Ik weet niet of je hier wat aan hebt ( mijn baby is zelfs te klein voor maat 0 van pampers), daarom vouwen we de voorkant om naar buiten toe! Dan sluit het net beter aan bij de benen
Wat voor sloffen/pantoffels hebben jullie voor op het kinderdagverblijf? Ik ben op zoek naar jongens sloffen maat 22. Ik kan alleen opties vanaf ~15 euro vinden, wat ik zelf flink aan de prijs vind voor een paar slofjes. Maar ik kan me natuurlijk vergissen . Hiervoor had ik slofjes van AliExpress, maar die hebben een lange levertijd en de maat kan je ook niet goed aangeven, dus wil nu gewoon iets online (in NL) kopen.
Hier lopen ze op blote voeten, er is vloerverwarming en schoon binnen. Maar voor thuis koop ik sloffen bij de zeeman of primark.
Ik had er 6
Eind van de dag in de vaatwasser en kookte ze 1x in de week uit.
Ik gebruikte gewoon kraanwater maar ons gebied heeft heel goed water. En we hebben een quooker.
Ik heb deze “giftset” gekocht
Raadde een vriendinnetje aan. Baby is er nog niet dus geen idee of het te veel of te weinig is, ik vond het wel handig dat alles in 1 doos zit haha
Heb je al bij Zeeman, Actionof Kruidvat gekeken? Die met elastiek op de wreef bleven hier goed zitten. Hier lopen ze vaak gewoon op de sokken als ze jonger zijn, maar bij ons is het wel altijd lekker warm (zit in verzorgingstehuis). K. (Ruim 2,5) heeft nu sloffen van Wibra, die kan ze zelf aan en uit doen en wil ze dus altijd aan daar binnen.
@Broodrooster volgens mij is met dr brown het risico vooral dat die dingen die in de fles zitten gaan vervormen van uitkoken en je dan lekkage kan krijgen, dus mocht dat gebeuren weet je waar het aan kan liggen
Ik steriliseer de spenen wel dagelijks in de flessenwarmer.
Wij hebben nu 2 flesjes (ze drinkt gem 4 per dag). Meer scheelt wel afwassen, maar ben ik te gierig voor We hebben al zo veel gekocht toen ze kleiner was om te proberen.
Wij wassen ze gewoon af met een beetje wasmiddel. Uitkoken doe ik niet.
Wij gebruiken koud kraanwater en warmen dat op in de magnetron. Warm kraanwater werd ons afgeraden, daar kunnen meer metalen(?) in zitten.
Begin kookte ik netjes om de dag. Nu af en toe. We maken meteen schoon met afwasmiddel en op droogrek laten drogen.
Als we uitkoken dan ventielen op einde als vuur uit is even erin. En met borsteltje erdoor.
Heb keer gehad dat daar koken ging lekken namelijk.
En naast spenen ook al nieuwe ventielen gekocht. De flessen ook keer opnieuw. Wil haar binnenkort eraf dus ga niet weer nieuwe kopen.
Op kdv hebben ze alleen babygroep sloffen of sokken, is warm daar. Bij vervolggroep hebben ze schoenen aan.
Wij hebben hele leuke laarsjes van Shoesme in de sale gekocht. Neus is van rubber en zwart, dus slijt bijna niet en zit een rits aan de zijkant dus makkelijk met aandoen en door de veters kun je dan toch zorgen dat ze voldoende steun aan de enkels bieden.
Ik heb alleen ervaring met Shoesme als eerste paar, dus lastig vergelijken. Heb bij K. toen in de winkel laten meten en nu bij R. met die chart op hun website gemeten en dan een maat groter gedaan.
Ook weer zwanger, dus kan weer mee lezen en schrijven! Omdat er nog een en ander verbouwd moet worden in huis, nog weinig bezig met de babykamer… Dus nu bedacht dat ik op zoek ga naar een kraampakket? Je moet wat… Waar hebben jullie deze gekocht? Volgens mij is alles hetzelfde, maar toch ook weer niet…
Gefeliciteerd! Ik kan die gewoon bestellen bij mijn zorgverzekering, jij niet? Of heb je wat specifieks in gedachten?
Gefeliciteerd!!!
Ja je kraampakket dien je bij de zorgverzekeraar te bestellen. Als je die blije dozen bedoelt, daar staan al heel wat tips van in dit topic.
Ik heb alles los gekocht, kreeg het toch niet vergoed en zo kon ik zelf kiezen welk merk/welke soort ik van iets had.
Ik kreeg niet vergoed maar bij zorgvezekeraar besteld.
Prenetal en kruidvat hebben ze volgens mij ook.
Ik had gewoon zo’n kraampakket van Natalis. Was prima
Hier ook van natalis.
Nou helaas nog steeds drama met bad/douchen. Dan maar eens leuk speelgoed voor in de douche of bad halen. Iemand nog tips voor iets wat je aan de douchewand kan plakken ofzo? Dat ze een beetje met water kan spelen ofzo?
Wat vervelend! Mijn kinderen houden van simpele sponsjes en bruisballen.