Iemand uit ervaring aanraders voor een vakantie met een kind van 19 maanden?
Wij moeten last minute nog wat verzinnen voor 1 a 2 weken vanaf half juli maar ik weet echt niet wat nu slim is. Wij veranderen heel de tijd van mening wat nu handig is en leuk voor iedereen en we zouden dus eigenlijk binnen 2 weken al willen vertrekken.
Initiële idee was een all inclusive hotel in bijv. Mallorca. Zon, geen verplichtingen, eten en drinken wanneer je wil, zwembad, speeltuin, strand. Maar hoogseizoen dus het gaat druk zijn, drukte op luchthavens, transfer naar het hotel met kind, samen met kind op 1 slaapkamer. Wat als ze ziek wordt?
Andere optie is een autovakantie naar bijv. frankrijk of oostenrijk. Vakantiehuisje huren waardoor meer ruimte, eigen slaapkamer. maar wel zelf voor je eten en drinken zorgen en minder zon garantie. Dingen bezoeken daar met dreumes, gaat ze dat wel leuk vinden en gaan wij dat wel leuk vinden met dreumes?
andere optie: vakantiepark in NL maar 1 week lijkt mij daarvoor meer dan voldoende. Niet ver rijden, zwembad, speeltuin etc. Voelt toch minder als echt vakantie voor ons en weer is natuurlijk onzekerder.
Dit is onze eerste echte vakantie met haar en we zien dus vooral veel beren op de weg en kunnen geen beslissing maken. We willen een vakantie waar we niet teveel moeten nadenken en vooral kunnen uitrusten. Ik denk dat het vooral zo is dat we moeten accepteren dat een vakantie met kind nu eenmaal anders en onvoorspelbaar is maar dat vinden we nog wat lastig.
Iemand ideeën of ervaringsverhalen? (mag zowel positief als negatief)