zal het wel nodig hebben
Mijn dochter is ietsje jonger en die geeft ook nog best regelmatig op. Vaak als ze druk over de vloer aan het tijgeren is. Zijn meestal kleine beetjes maar soms ook wat meer.
Recent nog even aangekaart bij het consultatiebureau en daar vonden ze dat echt geen probleem. Enkel als ze hele grote hoeveelheden zou opgeven of zou huilen na het opgeven.
Nu met 16 maanden ongeveer 3 keer per dag. Maar dan tel ik fruit ook mee. Vaak knijpzakjes, van die groentevingers, dadelreepjes, rozijntjes, etc.
Maar als hij cranky maar niet moe is krijgt hij ook wel wat tussendoor.
Ik sta er hetzelfde in als @Gelatelli, ik vertrouw volledig op mijn kind en dat hij weet wanneer hij vol zit. Oké rozijntjes kan hij de hele dag wel door eten, haha. Maar de rest alleen als hij trek heeft.
Edit: dit werkt trouwens ook de andere kant op. Als hij niet wil eten is dat prima. We bieden dan nog wat anders aan en als hij dat ook niet wil is het eten klaar. Hij wordt eigenlijk nooit 's nachts wakker met honger wat ik soms wel verwacht omdat hij dan amper heeft gegeten.
Geloof me, zelfs die rozijntjes zit op een gegeven moment een rem op. Hier hadden ze dus de bak met rozijntjes gevonden terwijl wij in de tuin bezig waren ik koop altijd van die grote zakken (bij de bakproducten) en als we dan weg gaan ofzo neem ik in een kleiner bakje 2 porties mee. Maar goed, wij kwamen er pas na een tijdje achter want ze zaten met hun rug naar ons toe binnen en het leek net of ze samen lief aan het spelen waren
Halverwege de bak zijn ze gestopt
Mijn dochter is iets jonger en spuugt ook nog geregeld en ook nog 3 of 4u na haar fles met jbpm. Bij mijn oudste heeft het ook heel lang aangehouden.
Oooh wat een boefjes hahaha. Dat is alsnog flink dooreten