Luier en een meyco hydrofiel slaapzak, die zijn 0,5 TOG. En ze heeft een ventilator op haar kamer
Edit: als ik haar geen slaapzak aan zou doen zou ze echt rare dingen gaan doen met d’r beentjes
Luier en een meyco hydrofiel slaapzak, die zijn 0,5 TOG. En ze heeft een ventilator op haar kamer
Edit: als ik haar geen slaapzak aan zou doen zou ze echt rare dingen gaan doen met d’r beentjes
Katoenen slaapzak zonder mouw en verder niks. Als ze slaapt zou ik het zo laten.
Dreumes alleen een dunne zomerslaapzak, zonder romper.
Ik heb deze houten knikkerbaan bij de kringloop van de week gevonden en hij valt óók in de smaak bij ons neefje. Ik heb al gespeurd op het internet maar ik kan niks soortgelijks vinden. Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
Google lens is je beste vriend!
Dat ziet er fijn uit! Tot welke leeftijd gebruik je zo een doek?
Nooit gebruikt maar lijkt mij wel handig.
Jaaa!! Dankjewe
Ligt ook aan het seizoen denk ik? Want hij is nu 9,5 maand oud en heb m al een tijdje niet gebruikt. Denk dat ik hem tot 4/5 maanden oud heb gebruikt? Heb m ook nog wel eens als dekentje gebruikt
Ooooh top! Dankjewel!!
Ik gebruik hem nog steeds als ik naar het cb moet haha!
en @polly Het klinkt veel maar viel wel mee, het zijn 2 lessen van een kwartier, per dag, met daartussenin een kwartier pauze waarin een ander kindje aan het zwemmen is. Onze instructrice keek wel per dag naar hoe hij was qua vermoeidheid want soms ging ze wat langer door maar zonder pauze zodat we eerder het bad uit konden. Qua afstand hebben wij ook een uur heen en terug moeten rijden maar had het zo uitgekiend dat hij op de heen en terug weg sliep. Nu hebben wij ook wel een makkelijk kind voor in de auto gelukkig. Ik heb daarnaast wel even overwogen om de lessen op vakantie te volgen (ze geven ook les op Ibiza en Mallorca).
Iemand tips voor leuke uitjes met een kind van 3,5 jaar in de buurt van Kaatsheuvel? Geen Efteling of Beekse bergen, die kennen we al
Mijn zoontje krijgt altijd een schaaltje pap. Nu met 3,5 neemt hij dit nog elke ochtend en avond voor het slapen gaan.
Ook brood. 2 boterhammen sochtends en 2 smiddags.
Hier ook gewoon ‘s ochtends en ‘s middags brood. En soms wil hij ‘s ochtends van mijn kwark mee eten
2 boterhammen of kwark met havermout en fruit (nachtje in de koelkast) of gewoon havermout.
Vrijwel altijd havermout en soms kwark, beiden met vers fruit.
Iemand tips voor een sprookjesboek? Het liefst met veel mooie plaatjes.
Ik heb deze wikkeldeken in een andere kleur. Voor nu te warm dus nog niet gebruikt maar lijkt mij perfect voor het najaar. Eventueel kan er bij kou een extra dekentje over zonder dat deze wordt afgeschopt.
Een kommetje yoghurt met fruit en muesli/havermout, hetzelfde als wat wij eten. Soms havermoutpap, ook met fruit. (Kind is ook anderhalf en krijgt nog wel een fles melk als ie opstaat.)