Ik heb geen tips, maar ik vraag me wel af waarom een taatsdeur niet kindvriendelijk is?
Nee zou ik niet meer doen dan!
Wij hebben een grote zelfgemaakte grondbox aan de muur met van die zachte tegels erin en speelgoed, groot succes geweest ook om op te trekken en te leren gaan staan. Nu hij kan lopen is het minder leuk en wil hij er nooit meer in
Lijkt op dat wat @appa heeft maar dan zelf van hout gemaakt!
Hebben jullie een wagenspanner? Zoja welke? Ik kan weer niet kiezen
ja weet ik eigenlijk niet, denk toch omdat het van glas is ofzo. Was denk ik een verkeerd voorbeeld, het is meer ook alle prullaria en ze kukelt nog wel eens om tijdens het zitten/liggen of andersom.
Het is deze geworden. Bedankt voor de tips!
Ik hebruikte de kinderwagenbak als plek om haar bij gods gratie langer dan 30 minuten te laten slapen, dus ik heb daarom nooit zo’n ding gehad.
Pff hoelang duurt die fase dat ze zich optrekken, willen lopen en zich dan maar gewoon naar achteren laten vallen?
Hahaha! Ja mijn baby slaapt op zn buik dus dan ziet ie dat ding niet
Die fases voordat ze iets kunnen, maar het wel willen…
Mijn baby van 3,5 maand heeft al besloten om elke keer op zijn zij te gaan liggen en ook om elke keer om te draaien op zijn buik (waarom zo vroeg?? ). Ook ‘s nachts doet hij dat. Als hij ‘s nacht op zijn buik draait moet hij elke keer heel hard huilen. Ik vind het allemaal maar doodeng. Iemand nog tips om dit veilig te laten gebeuren? Of moet ik het gewoon laten gebeuren en niks doen?
Ik zweer bij deze dingen
En Puddle Jumper vanaf 12/13 Kilo kan al wel hoor.
Er was zo’n Puddle Jumper bij de Kuirdvat te koop voor kleinere kindjes
Je kan ze ook aanleren om rustig weer naar beneden te gaan en dan te gaan zitten. Bijv door als ze staat een speelgoed ding wat ze super leuk vindt naast haar te zetten, waardoor ze een soort van gaat squatten om dat speeltje te pakken. Scheelt een paar keer vallen, want vallen doen ze af en toe natuurlijk wel.
Heeft hij al een sterke nek? Dan kan het verder niet zoveel kwaad. Wel lastig dat je hem steeds moet terugdraaien als hij gaat huilen. Herkenbaar.
Hopen dat hij snel kan terugdraaien en misschien een klein beetje oefenen.
Ja hij is gelukkig al wel heel sterk! En oefen idd wel elke dag. Moet het maar gewoon accepteren denk ik!
Ik ben me aan het orienteren op verjaardagscadeaus voor de eerste verjaardag. Veel goede tips hier gelezen! Is een wheelybug volgens jullie leuk als je ook een trybike hebt? Er staat dat de wheelybug vanaf 12 maanden is en trybike vanaf 15. Of kan een trybike ook al eerder gebruikt worden? (Trybike krijgt de baby al maar een ander familielid wil een wheelybug geven.)
Ik ben ook op zoek naar een uv zwemoutfit voor deze zomer maar jeetje wat zijn die allemaal lelijk! Hoe moeilijk is het om iets te maken zonder hysterische figuren? Heel moeilijk blijkbaar.
Die van petit filippe zijn leuk en niet zo extreem hysterisch met felle kleuren en printen. Had ook 1 gewoon beige van de h&m gezien maar die is steeds uitverkocht online.
Lidwoord heeft ook leuke zwemkleding, maar is wel vrij duur.
Je hebt er nu niet zo heel veel meer aan maar ik heb gemerkt dat dit echt dingen zijn die je het beste vroeg in het seizoen kan kopen. Anders vis je al snel achter het net. Vooral met de mooiere pakjes. H&M heeft best wat leuke in de collectie gehad.
Zelfde geldt voor slipstops. Als je die nu nog wil kopen is ook alles al uitverkocht.
Ik zie dat house of jamie ook nog het een en ander in de sale heeft qua uv pakjes!
Bij next hebben ze ook leuke UV dingen