Ik heb al een paar keer op het punt gestaan ze te kopen, maar het nog niet goed kunnen praten qua bedrag. Ik denk wel dat het heel leuk kan zijn en het is echt open einde speelgoed, dus als je kinderen daarmee uit de voeten kunnen zijn de mogelijkheden eindeloos. Een vriendin van mij heeft een set van 3, maar haar zoontje kijkt er amper naar om maar die kan ook weinig met ander open einde speelgoed en is meer van het speelgoed met een duidelijk doel.
Wij hebben K. voor haar derde verjaardag rivierstenen en hill tops van Gonge gegeven en daar wordt echt veel mee gespeeld de afgelopen maand (en ze kennen het al vd opvang, dus wisten dat het een hit zou zijn). Ook de jongste van 1,5 kan daar prima mee uit de voeten. Zoān set is goedkoper en je hebt dan voor minder geld meer (want als je met 6 van die stapelstein ook nog verschillende hoogtes wilt maken blijft er weinig over) , maar wel minder open einde. Alhoewel de hoge hier regelmatig een tafel is en dan de tussenmaat stoeltjes zijn. Of ze worden omgekeerd om als bakje voor iets te gebruiken.