Dankjewel!
Ik ben net terug van camperen in Nederland. Mijn zoon van 11 maanden had ik een wollen romper, wollen trui en broek aangedaan. Hij sliep in een wollen slaapzak. Hij ging wel later naar bed. Normaal ook om. 19 maar op de camping rond 20 en dan was het wel al afgekoeld.
Ik wil graag children of the water aanraden. Onze zoon (10 mnd) heeft onlangs de self rescue cursus gedaan en ben echt tevreden over hoe het is gegaan en wat hij nu kan. Mocht hij in het water vallen dan kan hij zichzelf met of zonder kleding/schoenen omdraaien en blijven drijven. We willen de vervolg cursussen ook gaan doen en hopen dat wanneer hij 3 is hij volledig zelfredzaam is in het water. Ik ben totaal geen held in het water maar gun mân zoon net zoân waterrat te worden als zijn vader.
Ik ben mij ervan bewust dat dit qua kosten niet voor iedereen is weg gelegd.
Pfoe dat zijn inderdaad pittige prijzen⊠als ik het vergelijk met wat ik voor mijn borstcrawlcursus betaal (ex-international, we zijn met een mini groepje van 5 personen).
Jammer want lijkt me geweldig als je baby dit kan.
Wij wilde dat ook graag maar ik zie een beetje op tegen die 20 sessies in 10(!!!?) dagen? En het zwembad is voor ons best ver rijden ook
Heeft iemand toevallig deze wikkeldeken van Jollein? Wikkeldeken Basic Stripe - Jeans Blue
Is die qua dikte beetje ok voor een septemberbaby/najaar? Bij prenatal hadden ze alleen die teddyversie hangen en dan zweetie denk ik weg. Plus voor als het echt kouder wordt heb ik al iets, dus zoek echt iets voor tot die tijd, dat we niet steeds met jasjes hoeven te klooien. En dus met klittenband of een drukkertje
Als je op Vinted in de categorie: meisjeskleding zoekt op âotsâ en dan filter maat 20 aanzet vind je hele leuke schoentjes!
Heb er even een paar verzameld. Zo schattig en in mijn ervaring ook mooie kwaliteit en zacht
Niet helemaal antwoord op je vraag⊠maar Ik had die teddy voor mijn oktober baby, ik vond het echt een top ding! Was lekker warm, maar je kon hem ook nog een beetje half open doen ofzo.
Aah kijk dat is wel goed om te lezen! Deed je dan alleen kleren eronder? Dus bv romper, shirt en broekje?
K. vond de gekleurde teddy trouwens niet mooi âveel te pluizig!â (Echt waar ze dat woord weer van heeft??) maar de wit/beige vond ze wel mooi haha.
@Suikerklontje
Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Veel gebruikt bij mijn september baby (oké wel pas na een maand want het was voordien zomerweer ) en weer van plan bij mijn oktober baby. Topding!
Wat doen jullie jullie babyâs / dreumessen nu aan? Op mijn dreumes kamer is het nu 28 graden, ze heeft een rompertje met spaghetti bandjes aan en een hele dunne katoenen slaapzak. Mijn man wil haar de slaapzak nu uit doen maar ik denk: als ze slaapt slaapt zeâŠ.
Lijkt me prima eigenlijk.
Hier romper met korte mouwtjes en een slaapzakje van tetra stof (0,5T). Moet wel zeggen dat het in haar slaapkamer âmaarâ 24 graden is.
Als het bij ons zo warm is binnen laat ik de slaapzak uit. Als je toch iets over wil doen, zou ik eerder een lakentje gebruiken.
Ja alleen kleding inderdaad! Geen gedoe met jasjes enz, dat is altijd zoân gedoe met die lange mouwen truien enz haha
@Uprooted mijn baby ligt nu in een warme kamer met ventilator aan (niet op hem gericht) met een dun katoenen slaapzak, alleen in een luier eronder
Het is bij ons op de kamer wel frisser (airco) dus romper met lange mouwen en mouwloze slaapzak. Op dagen dat we de airco niet aan doen maar wel de ventilator (zeg maar dan is het 22-24 graden) een romper met korte mouwen en wel een mouwloze slaapzak. Ze slaapt beter met slaapzak aan.
Wat is de beste aanbieding die je bij Kruidvat luiers tegenkomt, is er ook weleens 1+1 gratis?
Zitten al in maat 3, weet dat de aanbiedingen per maat verschillen welke t beste is.
Als het zo warm is dan doen we alleen een dunne slaapzak van katoen en verder geen rompertje ofzo. Maar als je dochter al slaapt dan zou ik haar lekker laten liggen hoor, als ze niet wakker is geworden van de warmte dan zal het wel prima zijn voor haar zo
Ja of soms 2+2. En ze hebben wel eens speciale babydagen dst je korting krijgt op luiers + babyspullen! Mocht je niet vastzitten aan het merk dan is deze site wel handig, alle aanbiedingen ook per maat te vinden!
âLuier aanbiedingen vergelijken? | Korting tot 84%! | Alle merken luiers!â https://www.luieraanbiedingen.net
Korte- of lange mouwen romper met zomerslaapzak in de nacht.
Korte mouwen romper met echt zoân dunne hydrofiel slaapzak overdag.
Maar wij hebben wel een airco dus is hier niet heel warm.
Wat een goede tip! Helaas écht te ver weg voor ons, maar ik kan wel eens kijken of er iets vergelijkbaars in het noorden is.