De meeste gaan volgens mij van 0-14 kilo ofzo en dan van 14-20 kilo oid, dus gaan wel langer mee. Wij hebben toen voor K. 1 gekocht die tot ik geloof 14 kilo ging, met het idee van als zij die niet meer past schuiven we hem door en voor haar een grotere. Hier is het ook een paar keer per jaar maar dat we hem nodig hebben. Wij hebben die toen niet via bol ofzo gekocht, maar echt een zwemvestenwebshop volgens mij. Zal even kijken of ik het kan vinden nog, maar had toen een verkeerd e-mailadres doorgegeven (.nl ipv .com ofzo), dus weet niet of ik daar nog een mail van heb.
Wel even opletten dat het echt een reddingsvest is met zo’n kraag en geen zwemvest, dat is echt een verschil en ander doel ook.
Bij Kruidvat hebben ze nu trouwens een soort Puddle Jumper voor 12,99 en die is volgens mij vanaf 13 kilo. Ga ik ook zo voor je terugzoeken, want had er een foto van gemaakt en naar mijn man gestuurd 
Edit: mbt het reddingsvest heb ik het snel gevonden iig. Wij hebben van Besto. Die hebben een variant van 0-15 kilo en vanaf 15 kilo (dus dan zou je even moeten kijken hoe die zit, of die ene kilo dan echt veel uitmaakt nog) maar ook een variant van 10-20kg.