Dat hoef je niet per se bij je verzekeraar te bestellen hoor. Er zijn bijvoorbeeld ook natuurlijke kraampakketten, waarbij ze met andere materialen en dergelijke werken. Het is handig om de lijst van wat je nodig hebt op te zoeken, maar waar je de inhoud uiteindelijk koopt maakt niet uit!
Thanks! Had alleen online gekeken bij H&M, wehkamp, Scapino, van Haren en Zalando. Ik zal eens de stad in gaan om te kijken bij de benoemde winkels :).
@SemM Ik dat er bij de GGD ook digitale bijeenkomsten zijn over boosheid bij jonge kinderen.
Dit is bij een GGD in Brabant, maar zoiets zal vast ook wel bij andere GGDâen gedaan worden.
Gewoon duo gebruiken! Wij hebben die ook voor onze tweeling en hebben dus geen keus, altijd een brede wagen maar juist in de dierentuin is ruimte zat. Zelfs het restaurant doorstaanđ
Thanks allemaal! Natalis zag ik al vaker voorbij komen ja. Omdat hij toch niet vergoed wordt door mân verzekering was ik even aan het rondkijken.
Mijn nichtje heeft deze; vind ze (3 jaar) heel leuk om te doen. En kun je aan de muur plakken
Omg dit zou ons ijsjes-gekke kind echt geweldig vinden. Ga ik vast op een lijstje voor haar verjaardag zetten haha, thanks!
Weet niet hoe oud hij/zij is, maar mijn kinderen hebben ook een tijd gehad dat ze niet onder de douche wilden (en hadden toen geen bad). Wat zij fantastisch vonden was een grote hydrofiele doek met diertjes op de grond in de douche, zij de handdouche vasthouden en dan de diertjes natspuiten. Gaanderweg gingen ze toen zelf ook meer spelen onder de douche en verdween het trauma.
Nu vinden ze het in bad heel leuk om poppetjes samen te stellen Bad Foamstickers Aankleed Jongens 16dlg. online ... | Lobbes Speelgoed
En tekenen met badverf vinden ze ook fantastisch
Iemand een idee voor een kraamcadeau? Rond de 100 euro.
(Geen shoot, floating, ballenbak, loopfiets, wipstoel, wobble, stoeltje, speelkist keukentje, zandbak, dat hebben ze allemaal al)
Als ze een tripp trapp hebben daar het kuipje voor of de babyset met tafelblad? Of een draagconsult met kadobon voor een draagdoek/zak
Abonnement op een spelotheek of dierentuin?
Klikkie abonnement icm een mooi fotoboek?
Wat zijn leuke sprookjesboeken voor kinderen van 2,5 jaar?
Hij heeft deze en dat gaat best goed, hij heeft wel een voorkeur voor de verhaaltjes met iets meer plaatjes.
En nu wil mân zus dus een sprookjesboek zodat die de sprookjes kent voor ze naar de efteling gaan (wat gratis is tot die 3 is hahah)
Weet iemand leuke webshops voor armbandjes e.d. voor kinderen? Mijn dochter (bijna 2) wil de hele dag mijn kettingen, armbandjes en ringen aan. Soms pakt ze ook mijn strings uit mijn kast en hangt ze die om haar nek en doet haar kleine haarelastiekjes om haar vinger, die van mij om haar pols etc. Maar dat vind ik een beetje een eng idee. Ze heeft wel van die grote kralen om zelf kettingen te maken maar die wil ze dan weer niet om.
Ik vind de sieraden van Great Pretenders altijd wel leuk, hebben ook veel verkleedkleding. www.wijswest.nl heeft het sowieso, maar wel meer webshops ga ik vanuit.
Ik ben opzoek naar sandalen voor de zomer met een goed voetbed. Iemand tips? Is voor een kindje van 1 jaar oud
Vanaf welke leeftijd is de efteling een beetje leuk? S. Is 16 maanden, loopt al enkele maanden heel goed (of beter, rent ) en vind dingen als de paardenmolen etc superleuk. Heeft ze er al iets aan, meer dan door 't sprookjesbos denderen?
Tevaâs zijn echt superfijn. Alle bandjes verstelbaar en je gooit ze zo in de wasmachine. Ik koop elk jaar de Hurricane XLT
Wij gaan regelmatig naar de Efteling (abonmement). Mijn zoontje is 9 maanden en vindt het top. De eerste keren was het vooral rondje sprookjebos. Tegenwoordig kijkt hij zijn ogen uit in de droomvlucht, carnaval festival (ook fan van Jokie&Jet op videoland), symbolica, de oude tufferbaan en die slakkenkarretjes. Oh en de grote carrousel is ook een hit. In het nieuwe themagebied is nu ook een groot speelgebied voor kinderen en je kunt altijd even chillen/uitrusten in de bootjes. Als je de app download kun je per attractie kijken of het geschikt is voor jonge kinderen.
Wij zijn één keer geweest toen N. 14 maanden was ongeveer en ze vond het heel leuk! Vooral het sprookjesbos inderdaad, maar ook Land van Laaf, Carnavalfestival, Symbolica, Bootjes e.d. Ik denk dat ze het nu (22 maanden) een stuk spannender zou vinden eerlijk gezegd.