Wij hebben dezelfde van prenatal als @Croky .
Ik heb camelbak bekers, niet efht ervaring met een zeepsmaak. Die riet maak ik altijd met de hand schoon.
@Cauchi win hadden die ook van Prenatal. Alleen op een hele belangrijke vakantie gebruikt waar het erg druk was.
Wat zijn goede aanraders voor kussentjes die in de tripp trapp passen? Ik vind die van tripp trapp zelf echt duur voor een tijdelijke kussen.
Ik heb er een van ditishoudt.nl.
Tevreden over!
Ik heb die van kidsmill (maar volgende mij net zo duur en wellicht een ander model), ik zou eens op vinted kijken en ze gewoon goed uitwassen.
Ja, ik zie online dat de neppe varianten inderdaad bijna net zo duur zijn als de originele. Dus wat dat betreft maakt het dan niet zoveel meer uit. Iemand enig idee hoe lang je ongeveer zo’n kussen inzet gebruikt? Even afhankelijk daarvan of ik er eentje 2ehands scoor of niet.
Bedoel je voor de babyset? Ik heb het kussentje van Jollein, past er goed in, leuke printjes en afneembaar. Jollein stoelverkleiner meegroei Leopard natural | wehkamp
Ik ga morgen naar Babypark in Wormerveer, zijn er daar in de buurt nog andere leuke babyshop-dingen?
Ik heb er zelf laatst op Marktplaats eentje besteld bij iemand die ze zelf maakt en die was wel wat goedkoper dan wat ik verder online had gezien (H.OPHOP-k.idsshop heet het). Heb het nog niet in huis overigens, dus kan nog niks zeggen over de kwaliteit, maar de foto’s zien er goed uit en je kunt zelf stofjes mixen en matchen.
Ik heb zo’n orginele Tripp trapp kussentje. Kussentje zit er nu nog op en zoontje is 3.
Weet iemand wat dit blaasje op de lip van mijn baby kan zijn? Ik hang al in de wacht voor de hp, maar er zijn nog 30+ bellers voor me. Ik ben bang voor een koortslip, maar wij hebben dat beiden nooit gehad en er is verder ook niemand langs geweest die dit had. Ze is ook door niemand gekust, maar wil het wel uitgesloten hebben. Ze is nu namelijk net een maandje oud.
Daar in het midden van de lip? Ik denk inderdaad een zuigblasrtje, hebben onze kinderen ook gehad precies op die olek.
Thanks meiden, gaat om het plekje rechts net onder haar lip. Omdat ze veel puistjes heeft op haar kin, dacht ik ook daaraan. Maar goed zelf dus nooit een koortslip gehad, dus voor de zekerheid wel even uitsluiten. Inmiddels opgeschoven naar plek 18 btw
Oh, dat plekje weet ik niet. Dacht dat midden op haar bovenlip. Rechtsonder is misschien wat anders, maar ziet er iig niet uit zoals een koortslip bij mij.
Geen antwoord op je vraag, maar ik ga morgen ook naar Babypark maar dan een andere
Grappig dat we echt zo gelijk lopen.
Waar ga jij allemaal naar kijken?
Wij gaan vooral oriënteren op het grote spul (kamertje, box, wagen, autostoeltje) en ik wil alles voelen (is het zacht?) en me laten overladen met babyspul waar ik nog geen weet van heb
Ben van plan het kamertje sowieso op marktplaats te scoren, dus ga nu alleen maar uitzoeken welke ik op MP voor een goede deal moet vinden haha.
Oh die was mij nog niet opgevallen. Vind ik er niet uit zien als een koortslip, maar je kunt altijd ff vragen of je een foto mag sturen. Zit het er al lang? Mijn nichtje had een week of 6 geleden iets soortgelijks en dat was na 1 of 2 dagen helemaal verdwenen. Heb even gezocht of ik daar no een foto van heb, maar kan ik niet vinden helaas.
Klinkt goed en herkenbaar haha. Veel plezier alvast!
Ik ga vooral voor de kleinere dingen waarin zoveel variatie is, dat is het gewoon even op een rijtje wil zien en wellicht ook voelen inderdaad
Thanks, nee viel ons vanmiddag pas op. HP gaf aan dat een blaasje nog niets hoeft te zijn. Zolang ze verder niet ziek is niets aan de hand, dus we moeten even in de gaten houden of ze er meer krijgt of koorts krijgt. Dus maak me nu geen zorgen meer.
Dank allemaal voor de reacties!