Tips, ervaringen & aanraders #6

Mijn zoontje is nu 17 weken en sinds een week gaan zijn dutjes overdag eindelijk beter! Vanaf week 5 tot 16 altijd max 45min, en 3 soms 4x per dag, vrij pittig vond ik. Hij zit nu in sprong 4, de nachten zijn even kut geweest maar nu slaapt hij dus ochtend vaak 1.5u-2u achter elkaar en in de middag soms ook 1/1.5u, houd hoop!

2 likes

ik zit naar dit te kijken, denk dat ik zoiets ga doen

3 likes

Zijn wel goeie tips. Wij hebben echt een smalle gang. Kan helaas geen kast of krukje.

https://www.fonq.nl/product/umbra-skyline-wandkapstok/80324/
Wij hebben deze wat lager opgehangen en dan een dicht schoenenbankje van IKEA zodat het ook niet allemaal zo in het zicht staat. Daarin zit ook een bakje met sjaals, mutsen en sloffen.

Sorry deze moest @Gelatelli zijn haha.

3 likes

Oeh welke van Ikea?

4 likes

Deze!
Zitten ook schoenen van ons in, want hij is vrij groot.

2 likes

Dit willen wij ook voor onze babboe, mag ik vragen wat je kwijt was voor het ombouwen?

Wij hebben een bafang middenmoter en die was zo’n 1000 euro. De ombouwset hebben we gekocht via fon.bike. Daar staan ook veel voorbeelden en recensies van klanten op.

1 like

Die van Petit Amelie vind ik heel erg leuk! En vind hem zo leuk dat hij ook niet perse gepimpt hoeft te worden :blush:

2 likes

Wat fijn om te lezen dat het beter gaat bij jullie! Dat geeft hoop, ondanks dat het niets zegt over onze situatie :sweat_smile:

Maar hoezo is jou kind al bijna twee? Die is voor mijn gevoel net 1 geworden haha

5 likes

Kun je baby hapjes zoals (hele rijpe) peer gewoon in de nutribullet of blender doen en invriezen of moet je het perse eerst tot moes koken?
(Bij groente snap ik dat het eerst gaar moet zijn)

Nee kan er gewoon in!

1 like

Kan gewoon. Bij fruit is meer eerst stomen/koken omdat het anders niet fijn te krijgen is zoals appel.

2 likes

Ik heb deze: New Classic Toys Houten Speelkeuken Blauw - Met Kookplaat die Licht geeft en Kook... | bol.com
En hij is heel mooi en zit ook geluid bij als ze gaan koken en best veel accessoires :blush:

2 likes

Over een maand ga ik met mijn dochter vliegen (dan 7.5 maand) naar familie. Ze kan nu nog niet zelfstandig zitten maar ik wil eigenlijk niet mijn Joolz kinderwagen of zware maxicosi meenemen in het vliegtuig.

Zou een buggy al kunnen? Misschien een waarbij een redelijke ligstand kan. Misschien zit ze over een maand wel.

Als iemand verder goede tips of ervaringen heeft
met een vliegreis; laat maar weten!

3 likes

Ik kan een reistas voor je joolz huren via marktplaats wel aanbevelen! Kostte 20 euro voor een weekje en vond het wel fijn dat ie lekker zat in zn eigen wagen!

2 likes

Je hebt op Instagram ook mensen die een gepimpte Ikea keuken aanbieden. Je mag dan zelf uitkiezen welke kleuren en bv gouden kraan erop, echt tof!

1 like

Ik ben op zoek naar tips voor geboortekaartjes, we willen iets standaards maar wel graag zonder reclame.

Iets standaards zonder reclame… Ik snap echt niet wat voor iets je nu zoekt eerlijk gezegdšŸ™ˆ

3 likes