Tips, ervaringen & aanraders #6

Iemand tips voor een lekker ruikend baby olie?
Zwitsal gebruik ik liever niet.
Heb nu Naif voor de baby op zich prima, maar zou iets anders willen proberen.

1 like

Hipp? Die vind ik ook wel lekker ruiken.

5 likes

Is dit iets? Zo veel verschillende modellen. Ik zoek een makkelijk campingbedje dat ook op het strand of iets dergelijks mee kan.

1 like

Ik heb zo’n ding maar veeeeeel goedkoper. Via prenatal gekocht destijds, ik weet het merk even niet. Zelf was ik hier erg blij mee en heb het veel gebruikt!! zeker op het strand ideaal.

Burts Bees Baby

3 likes

Ik heb hem ook, maar dan niet baby maar peuter formaat. Zodat hij er langer in kan liggen qua lengte. Gebruik hem vooral als ik bij vriendinnen ben en kind moet middagdutje doen. Super makkelijk mee te nemen en op te zetten. Hij ligt gewoon standaard in de kofferbak en neemt weinig ruimte in. Gebruik hem al vanaf dat baby 4 maanden was.

1 like

Jaa topding dit! Wij hadden hem mee op vakantie en ze slaapt er nu ook in als ze bij m’n ouders is (passen wekelijks op).

Haha ja dit dus, alles komt uiteindelijk in de sale ook de leuke dingen. Daarom begrijp ik het ook niet maar soit :grin::rofl:

2 likes

Ik heb wat (oud) playmobil gekregen maar mijn vraag is: hoe maak ik dat het beste schoon?

Sopje en droogmaken? Of zou het ook in de vaatwasser kunnen?

1 like

In dubbel kussensloop met elastiek eromheen in de wasmachine! Zelf nog nooit gedaan maar is wel een bekende tip

1 like

Maakt toch niet uit of andere ouders hun kleren wel of niet in de uitverkoop kopen?

Soms vind ik iets leuk en koop ik het direct, ook als het pas voor later is. Het hoeft niet altijd in de uitverkoop te zijn, soms heb ik geen zin om daarop te wachten of wil ik niet dat het uitverkocht raakt. Het volgende moment koop ik tweedehands of wel in de uitverkoop. Volgens mij zijn er geen regels voor.

1 like

Nee maakt ook niet uit, zei ik toch al? Was gewoon benieuwd

Nou: er zijn nu veel 20% korting acties op de nieuwe collecties. Ik vind kleding kopen niet leuk, dus doe liever veel in een bups. Ik heb een vrij specifieke smaak, veel van wat ik wel leuk vind is daardoor al snel weg. Ik wil proberen om minder kleding per maat te hebben en dat het allemaal met elkaar combineert. Dus liever nu alvast een goede basis kopen voor het komende seizoen, dan in voor elk sale-lokkertje vallen.

Ohja en: ik heb een jongen. Dus er is sowieso veel minder aanbod.

3 likes

Tja, zoveel mensen zoveel keuzes. Ik zou ook geen geld uitgeven aan voetbaltickets of een auto of diamond painting, maar gelukkig is iedereen anders.

1 like

Echt stom hé. Nou zou ik het met een meisje ook lastig hebben hoor, ik hou ook niet van knalroze en glitters :laughing:

1 like

Ja, heb dit wel al eens met Lego gedaan. Maar blokjes voelt dan toch anders dan die wat grotere stukken, snapje? Haha bang dat t stuk gaat

Ik heb eerst moeten zoeken wat RGK is.

1 like

Top idee! Zitten vooral wat grote dingen bij, denk dat ze dat wel leuk vinden om te soppen

1 like

SĂșper! En dan dus aanrader om de peuter versie te kopen dan de baby ivm langer mee doen?

Hadden jullie wel deze versie? Want zie dus nog wat verschillen.

1 like

Ah dat is zeker niet mijn bedoeling. Zal het weghalen. Ik word alleen soms een beetje simpel van mijn eigen smaak.

Maar 90% van onze kleding komt bij de Zeeman/HEMA/H&M vandaan. Nu dingen kopen ipv de sale betekent toch niet dat je veel uitgeeft of neerkijkt op iets?

1 like