Tips, ervaringen & aanraders #6

Deze had ik besteld, maar voelde heel warm. Ik heb nu deze, dezelfde tog waarde maar voelt veel dunner.

1 like

Deze heb ik ook en is perfect voor dit weer.

3 likes

Ik heb deze. Online niet meer op voorraad zie ik, maar misschien nog in een winkel in de buurt?

Denk dat het dezelfde stof is als die van @Chesirecat en @Perzik .

1 like

Drze hebben wij ook, ook mooi dun. Maar die van Lodger lijkt toch net wat luchtiger.

2 likes

Ja dat denk ik ook! Wij hebben die panterprint en een okergele en jk vind die ideaal (@Wonderland). Ze draagt nu alleen een luier en slaapzak

2 likes

Wij hebben deze van Babylook. 0,4 tog dus heel dun en lekker zacht. Babylook Slaapzak Zomer Rib Sand Melee 70cm | Slaapzakken | Baby-Dump

Oh thanks, goeie tip. Heb alle berichtjes gescreenshot! Pluktuin gaan we sowieso doen. Nu al zin in!

1 like

Ik zou eens kijken voor die van meyco, zijn lekker zacht. Vind deze van de hema best wel ruw en stug.

3 likes
Samenvatting

… na 5 minuten :sweat_smile:

:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

16 likes

Ik heb deze, 0.2 tof en heel fijn!!

Ik denk dat dat wel groot is voor haar! Mijn baby is nu 9 maanden en best wel groot voor haar leeftijd en die draagt ook de 90

2 likes

Volgens mij moet je iets van 10 tot 15 cm optellen bij de lengte van je baby. De gaten kun je met een paar steekjes vastzetten, zodat ze wat kleiner worden.

2 likes

Mee eens! Ik zou t persoonlijk op een geboortekaartje ook niet willen hebben over (of verwijzen naar) de hobbels in de relatie/zwangerschap

4 likes

In principe maakt de lengte niet uit. Het enige waar je op moet letten is dat haar hoofdje niet weg kan zakken in het gat. Maar dat is snel opgelost door twee kleine stikjes.

1 like

Ik vind het een nogal zware tekst voor iets vreugdevols als een geboorte. Ik snap dat de aanloop misschien lastig was, maar ik geloof niet dat ik het leuk zou vinden om dat terug te lezen als dit mijn geboortekaartje was.

En ook dat ‘here we go’, ik weet niet, voelt voor mij als ‘nou dan gaan we dan hoor, even moed verzamelen’. Sorry, ik voel het niet met deze tekst.

6 likes

Kan je het niet wat subtieler erin verwerken misschien?
De naam van je kind als achtbaan zoals dit:

En dan aan de binnenkant alleen de laatste twee zinnen bijvoorbeeld

2 likes

Deze hebben wij ook, mega zacht maar hij ging wel echt vet snel pillen. Geen idee wat mijn baby precies doet met haar benen maar ik heb hem teruggestuurd, want na een week hingen er al draden aan

1 like

We willen in oktober naar Tenerife vliegen met 2 kinderen van net 1 jaar oud. Het is denk ik wel aan te raden om in elk geval voor 1 baby een stoel te boeken toch? Dan kunnen we beetje afwisselen met baby op schoot.
Of zeggen jullie: kind op schoot is prima te doen, boek niks bij (denk het niet toch :sweat_smile: zou wel weer bijna 300 euro schelen :sob:)

2 likes

Ik zou het alleen voor de spullen doen die extra stoel, ik had best veel spullen voor haar bij me die ik bij de hand wilde hebben. Je kunt zelf ook breder zitten, of wat schuiner met je benen. En ook gewoon fijn dat er geen vreemde naast je zit mochten ze huilen/lastig zijn.

3 likes

Ja niet wat je wil horen maar ik vond vliegen met 2 dreumessen echt een nachtmerrie. Beide keren idd ieder met een kind op schoot, ik vond het afzien en 4.5 uur is echt lang dan.

Wij hebben er niet eens bij stilgestaan om toen al een eigen stoel te boeken maar zou het zeker aanraden. Temeer omdat je met 2 dreumessen op schoot als ouders/begeleiders nooit naast elkaar mag zitten (precieze reden ben ik even vergeten maar iets met zuurstofmaskers geloof ik) dus met een beetje pech zit je een paar rijen bij elkaar vandaan. Dus als je door 3 stoelen te boeken dan ook meer kans hebt om bij elkaar te zitten zou ik dat serieus overwegen.

1 like