Ik heb hem vorig jaar tweedehands voor mijn zoontje (nu 2,5) gekocht, en hij speelt er bijna elke dag mee. Soms met water, soms met zand erin. Beste aankoop ooit
Oh absoluut, kan er ook echt van balen. Laatst 1x de was niet voorgespoeld en meteen bingo. Gelukkig gewoon een shirtje van zeemaan, maar idd zo balen. Op de opvang gebruiken ze het bv ook, maar weten dat lang niet altijd.
Hema heeft deze ook voor 3 euro, wel met andere prints debk ik
Wij hebben deze ook! Mijn dochter is nu 2,5 en speelt er nog volop mee!
Oef wat ontzettend kut voor jullie. Heel veel liefs en sterkte, dat hij zich maar snel beter mag voelen.
Ik wilde graag een zandbak kopen maar wat zijn zandbak vlekken? ik vind eet en poepvlekken al een grote uitdaging dus wil niet nog een categorie erbij eigenlijk
Ik wist dat ook niet Er zit echt zo’n grijsgelige waas van 20cm op de voorkant van de broeken van mijn zoontje. Vooral op de lichtere broeken. Vooral als het zand niet 100% droog is.
Dit is het resultaat van ochtend opvang in de zandbak na veel regen. Hij moet natuurlijk gewoon lekker kunnen spelen, maar beetje jammer dat het er na het wassen nog steeds (wat lichter) in zit.
Een hele tijd geleden had iemand zelf een water/zand baan gemaakt met regenpijpen. Ik dacht dat ik er een printscreen van had gemaakt, maar kan het niet meer vinden. Weet iemand nog wie dat was? Of heeft iemand er we een printscreen van gemaakt?
Ik heb een print screen gemaakt! Mijn vader gaat het namaken haha. Mag ik die gewoon posten?
-foto weer verwijderd-
Ja Thanks!
Ik wilde eerst de piratenboot van little tikes kopen, maar had hem aan m’n dochter laten zien en ze zei: niet leuk! Hahaha Scheelt weer een hoop geld!
Vandaag is het een mooie dag om de bellenblaasvlekken challenge aan te gaan!
Hij ligt ingesmeerd met een vanishpapje in het zonlicht.
Wij hebben deze in huis. Eerste nacht was een beetje wennen, tenminste alleen met in slaap komen. Ze kunnen er niet echt iets mee dus hier is het heel snel klaar geweest. Hij vind het heel leuk om een nieuwe zelf uit te zoeken en nu ligt ie voornamelijk gewoon in bed te zijn maar gebeurt er bijna niets meer mee. Hier was de speen alleen al voor in bed maar had wel verwacht dat het meer wennen zou zijn. 100% meegevallen dus
Niet bij de kinderen, maar mijn broertje als baby wel. Hij is nu een gezonde man van 30, zonder restklachten volgens mij. Heel veel sterkte!
Zijn er hier mensen die tips hebben om een kindje te laten stoppen met duimen?
Mijn zoontje van 4.5 duimt nog vrij vaak…
We hebben vorig jaar een heftig jaar gehad en wilden het hem toen niet echt afnemen maar nu wordt het toch echt tijd.
Alleen is hij er echt zo aan gehecht. Ik weet niet zo goed hoe ik er moet aan beginnen.
Heb hem wel al een paar x gezegd dat we moeten stoppen met duimen of mss enkel nog in bed om in slaap te vallen. Maar het is echt zijn troost als hij moe, triest, angstig,… is.
Wanneer zijn jullie kindjes overgestapt van ledikant naar (peuter)bed? En hoe hebben jullie dat aangepakt?
Oudste met net 2 jaar. Gewoon erin gelegd, de eerste week ging hij er wel vaak uit. Steeds rustig teruggelegd en na een week was het over.
M’n jongste met 2 jaar en 9 maanden. Toen ze het bed zag wilde ze haar ledikant terug. Toch kunnen overhalen in haar ‘grote meiden bed’ te slapen, ze wilde wel met slaapzak nog. Na 2 weken wilde ze opeens ook haar deken. Zij is er nooit zelf uitgegaan.
We waren heel vroeg hier, 1 jaar en 2 maanden oud. Omdat er een baby aankomt en we ruim van tevoren hem wilde laten wennen aan een nieuwe kamer en ik in het tweede trimester van de zwangerschap puf zou hebben om er snachts uit te gaan als hij zich niet fijn zou voelen oid.
En ook zo op tijd zodat hij niet het gevoel zou krijgen dat de veranderingen door de baby komen.
Wij begonnen met het bed (hebben meteen een 1persoonsbed gedaan) in zijn kamer bij z’n ledikant te zetten en te benoemen dat dit z’n nieuwe bed wordt. Ze stonden in de lengte achter elkaar, maar hij heeft wel een grote kamer moet ik zeggen dus dat paste makkelijk. Soms vouwde ik bijvoorbeeld de was in zijn kamer op en liet hem op z’n nieuwe bed zitten meekijken en/of een boekje lezen ofzo. Op een gegeven moment hebben we z’n nieuwe bed op de plek van z’n ledikant gezet. Met luier verschonen zag hij ook steeds het bed al en we bleven het benoemen. Dit is ongeveer een week geweest. Na een week heeft hij een middagdut in het bed gedaan. Gewoon op hoop van zegen gaan haha. Ik zat geplakt aan de babyfoon, maar het ging meteen goed. Daarna vroegen we hem iedere keer in welk bed hij wilde, mocht hij zelf kiezen als hij ging slapen. Hij wees eigenlijk steeds naar het nieuwe bed dus na 3 nachten hebben we het ledikantje van z’n kamer weggehaald en hij slaapt nu sinds een maand of 2 in het nieuwe bed. Geen 1 keer heeft hij geprobeerd er uit te klimmen ofzo. Hebben wel een bedhekje er op natuurlijk, gewoon die van €15 van Ikea. Bij ons was het een kwestie van doen.
Edit: oja en hij slaapt wel met een kussen. (hij gebruikte een redelijk grote knuffel op een gegeven moment als kussen, dus een echt goed adembaar kussen leek ons beter dan een knuffel) Maar wel nog in z’n slaapzak. Dekbed zou hier nog niet werken.
Ik ben gestopt toen ik volgens mij 5 of iets ouder was (heb er iig zelfs nog herinneringen aan)
ik heb een week met een sok om mn duimhand geslapen, in de vorm van een slang want die kreeg je toen ergens gratis bij haha
elke avond dat ik niet duimde kreeg ik een klein cadeautje en aan het eind van de week een groot cadeau
voor de 90s liefhebbers, het was zo’n soort etui:
en een care bears dagboek met een slotje haha
anyway, dat werkte volgens mij wel. heb alleen de 1e nacht heel bijdehand de sok van mn hand gehaald maar daarna niet meer.
moraal van het verhaal: misschien werkt omkopen