Tips, ervaringen & aanraders #6

Ik had de beige en alle vlekken er altijd uitgekregen! Stof is ook niet pillig geworden ofzo. Dus ik zou de roze gewoon doen!

2 likes

Oh ja dat is wel platter. Maar er zit nog een beetje bounce in die van Qute waardoor je hem ook makkelijk onder je bed en dergelijke kan stoppen. Dan is ie dus platter dan op het plaatje. Bij ons zou hij makkelijk onder het bed en onder de bank passen.

Maar als jij de roze wil moet je die natuurlijk gewoon kopen!

4 likes

Weet niet of je dat mooi vind, maar er is ook een panterprintje denk dat vlekken daar niet zo zichtbaar op zijn.

3 likes

Mn baby vind die zoef zoef dieren heel leuk, maar we hebben alleen losse dieren. Zit op mp te kijken en dan krijg je die banen erbij vaak. Vanaf welke leeftijd vinden ze dat een beetje leuk?

1 like

Mijn zoontje kreeg van die Toettoet-auto’s een garage voor z’n eerste verjaardag en hij vindt ‘t prachtig!

3 likes

Wij hebben het ook niet aangeboden. 1e kind wilde geen speen hebben. En bij tweede bewust niet gegeven. Er waren 2 momenten in de krampjes periode dat ze erg zuigbehoefte had. Dan dacht ik ‘morgen nog zo’n nacht en ik koop een speen’. Maar dat gebeurde dan niet. Als ze er duidelijk veel behoefte aan had, had ze een speen gekregen. Maar ik denk niet dat ze iets te kort is gekomen door onze benadering

1 like

Bestaan er buggy’s waarin je kind van ongeveer 90 cm helemaal languit kan liggen?
De buggy die wij nu hebben kan helemaal plat, maar dan steken dochter haar benen wel uit en dat ligt natuurlijk niet lekker. Hierdoor kan ze niet altijd een comfortabele positie vinden om te slapen.
Als het wel lukt slaapt ze prima in de buggy, wat ons veel vrijheid geeft om erop uit te gaan, maar we zouden het fijn voor haar vinden als we een wat langere buggy kunnen vinden waar ze echt goed in kan liggen. Misschien dat iemand hier een tip heeft?

1 like

Deze is hier echt een grote hit!

1 like

Ongevraagde tip voor ouders met haast, maar ik heb altijd van deze blikjes op voorraad voor een babymaaltijd. Je hebt ze ook met o.a. quinoa, linzen, kikkererwten en daar mix in de groente dan mee.

(Bonuskat op de foto)

15 likes

Mijn beide neefjes wilden nooit een speen. Mijn kids mochten ‘m alleen in bed, verder niet overdag.

2 likes

Hehe deze tweede krijgt volgens mij juist meer (nieuw) , aangezien de eerste al bijna 10 is en ik toen veel doorgevertjes kreeg en niks heb bewaard. Maar ik heb de roze besteld hoor :blush:

8 likes

Geen idee of iemand deze al getipt heeft maar nu bij de Lidl deze handige waterkleurblokken. Ze hebben verschillende met elk 4 platen en ze zijn herbruikbaar. En het kwastje hoef je alleen maar met water te vullen, heel handig in gebruik!

12 likes

Ik had geen idee dat er extra voetensteunen bestonden. Is vast niet voor ons merk (Hamilton) maar ik ga toch even zoeken, dank je!

Vanmiddag hebben we besloten om in oktober ergens op all-inclusive vakantie te gaan. Leek me vroeger echt niks aan, maar nu denk ik: gewoon nergens over na denken…dat wil ik!
Iemand hier toevallig aanraders voor een all inclusive accommodatie met 1-jarigen? :smile:

6 likes

Fantasia Bahia Principe op Tenerife. Wij zijn inmiddels 3x geweest, eerste keer toen de kinderen 10 maanden waren. Echt goed eten, fijn kinderzwembad, 2 kidsclubs/speelruimtes en alles superschoon. De omgeving is verder niet superspannend maar voor een week lang geen gedoe is het echt een fijne plek!

8 likes

Heeft er iemand hier misschien ervaring met ziekenhuis/IC opname van baby met RS virus? Hoe was het herstel, zijn er restklachten?

Details

Ons zoontje (4m) ligt nu 3 dagen op de IC. Helaas nog geen verbetering (kan ook nog wel enkele dagen duren) maar we hebben goede hoop.

Geen ervaring maar ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie baby snel opknapt! :hugs:

3 likes

Wat naar! Beterschap voor je zoontje, hopelijk knapt hij snel op. Sterkte!!

2 likes

HD Parque Cristobal op Gran Canaria. Zijn hier vorige maand geweest met ons kind van 1,5 jaar. Het is een resort met alleen maar bungalows, wij hadden er een met twee slaapkamers. Het is helemaal ingericht op kinderen maar wij hebben ons er ook zeer goed vermaakt. Je hebt ligbedjes bij het huisje dus tijdens de slaapjes kan je lekker chillen. Eten was (naar all inclusive maatstaven) meer dan prima vond ik.

5 likes

Heeft er iemand ervaring met zo’n heupdrager?

Een sling lijkt me dan weer meer gedoe omdat je dan alsnog met een ring of knoop moet werken.
Deze vind ik nogal prijzig, maar ik ben er gevoelig voor dat ie ook een beetje mooi / fashion moet zijn :sweat_smile:

2 likes