Tips, ervaringen & aanraders #6

Wij hebben zoiets gekocht (maar dan niet 1 van 60eu maar 20 op Vinted) als je zoekt op Montessori Busy Board
Heb het nog niet getest :grimacing:

1 like

Oh perfect!! Echt iets voor mijn dochter, dankjewel!:smiley:

2 likes

Yes precies wat ik zocht voor de eerste verjaardag van mij dochter, bedankt voor deze tip!

Ik ben op zoek naar wat ik mijn dochter aan haar voeten moet doen. Ze loopt buiten nog niet los, maar ze kruipt wel graag buiten. Binnen loopt ze eigenlijk altijd op blote voeten, dat kan nu ook prima met dit weer. Maar ik zoekt iets wat ze aan kan als ze bijvoorbeeld op de fiets of in de buggy zit, of als ze kruipt in de speeltuin. Ik heb de leren slofjes van Bambino gekocht, maar die lijken al heel iets te krap (maat 19), dus die ga ik of ruilen voor maat 20, of terug brengen als ik iets anders vind. Ik vind leer wel een beetje zweterig namelijk met dit weer. Heeft iemand tips?

1 like

Pffff mijn dochter (2,5) heeft de laatste tijd af en toe (paar keer per week) een zware woedeaanval. Ik pas alle tips toe maar toch duren ze ongeveer 30 minuten en doet ze haar soms fysiek pijn. Hard met haar hoofd bonken ergens op. Ik zorg dat ze veilig ligt maar ik heb geen tapijt overal tegels dus het blijft soms harde vloer.

Ik maak me zorgen dat ze schade krijgt aan haar hersenen ofzo, maar zo een vaart zal het niet lopen zeker. Achteraf geen blauwe plekken of builen alleszins. Kan iemand me geruststellen?

Paar keer al zijn de buren komen kijken wel fijn want was uit bezorgdheid maar schaamde me rot. Hopelijk is deze fase snel over. Rond haar eerste verjaardag heeft ze dit ook een paar maanden gedaan. Het lijkt of ik de enige ben met een kind met langdurige woedeaanvallen in mijn omgeving.

2 likes

Mogen meisjes geen dino’s? :worried:

6 likes

Alleen roze dino’s met glitters

8 likes

Ik heb hier een soortgelijke liggen, maar wordt niks mee gedaan. Je mag hem overnemen voor verzendkosten

Edit: even foto gemaakt

6 likes

Mini rodini heeft ook zo’n soort pakken

Sissy boy?

2 likes

Name It, Shoeby, WE?

1 like

Shoeby heeft volgens mij wel leuke dingen in maat 146.

2 likes

Ik loop nu voor mijn dochter tegen hetzelfde aan, het is echt een drama. Ik ben laatst verrassend goed geslaagd bij de Bristol dus misschien is dat ook nog wat voor jouw dochter.

2 likes

Wat lief, dankjewel!! Alleen was ik vanochtend zo enthousiast, dat ik er zelf al één besteld heb :grimacing: Is dus niet meer nodig, maar bedankt voor je aanbod!

1 like

Oeh mocht je er dan nog vanaf willen dan hou ik me aanbevolen. Hopelijk maakt dit de autoritten met mijn zoontje wat dragelijker

1 like

Sinds gisteravond draait ons zoontje van 8 maanden soms ineens even weg met zijn ogen naar boven, vooral bij lachen. Het duurt echt maar een halve seconde en gaat vervolgens gewoon weer verder. Gelukkig hadden we het op film en konden we het vandaag aan de huisarts laten zien. Zij zag niet direct alarmsignalen. Maar merk dat ik me er toch druk om maak. Herkent iemand het wegdraaien van de ogen toevallig?

Wij hebben deze uv schoentjes van Petit Filippe. Echt super tevreden over! Zijn alleen wel meer waterschoentjes dan gewone schoenen, maar ik vind het prima kunnen. https://www.petitfilippe.com/nl/collections/new-arrivals/products/baby-swim-shoes-upf50-striped

Kiabi
Reserved
Mingo

3 likes

Ik heb je een berichtje gestuurd!

3 likes

Die zijn echt mega cute! Goeie, ik heb nooit gedacht aan waterschoen-achtige slofjes. :smiley:

2 likes

Iemand tips voor een leuke speelgoedkist/mand/opberger? Ik zoek iets waar ik het speelgoed kan in doen met deksel er op en waar ze zelf het speelgoed kan uithalen (21 maanden).