Dankje! Die riem lijkt me heel handig, ik ga er eventjes naar kijken, Thanks voor de tip!
Ik vind de draagzak handiger. Maar heb middel hond (14kg) en een rollijn.
Kinderwagen voor bos of soms ook wel wijkrondje maar best zwaar sturen met 1 hand en scheve stoepen.
Ik ben nu aan het uitvogelen hoe ik het straks met drukke peuter en baby ga doen. Peuter wilt alleen lopen maar zet het soms op een rennen.
Ik ga er even naar kijken. Ook handig met een peuter denk ik haha. Die hopelijk wel op een meerij plakje wilt zitten.
Ik ben serieus zenuwachtig als ik zie dat dat hekje dicht is op de opvang en ik dat dan open moet gaan maken terwijl al die medewerksters me zo aankijken
Ik vond poep opruimen met draagzak vooral een ding. Vind lopen met de wagen toch chiller; hij gaat ook vaak onderin het mandje zitten. En maak de riem vaak vast aan de tas houders.
Haha ja dat poepruimen is inderdaad niet zo handig met een draagzak, had ik nog niet aan gedacht
Heeft iemand ervaring met bundle boon?
Wordt volgens mij bij de eerste betaling nadat het volledig verwerkt is geregeld. R. kon eerst ook maar 2 dagen terecht en toen die 3 dagen ging heb ik een keer 2 betalingen gehad ipv 1 om het recht te trekken.
Wat @Suikerklontje zegt, ik heb dat ook gehad en je krijgt dan volgende maand een gecorrigeerde betaling.
ik kom er met de zoekfunctie niet uit (alleen een knikkerbaan die @Ovenschaal postte in 2021), maar ik merk dat m’n 20 maanden oude kind toe is aan nieuw/uitdagender speelgoed en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben
heb gister op een marktplaats keukentje geboden, zit naar rijgkralen te kijken, een vrachtwagen met kiepbak en een houten gereedschapsset maar wat is nog meer echt leuk?
Ons kind was toen al helemaal into haar pop (nu nog extremer), flesje geven, in bed leggen etc. Wat ze ook heel leuk vond/vindt was Duplo, met sinterklaas (19 maanden was ze toen) kreeg ze zo’n modulair huis en daar heeft ze veel mee gespeeld. Diertjes vond ze ook heel leuk (we hebben de Ark van Noach van little dutch). Oh en dit soort dingen(maar dan niet per se magnetisch):
Hier zijn met alle leeftijden puzzels een succes. Rond de leeftijd van jouw kind zijn denk ik van die houten puzzels met bijv Nijntje of Bumba karakters leuk.
En Duplo begonnen ze rond die tijd ook te waarderen. Je zou ook nog kunnen kijken naar Duplo Primo op bijv Marktplaats, dat is wat makkelijker te stapelen. Mijn kinderen hadden best wel lang moeite om de gewone Duplo blokken van elkaar af te trekken.
Ik had via marktplaats wat speelgoed overgenomen en daar zat dit spel tussen:
Er staat vanaf 2 jaar maar die van mij vond het eerder al heel leuk. Ik was echt verbaasd dat ze direct door had wat de bedoeling was en al de juiste vormen wist te vinden! Ze is in mei 2 geworden en het is nog steeds haar favoriete spelletje.
Ik ga even bellen voor de zekerheid!
Ze heeft wel een baby vriendinnetje op de opvang stond er laatst in de app. Super schattig. Misschien is het wel die van jou haha.
Speelgoed van fisher price van little people gaat ook heel lang mee. In het begin gewoon vooral leuk dingen erin en eruit halen, na een tijdje echt herkennen en na verloop van tijd kunnen ze er hele verhalen mee spelen.
Ik vind de boerderij het leukst denk ik
Nice, bedankt! De boerderij hebben we al een tijd op zolder staan, ga die gelijk naar beneden halen.
Ben benieuwd! Niet alle kinderen vinden natuurlijk hetzelfde leuk, net als volwassenen andere dingen leuk vinden ook al zijn ze even oud maar little people is in het algemeen wel populair geloof ik.
Wij hebben ook nog de bus en de garage. Heel leuk vind ik het zelf ook allemaal
Ja, leuk maar duur. Ik wilde 3 of 400 euro aan kleding houden, dat was wel iets te gek. Maar ik vond de box grotendeels heel leuk.
Update: Dit is sinds anderhalve week vanzelf weer teruggegaan naar uitslapen tot 07.30, hopelijk geeft dat andere burgers moed
Welke baby fietshelm kunnen jullie aanraden?