Welke broodtrommels gebruiken jullie schoolgaande kinderen? Z’n mepal met bakje er in sluit inmiddels niet meer goed door het vele open en dicht duwen dus ben eigenlijk op zoek naar een ander merk.
Bonuspunten voor extra vakje er in voor z’n groentes/fruit ![]()
Ja wat een ergernis dat Mepal spul. Zowel de drinkbekers als de broodtrommels uit de Campus lijn.
Ik wacht op de gouden tip!
We hebben juist allemaal van Mepal Campus editie icl drinkbekers (denk 3 setjes in totaal) en m’n zoontje gaat na de zomervakantie naar groep 3. Tot op heden is geen enkele kapot gegaan.
Voor duo wagen kan ik de mountain buggy duet aanraden! Je kan hierbij ook 1 reiswieg en 1 gewoon zitje doen. Het is wel een model waarbij de kinderen naast elkaar zitten. Maar ik ben nog geen enkele situatie tegen gekomen waarbij de wagen te breed was, ik kan door alle deurposten, het gangpad in Kruidvat etc…
Nieuw is deze trouwens niet zo goed verkrijgbaar want niet veel winkels verkopen het merk mountain buggy. Maar er staan er altijd best veel op marktplaats.
Eens, raad je echt een duowagen aan en dat is een heel fijne.
Weet je toevallig welke jullie hebben? ![]()
@Keroppi zit mp al tijdje in de gaten te houden, maar helaas steeds te ver weg / niet willen versturen. En begin hem nu toch wel steeds vaker te missen. Opzich is hij nieuw ook niet mega duur, maarja 2e hands of een universele scheelt wel veel.
Wij gaan binnenkort een lang weekend naar Center Parcs de Eemhof. Heeft iemand nog tips voor leuke uitjes in de nabije omgeving met een kindje van 2 jaar?
Volgens mij is dit pannenkoekenhuis een hit: https://www.hansengrietjezeewolde.nl/
@Fishing, toch?
Ja!!! ![]()
Ik heb ineens moeder-schuldgevoelens want ik heb vrijwel geen speelgoed voor mijn 11 maanden oude baby (omg, ik mag bijna geen baby meer zeggen). Ze heeft een blokkendoosje, een rammelaar en 2 knuffeldoekjes.
Zouden jullie nu al wat meer kopen of maar even haar eerste verjaardag afwachten? Ik heb niet het idee dat ze zich verveeld want ze wil het liefst hebben wat ik in mijn handen heb of een random wasknijper o.i.d.
@appa @itakepictures dankjewel voor jullie respons, heb deze inderdaad wel eens zien voorbij komen op internet. Ik ga het zeker in detail bekijken! ![]()
Sowieso is er niks mis met hoe de situatie nu is. Maar als je wat wil doen (of wat ik vaak doe): zit ze op een kdv? Ik vraag altijd waar ze daar veel mee speelt. Zag haar de laatste tijd met ophalen vaak in de zandbak, dus hebben we die nu opgehaald via Marktplaats
Dat vind ik beter dan random dingen kopen
Dat is een goede tip!
Ik zou sowieso niet nu nog extra kopen, ik denk dat het wel prima is en je met de verjaardag weer wat dingen kunt vragen.
Wij hebben wel veel speelgoed maar mijn kind loopt nu met anderhalf vooral rond met een tinnen emmertje dat ooit bij een sierboeket zat, de gieter, afstandsbedieningen, een veger, nou eigenlijk alles wat geen speelgoed is. Hij speelt echt wel eens met speelgoed maar zijn favorieten zijn random dingen.
Ik vond het speelgoed vanaf 1 wel steeds leuker worden. Stapeltoren, blokken, autootjes, Smartmax en Duplo. Dus sindsdien zijn we wel een beetje los gegaan ![]()
Wij hebben een kid-sit, is ook een universele dus die past vast ook op je wagen? Of is dat ook degene die je zocht?
2x per dag, maar dochter heeft alleen op bepaalde plekken eczeemuitbraak, 2-3x per jaar.
Sinds ik dagelijks smeer heeft ze gelukkig geen uitbraak gehad…
@Broodrooster koelzalf hielp helaas niet bij mn dochter!
@Keroppi die heb ik thuis, maar kan t niet gebruiken als ze heeft gekrabd, dan prikt het helaas, wat @Mhysa zegt herken ik wel een beetje.
@Anna88 en @Uprooted
Ik ben voor bidons fan van Sistema, de twist en sip.
Ik heb er ook wat kleine bakjes van die ik voor fruit gebruik zoals deze
Maar ze hebben er ook lunchtrommels van, beetje bentobox achtig met verschillende vakjes.
Ze zijn geregeld bij de AH en Lidl in de aanbieding.
Bij mijn kinderen werkte de Vaseline Advanced Repair Bodylotion heel goed. Is parfumvrij. Ooit een keer ergens als tip gelezen en hier echt het enige wat goed hielp.
Ik ben erg op tijd maar in september word onze baby (jongen) alweer een jaar
. Ik twijfel of we IPV cdaeaus een bijdrage voor een goed doel doen mbt kinderen of dat we een bijdrage vragen voor een groter cadeau. Als je een groter cadeau voor een 1 jarig kind zou moeten uitzoeken, wat zou je dan geven? Wat hebben jullie überhaupt gegeven bij de 1e verjaardag van jullie kind?
Ik kwam deze tip net tegen op insta. Misschien dat anderen hier er wat aan hebben.
https://www.instagram.com/reel/Cf1oatkA9eF/?igshid=YmMyMTA2M2Y=