Tips, ervaringen & aanraders #6

Deze zijn hier een favoriet voor de zomer, luchtige pull up broeken. Zijn niet duur en in heel veel prints verkrijgbaar!

Edit: ze heten ‘geweven joggers’ in het Zweeds, weet niet exact wat de Nederlandse naam is

3 likes

Welke waterdoekjes zijn fijn en betaalbaar?
En gebruiken jullie die overal voor (dus zowel billen als snoetenpoetser)?
Ik had waterwipes maar die vind ik duur en plakken zo aan elkaar dat ze niet handig in gebruik zijn.

1 like

Wij hebben die van huggies, maar die zijn volgens mij 99% dus niet helemaal. En dan bestel ik meestal bij Plein, daar hebben ze vaak aanbiedingen

Die van Kruidvat eigen merk. Eens in de 2(?) maanden hebben ze ze in de actie voor 1+1 gratis. Zo zijn ze ook een goedkoop.

2 likes

Die gebruik(t)en wij ook, op zich hele fijne doekjes. Ik heb nu echter wel een doos Naif besteld omdat die plasticvrij zijn.

Ik heb ze laatst besteld want het was 24 pakken voor €15 :grimacing: goed om te horen dat ze fijn zijn.

1 like

De vroegere waterwipes waren echt zo chill ze hebben het aangepast en daardoor gaan ze nu idd moeilijker uit het pak… Gebruik ze nog steeds tho

1 like

Ik heb van de Zara van die ‘paperbag’ broekjes, de vallen ook lekker wijd/baggy

2 likes

Ik vind van het echte merk die groene fijn voor snoetenpoetsers. Ik vind de ‘naturel’ iets te stug daarvoor. Wel duur maar ook regelmatig in de aanbieding.
Verder heb ik nu die van Kruidvat gekocht naar aanleiding van tips hier maar we zijn ons nog door de oude doekjes aan het werken dus ik weet niet hoe fijn die zijn.

Wij hebben die Kruidvat waterdoekjes en ik stof er soms zelfs even snel de kamer mee af als ik stof zie als de zon schijnt. Of inderdaad de tafel afnemen, overal handig voor die dingen haha

4 likes

Miconazol wel nog een week lang blijven smeren nadat de plek weg is!

2 likes

Deze tip was ik ook aan het typen! ze hebben daar ook leuke tuin en spijkerbroekjes

5 likes

Maed for Mini, Sproet & Sprout. Je komt vast wat ruches tegen, maar hebben ook genoeg zonder. Ammehoela evt. En ik vind dat prenatal/Sweet petit vaak ook leuke dingen hebben. Ook van alles met ruches en volants, maar ook veel zonder.
Edit; ik vroeg me af wat volant nou eigenlijk echt is, dat is dus ruches. Haha.

2 likes

Cos I said so, your wishes en Nixnut. Zara heeft ook leuke stoerdere items, vooral lichtpaars gaat vaak in stoerdere dingen is me opgevallen. Ik zoek vaak op merk + kleur trouwens op vinted.

1 like

Haha ik heb echt exact dit gekocht voor mijn dochter

2 likes

Is een draaibare autostoel een meerwaarde? Ik zit te kijken naar een vervolgstoeltje en twijfel tussen een Maxi Cosi Pearl die op de isofix past die we hebben, of de Axissfix die draaibaar is. Prijs maakt niet zoveel uit, het is bijna even duur.

1 like

Ik zou niet meer zonder kunnen! Maar heb zelf geen ervaring met een andere type stoel.

4 likes

Ik heb het niet en je kan er prima zonder. Heb niet het idee dat ik iets mis, maar het zal vast fijn zijn.

3 likes

Hmm mijn oudste (4) heeft vandaag ( denk ik?!) een zonnesteek opgelopen met het buitenspelen.Hhelaas tegen al het smeren/ petjes en schaduw opzoeken in.

Is duizelig, heeft overgegeven en net wat diarree op de wc. Slaapt een beetje en dan even filmpje op de IPad en dan weer slapen. Indien hij wakker is geven we wat te drinken en een chipje. Hij ligt lekker koel nu op bed.

Even temperatuur opgemeten en dan heeft hij 39… voelt ook echt wel warm aan ( vooral bovenlijf en hoofd).

Heeft iemand tips? Ik ben zo’n hypochonder die overal de huisarts over wil bellen…

1 like

Ik vind dat Hema wel echt leuke ( en ook neutrale) kinderkleding heeft, phil&phae, Name it, en Zara ook wel ( soms shop ik juist bij de ‘jongens’ afdeling van de Zara).

1 like