Tips, ervaringen & aanraders #6

Zelf heb ik nog geen kind maar ik zag bij de buren dat ze voor hun driejarige een springkussen hadden gehuurd. De andere dag werd het erg warm en toen gingen ze met water spelen (watertafel, waterpistooltjes etc). Aan het gegil van de kinderen te horen vonden ze het erg leuk.

1 like

Goed idee bedankttt

1 like

Ik heb een GB pockit! Die kun je echt superklein inklappen. Heb ik 100 euro voor betaald, was toen ergens in de sale. Hij is wel minder comfortabel om te duwen maar kind hangt in een soort hangmat erin en daar is ze altijd heel content mee haha

2 likes

Schat zoeken? Dat gaan wij waarschijnlijk doen

1 like

Wow dit is wel heel heftig. Vorige week vlogen we zondag terug en toen had m’n man de kinderwagen al toen ik terug kwam van even snel naar de wc (en de koffer was er ook al).

Wij hebben een Hamilton en die kan in principe ook mee aan boord als je de bumper bar eraf haalt maar scheelt wel per luchtvaartmaatschappij.

Ik heb ook nooit meegemaakt dat hij dan er bij de slurf al stond, altijd via de speciale bagage.

2 likes

Ziet de kamer van jullie 2,5- Ă  3-jarige er heel anders uit dan toen het een babykamer was? Onze dochter gaat over een paar maanden naar een andere kamer en die kamer is ongeveer ruim twee keer zo groot als haar huidige kamer. Daarbij komen er minder meubels in (althans, wel een groter bedje maar b.v. geen commode en grote stoel meer) dus ik vraag me af hoe ik die kamer in godsnaam ga vullen. Ik wil sowieso wat meer speelgoed op haar kamer zetten want dat staat nu eigenlijk allemaal beneden. Is er iemand die (per DM mag ook) inspiratie wilt delen?

Haha je ziet natuurlijk alleen de uitzonderingen.

Wij waren ook 2 uur aan het wachten op onze vlucht uiteindelijk, omdat we zo vroeg waren. Terug was ik ook bang dat we pas om 8 uur 's avonds naar huis konden want we kwamen om half 6 aan, maar uiteindelijk lag m’n kind gewoon om kwart over 7 op bed. Dus het kán ook meevallen, zelfs op dagen waarop drukte voorspeld wordt.

1 like

Ik zou op mp kijken voor een mooi groot poppenhuis

5 likes

Oh goed idee! Ik denk dat ze dat echt fantastisch vindt

Mijn oppaskindje had zo’n tippi tent met kussens enzo in dr kamer. Daar lazen we altijd boekjes in. Vond dat zo’n leuk en mooi hoekje.

9 likes

Onze dochter heeft een halfhoogslaper met daaronder wat kussens, een kleed en een groot poppenhuis. En verder nog een klein bureautje en wat manden met knuffels etc. Ze heeft een klein kamertje dus staat niet megaveel in.

Zoon heeft een tipi, bureautje, manden met oa treinbanen en vooralsnog een grote stoel maar die gaat wsl naar de overloop als zijn grote bed in elkaar staat (ligt nu nog in ledikant ivm late levering van zijn bed)

3 likes

Heel leuk, bedankt voor het delen! Ik denk dat de nieuwe kamer van onze dochter ongeveer even groot is als die van jouw zoon. Een tipi is een goed idee. En ik ga ook op zoek naar een leuk groot kleed.

1 like

Bij ons staan er in de kringloop altijd veel buggy’s van weinig geld. Ook MacLarens enzo. Niet de nieuwste modellen, maar ze werken prima. Misschien kan iemand die voor je halen voor tijdens de vakantie? Of wil je het ook juist voor op het vliegveld?

1 like

Kun je er niet eentje huren?

3 likes

Oohhh door die voorbeelden krijg ik helemaal zin om mn zoontje zn kamer om te gooien en er een grote iongens kamer van te maken, enige probleem is dat hij pas 8 weken is :roll_eyes:

11 likes

:scream: die bergen koffers en buggy’s!
Als je er een kunt lenen zou ik dat doen inderdaad, op Kastrup staan sowieso altijd leenbuggy’s.
Ik vlieg volgende week terug via Eindhoven (als Transavia tenminste niet wéér mijn vlucht annuleert
), ik vrees een beetje voor mijn koffer als ik dit allemaal zo zie

1 like

Iemand de tip voor een smalle autostoel? We hebben twee autostoelen op de achterbank en de oudste zit er tussen. Maar echt relaxed zit ze niet meer. Nu rijden we in augustus naar italie dus we dachten, misschien kunnen we smallere autostoelen kopen zodat de oudste ook wat beter zit. Maar google helpt niet echt verder

Een van onze katten kan niet goed springen, daarvoor hebben we van 1 spijltje aan de muurkant aan de onderkant een stukje afgezaagd. Dat spijltje zit dus nog maar aan alleen de bovenkant vast, maar ze kan er nu goed doorheen en het is ook nog stevig.

2 likes

Volvo heeft een hele smalle

Deze;

3 likes

Ons meisje van 8 maanden moet altijd huilen bij mijn zusje.( Haar tante)
Ze heeft een keer opgepast s’avonds toen ik was sporten en toen kwam ik thuis bij een helemaal overstuur kindje. M’n zusje wist er niet echt raad mee.
Nu telkens als ze haar ziet begint ze te jammeren en als ze haar wil vastpakken dan is het huilen. K denk dat ze dat gewoon nog weet/ negatieve associatie bij haar heeft.
Zijn hier tips voor, of is het herkenbaar voor iemand? Voor de rest is het zo’n makkelijk kindje en totaal niet eenkennig ofzo.