Wij hebben het omgedraaid idd, in de ochtend wat ondernemen en 's middags zwembad. In de ochtend hebben ze vaak nog de meeste energie dus dan gingen we bv ergens heen(stadje, bezienswaardigheid, mooie baai) en dan of daar lunchen en dan terug rijden of voor de lunch terug rijden. R. viel dan altijd in de auto in slaap en liet zich gelukkig daarna nog goed in het appartement in bed leggen. K. doet geen middagdutjes meer, maar valt in de auto vaak wel ff in slaap dus dat was gunstig voor de avonden. Zeker als we iets verder moesten rijden (max een uur omdat het gewoon een klein eiland is haha) was dat wel chill want dan had ze mooi 30-45 minuten geslapen. En zijn ging dan met mijn man of mij vast naar het zwembad toe en de ander bleef dan bij het appartement en kwam dan met R. na haar dutje ook naar zwembad. Einde middag/begin avond douchen en omkleden en dan naar een restaurant wandelen.
Wij zijn ook van de wat meer ondernemende vakanties geweest altijd. Een vliegticket + eerste nacht + huurauto boeken en de rest ter plaatse. Veel kilometers maken, veel zien en doen. Dus was heel benieuwd hoe dit zou zijn (zijn hiervoor max paar dagen in Nederland weg geweest), maar het was echt een heerlijke en prima vakantie.
@Fredje als je kind het goed doet in de auto zou je idd ook nog een rondreis of iedere paar dagen andere plek kunnen overwegen. Ik had daar nu zelf geen zin in ivm dat ik niet wist hoe ik me lichamelijk zou voelen, maar waren dat wel van plan in de zomer van 2020… en dan max halve dag rijden zodat je ook regelmatig kan stoppen etc. maarja we weten allemaal wat er toen gebeurde