Tips, ervaringen & aanraders #6

Tot 36 maanden? Heeft er iemand een 3-jarige die nog in dat ding zit? Uiteraard zonder ‘tuigje’, maar kan dat nog?

Haha nou dan hangt ze op de grond :rofl:
Beetje afhankelijk van gewicht, maar volgens mij na anderhalf/ 2 jaar hier niet meer gebruikt.

1 like

Ja als mijn grote peuter dat doet, breekt hij doormidden denk ik

1 like

Het kan wel, mijn oudste van 3 zit er voor de grap nog wel eens in.

1 like

Er staat in het boekje tot 13 kg.

2 likes

Hier hangt er nog een grote peuter in, het is inmiddels meer liggen

Iemand tips voor een leuke familiecamping, waar voldoende te doen is, incl leuk zwembad, voor peuters? We willen toch last minute nog weg ergens in Nederland

1 like

Fruithof in klijndijk!

3 likes

Bedankt voor de tip. Ik zat al tijdje te twijfelen maar nu gekocht met speelboog erbij. Scheelt veel geld.
Tweedehands in de buurt is er niet of voor bijna hetzelfde geld als een nieuwe.

2 likes

Altijd als ik mn kind op haal van de opvang zit ze te spelen met een soort dieren die je doormidden kan doen? :face_with_monocle: in primaire kleuren. Weet iemand wat dat is aan de hand van deze beschrijving?

Dit?

3 likes

Jaaa dat zijn ze!!

2 likes

Ik heb heeeel veel last van nesteldrang en wil dit kopen voor mijn baby, maar weet nou niet zo goed of dit echt nuttig/handig is voor een baby of dat ik nou een beetje geinfluenced ben (ik heb het namelijk bij mij oudste nooit gemist :sweat_smile:) Heeft iemand ervaring met zo’n Hvid cocoon?

3 likes

Hebben jullie tips voor een fijne luiertas?

Geen ervaring, maar lijkt mij ook onhandig. Hoe trek je het aan? Slapen erin is ook niet veilig. Looks cute though. Zou eerder mooie zachte dekentjes scoren, die kan je altijd gebruiken :slight_smile:

Ik heb deze niet gehad, maar wel iets soortgelijks van wol dat mijn moeder gehaakt heeft. Heb het de 1e 2 (? misschien 3) weken vrij veel gebruikt. Het geeft de baby geborgenheid en die van mij ging daar wel goed op. Hij is wel iets anders qua vorm, niet met zo’n capuchon met alleen een soort gezichtsgat, maar gewoon recht afgewerkt dus ik deed m vaak tot onder haar oksels zeg maar. Ik vond het zelf eigenlijk wel gemakkelijk. Ze had het lekker warm erin, ik kon haar gewoon voeden en als ik haar over gaf aan iemand anders zaten we niet verstrikt in dekentjes. Maar zie al dat de meesten het niks zouden vinden haha

Oh ja ik weet niet hoeveel deze kost, maar uitgaande van hoeveel de slofjes van Hvid al kosten zou ik het misschien wel erg duur vinden voor maar kort gebruik

Ziet er totaal niet praktisch uit. Die baby houdt het mooi met zijn arm omlaag op de foto, maar anders komt het toch zo over hun gezicht. Naast een schattige foto zie ik het nut niet.

3 likes

Haha dit vond ik er ook zo cute uitzien voor onze winterbaby, maar uiteindelijk niet gekocht. Totaal niet gemist.
Ik had wel een mega zacht wollen dekentje van Disana en daar heb ik haar de eerste weken steeds ingerold en later ook gewoon over haar gelegd. Echt superzacht en warm (bij kou)

1 like

Tips voor een reisbedje met goede matras? Het is voor bij mijn schoonouders dus niet echt voor op reis. Er zijn nu twee baby’s dus zal wel regelmatig worden gebruikt.

1 like

Mij lijkt het ook niet zo handig. Ik zou eerder een nestje of een swaddle kiezen voor geborgenheid tijdens de eerste weken.

1 like