Misschien is rondtrekken met een camper ipv de fiets voor deze fase ook een optie? Dat zie ik vrienden die normaal gesproken op bergwandelvakanties gaan doen tussen de rugdrager- en zelfloop-leeftijd in.
Bestaat er een reddingsvest dat mee kan groeien met je kind? Hoeft niet oneindig te zijn, maar we gaan binnenkort varen en dat doen we ongeveer 1 of 2 keer per jaar. Ik vind het zonde om daarvoor een reddingsvest te kopen dat maar 1 jaar meegaat. Kind is nu ongeveer 13 of 14 kilo, maat 86.
En als we het dan toch over water hebben: welk zwemvestje kan voor deze maat gebruikt worden? Is zo’n Puddle Jumper al geschikt? Want volgens mij is hij officieel net te licht, maar het is best een stevig kindje.
Wij hebben ook naar die Puddle Jumper zitten kijken, volgens mij was die vanaf 15kg.
En mijn dochter is 13kg en best flink maar ik durfde het toch niet aan, je zal maar net zien dat die 2kg het verschil maakt ![]()
edit: wij zaten trouwens zelf naar zoiets te kijken
die kan ook niet afglippen o.i.d.
Oja zoiets is ook handig. Al laat ik m’n kind echt geen seconde alleen in het water dus ik ben niet echt bang voor afglippen. Meer dat het moet van het zwembad bij vrij zwemmen (logisch).
Mag ook in pb, maar heb je tips voor appartementen in Noord Italie? Ik zie door de bomen t bos niet meer
Thnx! ik ga het bekijken ![]()
We hebben in Noord Italië hier gezeten:
Agriturismo Cascina dei Giacinti
https://goo.gl/maps/YV5cKci4AD6uCd2AA
En hier:
La Capuccina
https://goo.gl/maps/ZGVsN3FwTSgj2baq8
En verder naar het zuiden maar ook heel leuk:
Il Casolare di Libbiano (deze ligt wel afgelegen)
https://goo.gl/maps/Aj1EcJnQiKbiACCPA
Foresteria Settevie
https://maps.google.com?q=Foresteria%20Settevie,%20Via%20Cappelletto,%205,%2012050%20Treiso%20CN,%20Italië&ftid=0x12d2b5b1ca55ffa3:0xf80c7986a21cab4e&hl=nl-SE&gl=se&entry=gps
De meeste gaan volgens mij van 0-14 kilo ofzo en dan van 14-20 kilo oid, dus gaan wel langer mee. Wij hebben toen voor K. 1 gekocht die tot ik geloof 14 kilo ging, met het idee van als zij die niet meer past schuiven we hem door en voor haar een grotere. Hier is het ook een paar keer per jaar maar dat we hem nodig hebben. Wij hebben die toen niet via bol ofzo gekocht, maar echt een zwemvestenwebshop volgens mij. Zal even kijken of ik het kan vinden nog, maar had toen een verkeerd e-mailadres doorgegeven (.nl ipv .com ofzo), dus weet niet of ik daar nog een mail van heb.
Wel even opletten dat het echt een reddingsvest is met zo’n kraag en geen zwemvest, dat is echt een verschil en ander doel ook.
Bij Kruidvat hebben ze nu trouwens een soort Puddle Jumper voor 12,99 en die is volgens mij vanaf 13 kilo. Ga ik ook zo voor je terugzoeken, want had er een foto van gemaakt en naar mijn man gestuurd ![]()
Edit: mbt het reddingsvest heb ik het snel gevonden iig. Wij hebben van Besto. Die hebben een variant van 0-15 kilo en vanaf 15 kilo (dus dan zou je even moeten kijken hoe die zit, of die ene kilo dan echt veel uitmaakt nog) maar ook een variant van 10-20kg.
Ik ben fan van die wasbeer. Hij is zo droog.
Ik probeer die hier steeds te pluggen maar ze heeft een voorkeur voor meer schreeuwerige series, helaas.
Is prima. Gewoon categorie Zara en H&M.
We zijn vorige week begonnen. Wisselt per dag of ze enthousiast is. Ze is nu ook erg verkouden en vind het maar niks. Volgens mij is het echt prima als je de baby gewoon wat aanbiedt. Of ze nou wel eten of niet boeit niet zo. Komt wel met de tijd. De een is er eerder aan toe dan de ander.
Bij mijn dochter moet het echt helemaal mousse zijn, dus geen stukjes of structuur.
Banaan gaat er het beste in. En potjes ook beter dan vers, omdat dat zo gladjes is.
Knijpfruitjes zijn ook een succes. Verder eens met broodrooster
Klopt het dat de Kruidvat luiers vanaf maat 4 geen plasindicatiestreep meer heeft?
Zo ging het bij ons ook hoor! Hij leek het even interessant te vinden maar dat was al snel over. Toen na een paar weken weer geprobeerd en toen snapte hij het een stuk beter.
@Tubing Klopt! Vind ik soms nog wel irritant als ie een ziek is. Verder eigenlijk ook niet (meer) nodig.
Komt vanzelf inderdaad, mijn dochter had helemaal niet echt interesse in vast voedsel de eerste maanden. Gingen een paar hapjes in en dan was het wel genoeg, het happen vond ze toen ook nog erg lastig. Hier vond ze potjes ook lekkerder dan zelf gemaakt (nog steeds trouwens). Vanaf 6 maanden begon het langzaam te komen en op de opvang heeft ze wel meer de smaak te pakken gekregen heb ik het idee. Nu 9,5 maand en eet als een bootwerker maar ze is ook nog steeds heel enthousiast als ze de fles ziet haha.
De oudste had er wat meer tijd voor nodig, de tweede at vrijwel meteen alsof ze nooit anders heeft gedaan. Wij zijn met 6 maanden begonnen en die werkte meteen hele boterhammen weg als ze de kans kreeg (terwijl dat het ding was wat bij de oudste tot 9-10 maanden duurde voor ze het een beetje at).
Ja klopt! Even wennen haha
@Nefertiti deze ligt nu bij kruidvat, 13-30 kilo is die. Ik geloof 12,99 maar de prijs is niet in beeld.
Ja deze is. 12,99!
Ik heb deze ook gekocht