Tips, ervaringen & aanraders #6

Ja alles wat ik nu ook al heb gedaan, maar verder niet over een normaal beloop of Hoelang het ‘mag’ duren.

“ Bel de huisarts als het niet beter gaat”.

Ja wat is beter denk ik dan: hij spuugt niet meer en wil wel wat drinken en eten maar ligt wel te slapen en blijft wel warm aanvoelen. Is als hij wakker is wel alert verder hoor.

Gevoelsmatig denk ik even een nachtje eroverheen laten gaan, maar ik heb een hypochondrisch gen die
Mij dan zo onzeker maakt.

1 like

Je doet het goed mama!

Het gaat beter: het spugen is gestopt, hij heeft wat gedronken.
Ik zou idd ook even een nachtje aankijken.

3 likes

Weet niet of het er al bij zit, maar een mandje voor aan de step!

1 like

Ik vind van wel! Zoveel makkelijker m’n kind in de auto zetten en eruit halen!

Oja wij hadden online een goede aanbieding gevonden waardoor het nog ‘maar’ een paar tientjes scheelde t.o.v. de niet-draaibare stoel waar we ook naar keken.

Maar ben er nog elke dag blij mee! Vooral nu hij groter en zwaarder wordt.

Bij ons staat dit op het lijstje, ze wordt wel 5 en dit wilt ze allemaal zelf heel graag

3 likes

De aquabeads zijn echt zo leuk. Had m’n man ooit gekocht voor ons zoontje. We hebben er echt lang plezier van gehad.

1 like

Bij mij was het echt een life saver! Ik heb de nuna 360 graden stoel. Maar dit komt ook omdat ik een lage 2 deurs auto heb. Nu A wat groter is, is het zoveel makkelijker. Een van de beste aankopen die ik voor haar gedaan heb!
Ze vind het draaien van de stoel ook geweldig. Altijd een lachbui als ik dr dan omdraai na het vastzetten

3 likes

Ja en ik vind het chill dat je met een spuitje het kan vastmaken ipv bijv een strijkijzer

Thanks voor alle reacties! Wij hebben ook een vrij lage auto (Audi A3) en het scheelde echt maar €10 dus ik ben voor gemak gegaan en heb de Axissfix besteld.

3 likes

Heb ook het idee dat die combinatie hier goed heeft geholpen! Die creme helpt bij mijzelf ook goed tegen jeukende plekken haha.

1 like

Wij gaan voor het eerst fietsen met de kleine, spannend.
Ik heb een Thule Yepp mini besteld met windscherm.
Doen jullie ook nog een helmpje op? Ik vind het maar een eng idee dat de fiets kan vallen ofzo.

2 likes

Wij hebben wel een helmpje inderdaad, deels zodat hij er al gewend aan raakt en deels omdat we door de drukke stad fietsen. We hebben een simpele van declathlon maat xxs

3 likes

Wij hebben in de auto die we het meest gebruiken ook de Pearl, en in mijn autootje heb ik een tweedehands draaibare die in de gordels kon omdat we geen tweede base wilden kopen. Ik ben het zo gewoon haar er gewoon in te zetten (ze zit ook nog achterwaarts) dat ik het draaisysteem bij de andere zelfs niet gebruik :sweat_smile:

Heeft iemand nog leuke tips voor een verjaardagscadeau voor een jongetje dat 3 wordt? Hij is gek op auto’s, tractors, treinen etc. maar heeft ook al heel veel.

1 like

Wij hebben ook vanaf 1e keer helmpje gedaan. Nu wil ie zelf niet meer zonder haha. Zie in m’n werk helaas te vaak hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als fietser.

2 likes

Tips gezocht voor een (1e) vaderdagcadeautje :grin:

1 like

M’n vriend had nog een nieuwe portemonnee nodig dus een portemonnee met een vakje waarin je een foto kunt doen. En dan zo’n extreem foute foto met rode lippenstift kusjes op de baby.

En ik vond dit ook wel een leuk idee maar onze baby is nog te klein voor verschillende poses.

2 likes

Kaartjes voor het spoorwegmuseum?

@Tubing ik wilde deze site ook tippen. Voor de eerste vaderdag toen K. was geboren heb ik daar een boekje gemaakt met foto’s van ze samen. Heb het boekje mijn papa en ik genoemd en iedere pagina een ander thema; spelen, knuffelen, eten, slapen etc etc en daar dan bijpassende foto’s ingedaan. Mijn man vond het echt super leuk en 2 jaar later wordt het “papaboekje” door beiden kids nog verslonden en meerdere malen per week bekeken en gelezen.

Ik heb voor de iets dikkere kaft dan standaard gekozen en het boekje ziet er echt nog mooi uit!

3 likes

Hier ook een treinfanaat en hij was helemaal in zijn nopjes met een puzzel van Thomas de Trein en een opbergdoos speciaal voor zijn Thomas treintjes. De electrische locomotief voor bij de houten Ikea treinbaan was ook een succes.

1 like