Oh dat is zeker een interessante! Ga mijn ogen openhouden of ik in de buurt van die kistjes kan vinden.
Ik geef s’ochtends deze pap
Soms nog met wat fruit er doorheen.
Moet je aanmaken met melk en dan krijgt ze geen fles meer.
Ik ook
Hebben wij ook gedaan, grof volkoren zelfs. Bij 2 kindjes en ze leven nog. Maakt volgens mij echt niet uit. @Mexi
Ohja en wij gaven speltpap van de Albert Heijn, dat gaven we in een fles maar toen ze ouder werd hebben we dat vervangen door overnight oats. In veel van die papjes zit suiker en dan vind ik onnodig als ze nog zo jong zijn.
Prima toch, zal allebei helemaal goed zijn.
Bij Kleintjes “moet” je juist met volkoren beginnen, dus denk dat het eigenlijk altijd goed is!
Ja zo duur, en dan heb je er maar 1! Ik heb echt een zwak voor leuke hydrofiele doeken (vaak van hema, zeeman of wibra!) dus staat nog leuk ook in de box
Zijn hier nog tips voor leuke fietsen? Mijn dochter kan denk ik bijna wel naar een echte fiets over (met zijwieltjes) en ik vind al die kinderfietsen toch zo kneiterlelijk? Sorry als ik nu iemand beledig Ik wil wel een Veloretti maar die zijn tweedehands ook nog steeds heel duur.
Popal cooper?
Volgens mij is de kans om later nog zo’n allergie te krijgen heel klein. En als de yoghurt ook goed gaat dan is de kans nog kleiner denk ik. Is het niet gewoon dat ze vol zit? Misschien heeft ze die melk niet meer nodig om lekker te slapen. Of als je wel de melk wilt geven dat je de yoghurt niet in de avond geeft maar bijvoorbeeld in de ochtend zodat het wat meer verdeeld is?
Wij hebben dit ook gehad hier en toen bleek dus dat hij net wat te veel kreeg.
Nog een vraag! Iemand tips voor een goeie iPad cover? We hebben nu zo’n dikke siliconen maar als je hem rechtop zet staat hij zo rechtop dat hij makkelijk naar voren valt:
Ik zoek er dus eentje die net wat schuiner is.
Ja precies, vond het ook raar dat ze niet op die yoghurt reageerde. M’n man dacht ook dat ze te vol zat en misschien ook de warmte? Vandaag toch voor de zekerheid even een dagje zonder melk
Dankje voor je reactie!
Hier een succes: stapelbakjes, lege shampooflessen, duplo en zo’n doseer spuitje ( een keer overgehouden van een medicijn voor mijn toendertijd pasgeboren dochter), wordt als waterpistool ingezet.
Bij ons heeft ze laatst ook s avonds al dr eten eruit gespuugd, waarschijnlijk vd warmte. Was eenmalig, ging erna lekker slapen en volgende dag weer niks ad hand
Paar weken terug nog hij een fietsenwinkel geweest en daar zaten echt allemaal prima fietsen tussen! Ook gewoon een all black fietsje met zijwieltjes en 1 met witte banden. Heb alleen ‘t merk niet gezien maar mooie kinderfietsjes bestaan echt! Gewoon even naar zo’n winkel gaan.
Soms probeer ik me een wereld voor te stellen waar vaders dit soort discussies hebben
No offence, ik doe er zelf ook regelmatig aan mee, maar het is eigenlijk gewoon zó absurd.
Vreemden die elkaar aanspreken op dat je baby beter bruin dan volkoren brood kan eten.
Huh het is toch geen discussie en elkaar aanspreken? Gewoon verwarring over brood. Ik zie mijn man dit zeker wel bespreken met vrienden, hij kwam er ook laatst achter dat overal wat anders staat over volkoren brood
Onze baby kan sinds een week of 2 rollen van rug naar buik en van buik naar rug. Alleen wel 1 kant op.
Nu heeft ze gister ontdekt dat dit ook leuk is om te doen in bed. Ze slaapt op haar buik en als ze wakker wordt dan rolt ze om naar haar rug. Terug rollen lukt dan niet want ze ligt tegen de zijkant van haar bed en die kant omrollen kan ze ook nog niet.
Maar nu doet ze het constant als ze wakker wordt. Normaal gesproken slaapt ze 3 blokjes van 45 min (slaapcyclus) per keer. Meestal moet ik na die 45 min even heen om een speentje erin te doen en dan slaapt ze verder. Maar nu rolt ze dus om, wordt ze gefrustreerd en gaat ze heel hard huilen. Omdraaien en dan een speentje erin doen heeft geen nut want dan heeft ze je gezien en dan is ze nogal enthousiast en slaapt ze niet verder. Slapen op haar rug doet ze niet.
Iemand een idee wat we hieraan kunnen doen? We leggen haar nu express al dicht tegen de zijkant aan zodat ze niet kan rollen maar ze tijgert/rupst zo door het bed heen dat dat niet veel zin heeft.
Vanmorgen schrokken we ons dood want toen was ze ook omgedraaid en lag ze helemaal bovenin bed met haar muziekpinguin te spelen. Die hangt aan haar bed en is van hard plastic. Het klonk via de babyfoon alsof die hele kamer gesloopt werd.
Geen tips, wel herkenning: hier ook bij beiden zon fase dat ze dan gefrustreerd tegen de zijkant aanlagen (ooit ook echt op de zij met gezicht tegen de spijlen, zo halverwege een omrol zeg maar). Maar; het wel echt een korte fase hier, want ze leren meestal vrij vlot om dan ook weer de andere kant op te rollen.
Ik hoop dat mijn kind snel terug kan rollen. Vanaf april rolt ze af en toe. En nu 1,5 maand heel veel maar nog niet terug