Ik heb vandaag een Aer gekocht! Duur ding maar als showmodel ging er nog 100 euro vanaf! Thanks voor de tip!
Helaas geen tips, mijn dochter heeft 2 maanden niet in bad of douche gegaan omdat ze ook hysterisch werd (wel geen aanleiding dat er iets gebeurd was). Enkel aan wastafel was okĂ© voor haar. We gingen ook af en toe eens met haar naar het zwembad om haar helemaal âproperâ te krijgen. Op een dag wou ze er wel terug in. Wij hebben haar niet gedwongen, maar het blijven vragen.
Ik zette toen we nog gelijkvloers woonden van te voren al de juiste hoeveelheid water + afgemeten hoeveelheid poeder in poedertoren klaar. Paar seconden in de magnetron, en klaar. Vooral omdat ik het enorm vervelend vond om met mijn superslechte ogen in het semidonker te prutsen tot je de juiste hoeveelheid water hebt.
Nu we in een huis met verdiepingen wonen dacht ik ook een flessenwarmer nodig te hebben. Gelukkig eentje op Marktplaats gekocht want hij staat hier ongebruikt in de kast.
De keren dat er 's nachts wordt gedronken hebben we de deal: vriend maakt de fles (haat ik) en ik geef de fles (hij valt snel weer in slaap).
Misschien een rare verdeling, maar voor ons werkt het
Doen we ook om en en om. Eerste deel nacht loop ik naar beneden om fles te maken en hij geeft drinken en tweede deel van de nacht ikke. Ik twijfel wel om een flessenverwarmer of thermoskan naast bed te leggen maar bij eerste ook nooit gedaan.
Hebben jullie babyâs ook zoân droge huid met dit weer? (Droge lucht) Ik blijf smeren maar helaas echt rode schrale plekjes overal. Weet niet tot welk punt het ânormaalâ is.
Iemand tip voor een goede litteken crĂšme voor het gelaat? Zoontje is begin van het weekend heel hard op zân neus en voorhoofd gevallen met forse littekens. Met name op het neus. Ik dacht aan die van Straudt of toch iets anders? Heb eigenlijk tot op heden nog nooit zoân crĂšme nodig gehad.
Is gemaakt door plastische chirurgen van het brandwonden centrum, maar misschien maak ik het mij onnodig moeilijk.
Een arts had mij vitamine E creme aangeraden, maar dat was wel bij mij en niet een kind.
Wat leuk! Ik vind ât echt zoân fijne buggy!
We zijn nu een weekendje weg en gebruiken âm hier de hele dag door. Echt blij mee!
@Tubing hier ook. In combinatie mer snot wat ze telkens over dr want uitsmeert, wat dus heel ruw maakt. Ik smeer dr vette zonnebrand op die ik nog had liggen ⊠de factor is inmiddels te verwaarlozen denk ik, maar het vet wel lekker.
Is van ladival, en voor gevoelige huid etc. T kreeg als baby / dreumes op zân gezicht van heel veel soorten zonnebrand uitslag & van deze niet.
Welk campingbedje hebben jullie?
Mijn baby is nu 11 maanden en wij hadden toen ik zwanger was ervoor gekozen om een Deryan tentje aan te schaffen.
Aan ât begin vond ik ât nog wel een fijn ding, toen hij nog zo klein was dat ik âm op een ander bed kon zetten. Dat durf ik nu niet meer nu hij beweeglijker is. Op de grond vind ik niet fijn ivm tocht.
Ben dus op zoek naar iets anders!
Zit nu in een Centerparcs huisje en gebruik nu ât bedje wat hier stond. Maar dat heb ik eerst compleet ontsmet. Vind ât een prettiger idee als hij gewoon zân eigen bedje heeft, haha.
Volgens mij is die Qute Q-sleep ook een keer als beste koop (dus beste prijs/kwaliteit verhouding) uit de test gekomen. Wij hebben deze ook gekocht
De qute q hebben wij ook met extra matrasje. Prima ding! Makkelijk in en uit te klappen en stevig. Volgens mij was matrasje net zo duur als bedje zelf.
Ik weet niet of je Facebook hebt maar ik kan je dan de groep âdraagliefdeâ aanraden. Zitten veel dames met ervaring en ook wat draagconsulenten. Dat laatste kan ik je sowieso aanraden. Overigens word het afgeraden om je kindje met zijn/haar hoofd onder de band e houden ivm kans op rebreathing en dwangstand.
Welke zonnebril raden jullie aan voor babies ? Mijn zoon is een half jaar op dit moment. Ik zag al Banz (vind ik te veel snelle planga model) en izipizi maar was benieuwd naar of er meer op de markt is in deze leeftijdscategorie. Zie veel leuke modellen die aangeven voor baby te zijn maar uiteindelijk beter passen bij peuters.
Maken jullie ook wel eens knotjes? Wat is een makkelijke techniek? Ik doe gewoon een soort lusje (laatste keer elastiekje het staartje er niet helemaal doorheen halen) maar mijn dochter heeft vrij dun en lang haar. Daardoor krijg je zoân lang uitstekend stuk nog. Beetje gek omschreven, geprobeerd fotoâs te maken. Had wel al geprobeerd het stukje staart dan nog om de knot te draaien maar zo sprieterig dat het niet echt strak is ofzo. En helemaal niet erg maar daardoor gaat hij wel snel weer uit. Ze wilt zelf trouwens telkens knotjes omdat ik die ook draag
Hahaha dat was hier eerst ook. Maar sinds we het samen in de ochtend doen (zij mag ook even mijn haren borstelen en proberen een elastiekje in te doen, terwijl ik die van haar doe) gaat het echt goed. En ik vraag vaak wat ze wil, keuzes zijn:speldje, staartje of knotje. En ze wilt sinds twee weken ook het aantal bepalen. Dus twee speldjes. Of een speldje en een staartje. En gisteren wilde ze dus drie knotjes doe het vaak ook tijdens ontbijt dan zit ze soort van stil alleen haar hoofd draait dan vaak dus snel is het niet.
Ahh vlechtjes daar zit die van mij niet stil genoeg voor. Wel super lief. Nat haar wel goed idee en dan gewoon een extra elastiekje nog een keer gebruiken! Doe nu telkens 1 gebruiken maar logisch dat met een 2e het resterende staartje makkelijker te verbergen is
Ik zet altijd de iPad aan zodat ik mân tijd kan nemen
Vraagje: mijn vriend heeft toen S. was geboren een Joolz Day kinderwagen 2e hands gekocht. Nu heeft zijn zus er een kindje in gehad (die is nu te groot ervoor) en vanaf de zomer kunnen wij hem weer gebruiken. Ik wil zelf het matrasje vervangen via de officiële site, maar zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken bij dit hergebruik?
Zijn de banden nog goed? Je kunt ook evt de tang laten bedrukken in een andere kleur met naam erop ( of was dat limited editie kan ook).