Tips, ervaringen & aanraders #6

Ik laat haar meestal squatten en dan til ik onder de knieeen der benen omhoog omdat het anders inderdaad over schoenen of broek heen gaat. Een jurk/rok is wel makkelijker want dan kan ze der benen wijder uit elkaar zetten.

2 likes

Dan heb je ook altijd die laatste druppels die op je schoen ofzo terechtkomen😶 heb daarom altijd tissues mee voor de zekerheid

2 likes

Wij hebben dit ook, een sporthaarbandje van mij doet het werk. Die trek ik om de deurklink en het lukt de meiden hier nog niet om die los te krijgen (4,5 en 3).

Samenvatting

4 likes

Hey grappig, jullie trap heeft dezelfde kleur als die van ons.

4 likes

Wij doen precies hetzelfde! Werkt super goed tot nu toe :slight_smile:

1 like

Wat een goed idee! Heeft iemand nog een tip voor een traphekje waar een kat doorheen kan? :joy: Ze (de poes dus) vindt het echt fijn om af en toe even rustig boven te liggen, dus zou het zielig vinden als ze niet meer naar boven kan.

1 like

S wordt deze maand 3 en ik wil het leuk vieren. Er komen een aantal kindjes en kan maar niks bedenken om te doen haha. Vorig jaar hebben we cupcakes versierd en gewoon in de tuin gespeeld. Misschien deze x ook cupcakes want makkelijk en leuk.

Ik hoor graag leuke ideetjes en aanraders en fotos ter inspo wat jullje voor leuks hebben gedaan eventueel :heart_eyes:

1 like

je kan dit jaar de switch maken naar pannenkoek versieren?

(redelijk creepy)

image
en alien pannenkoeken maken

4 likes

@lightbox @SpeedOfSound
Mijn katten springen er gewoon over (zijn bijna senior) :sweat_smile:

3 likes

Zelf heb ik nog geen kind maar ik zag bij de buren dat ze voor hun driejarige een springkussen hadden gehuurd. De andere dag werd het erg warm en toen gingen ze met water spelen (watertafel, waterpistooltjes etc). Aan het gegil van de kinderen te horen vonden ze het erg leuk.

1 like

Goed idee bedankttt

1 like

Ik heb een GB pockit! Die kun je echt superklein inklappen. Heb ik 100 euro voor betaald, was toen ergens in de sale. Hij is wel minder comfortabel om te duwen maar kind hangt in een soort hangmat erin en daar is ze altijd heel content mee haha

2 likes

Schat zoeken? Dat gaan wij waarschijnlijk doen

1 like

Wow dit is wel heel heftig. Vorige week vlogen we zondag terug en toen had m’n man de kinderwagen al toen ik terug kwam van even snel naar de wc (en de koffer was er ook al).

Wij hebben een Hamilton en die kan in principe ook mee aan boord als je de bumper bar eraf haalt maar scheelt wel per luchtvaartmaatschappij.

Ik heb ook nooit meegemaakt dat hij dan er bij de slurf al stond, altijd via de speciale bagage.

2 likes

Ziet de kamer van jullie 2,5- à 3-jarige er heel anders uit dan toen het een babykamer was? Onze dochter gaat over een paar maanden naar een andere kamer en die kamer is ongeveer ruim twee keer zo groot als haar huidige kamer. Daarbij komen er minder meubels in (althans, wel een groter bedje maar b.v. geen commode en grote stoel meer) dus ik vraag me af hoe ik die kamer in godsnaam ga vullen. Ik wil sowieso wat meer speelgoed op haar kamer zetten want dat staat nu eigenlijk allemaal beneden. Is er iemand die (per DM mag ook) inspiratie wilt delen?

Haha je ziet natuurlijk alleen de uitzonderingen.

Wij waren ook 2 uur aan het wachten op onze vlucht uiteindelijk, omdat we zo vroeg waren. Terug was ik ook bang dat we pas om 8 uur 's avonds naar huis konden want we kwamen om half 6 aan, maar uiteindelijk lag m’n kind gewoon om kwart over 7 op bed. Dus het kán ook meevallen, zelfs op dagen waarop drukte voorspeld wordt.

1 like

Ik zou op mp kijken voor een mooi groot poppenhuis

5 likes

Oh goed idee! Ik denk dat ze dat echt fantastisch vindt

Mijn oppaskindje had zo’n tippi tent met kussens enzo in dr kamer. Daar lazen we altijd boekjes in. Vond dat zo’n leuk en mooi hoekje.

9 likes

Onze dochter heeft een halfhoogslaper met daaronder wat kussens, een kleed en een groot poppenhuis. En verder nog een klein bureautje en wat manden met knuffels etc. Ze heeft een klein kamertje dus staat niet megaveel in.

Zoon heeft een tipi, bureautje, manden met oa treinbanen en vooralsnog een grote stoel maar die gaat wsl naar de overloop als zijn grote bed in elkaar staat (ligt nu nog in ledikant ivm late levering van zijn bed)

3 likes