Tips, ervaringen & aanraders #6

Als het hier toch over vlekken gaat, was er nou al een windermiddel om :face_with_symbols_over_mouth: bellenblaas :face_with_symbols_over_mouth: vlekken te verwijderen.

Toen ik eerst las over bellenblaas-haat dacht ik nog: Och waar maken jullie je druk over? Nu denk ik dat dat spul door satan is uitgevonden.

En in deze periode zijn veel kinderen jarig, dus wat zit er in al die traktaties? Juist!

2 likes

Bedje buiten de tent in de schaduw voor dutjes? In de tent is denk ik wel heel warm. Of in de kinderwagen/ buggy?
En vooral: je eraan overgeven als het niet lukt of anders gaat dan thuis. Lekker vakantieritme. Desnoods stukje rijden in de airco als er echt even geslapen moet worden?

Edit: wat veel vraagtekens? Ik weet ook niet waarom ik dat deed?

9 likes

Ja misschien dan voor 1 dut gaan in de kinderwagen ofzo. Dat lukt normaal ook alleen als ie echt heeeel moe is.

1 like

Oeh durf ik niet te zeggen! Mijn moeder komt wekelijks bij de Lidl en neemt vaak dit soort leuk speelgoed mee, zelf kom ik er zelden.

1 like

HEMA en Zeeman hebben zulke waterkleurboekjes ook!

3 likes

Geen middel maar uitspoelen met koud water voor je het gaat wassen

2 likes

In de meeste bellenblaas die ze in de winkel verkopen zit een stof die reageert op wasmiddel :expressionless::+1:t3: De vlekken zie je dus vaak niet tot na het wassen. Voorkomen is het beste, hier gaat de was als er kinderkleding in zit dus eerst op spoelprogramma en daarna doe ik er pas wasmiddel bij en dan gewoon wassen. Ik heb het er verder nog niet uitgekregen, heb de hier getipte methode nog niet geprobeerd omdat ik veel van die producten niet in huis heb en gelukkig vooral goedkopere kleding met die vlekken tot nu toe gehad.

Ja bij vermoeden op bellenblaas-vlekken spoel ik al uit ja. Maar bij 1 shirtje wist ik dat nog niet en zitten er van die lelijke bruine vlekken in.

Gelukkig geen duur shirt oid, maar blijft zonde.

1 like

Ik wil denk ik deze watertafel van little tikes kopen voor mijn dochter van 2,5 jaar. Is het dan nog leuk of is hij daarvoor te klein?

4 likes

Mijn zoontje heeft deze voor zijn eerste verjaardag gekregen. De kinderen van vrienden (2 en 3 jaar) hebben er ook uren mee gespeeld.

2 likes

Via Sunweb heb ik ook een hoop hotels gezien die privezwembaden bij de kamers hebben! Je kan er niet op filteren, maar als je het hotel zelf aanklikt staat het wel duidelijk bij de kamers!

1 like

Ik heb hem vorig jaar tweedehands voor mijn zoontje (nu 2,5) gekocht, en hij speelt er bijna elke dag mee. Soms met water, soms met zand erin. Beste aankoop ooit :ok_hand:t2:

2 likes

Oh absoluut, kan er ook echt van balen. Laatst 1x de was niet voorgespoeld en meteen bingo. Gelukkig gewoon een shirtje van zeemaan, maar idd zo balen. Op de opvang gebruiken ze het bv ook, maar weten dat lang niet altijd.

2 likes

Hema heeft deze ook voor 3 euro, wel met andere prints debk ik :wink:

Wij hebben deze ook! Mijn dochter is nu 2,5 en speelt er nog volop mee!

4 likes

Oef wat ontzettend kut voor jullie. Heel veel liefs en sterkte, dat hij zich maar snel beter mag voelen.

1 like

Ik wilde graag een zandbak kopen maar wat zijn zandbak vlekken? :face_with_monocle::joy: ik vind eet en poepvlekken al een grote uitdaging dus wil niet nog een categorie erbij eigenlijk

2 likes

Ik wist dat ook niet :sweat_smile: Er zit echt zo’n grijsgelige waas van 20cm op de voorkant van de broeken van mijn zoontje. Vooral op de lichtere broeken. Vooral als het zand niet 100% droog is.

Dit is het resultaat van ochtend opvang in de zandbak na veel regen. Hij moet natuurlijk gewoon lekker kunnen spelen, maar beetje jammer dat het er na het wassen nog steeds (wat lichter) in zit.

Een hele tijd geleden had iemand zelf een water/zand baan gemaakt met regenpijpen. Ik dacht dat ik er een printscreen van had gemaakt, maar kan het niet meer vinden. Weet iemand nog wie dat was? Of heeft iemand er we een printscreen van gemaakt?

1 like

Ik heb een print screen gemaakt! Mijn vader gaat het namaken haha. Mag ik die gewoon posten?

-foto weer verwijderd-

2 likes