Tips, ervaringen & aanraders #6

Kind heeft hier net haar hand in een zak gebruikte inktpatronen gestoken :grimacing: dit is wat we er echt niet afkrijgen, eerste was het 1 flashy verfpallet :rofl: straks weken in bad denk ik. Als iemand tips heeft :sweat_smile:

7 likes

Dasty?

1 like

Mijn moeder wil me heel graag een wipstoel of iets wat er op lijkt cadeau doen. Heel lief natuurlijk, maar ik heb geen idee wat fijn is? Welke hebben jullie en kun je die aanraden?

1 like

Ik had deze!

Bekijk BABYBJÖRN Wipstoel Bliss Donkergrijs frame - Cotton klassiek quilt - Antraciet op: BABYBJÖRN Wipstoel Bliss Donkergrijs frame - Cotton klassiek quilt - Antraciet | bol.com

Was echt heel fijn met m’n reflux babies! Had er ook zo’n speeltje op.

3 likes

Wij hadden de maxi cosi kori. Ik vind het vooral heel handig dat hij helemaal plat kan. Handig met opbergen of meenemen in de auto als we op bezoek gingen.

1 like

Wij hadden de Nuna Leaf (van marktplaats), heel fiijn ding. Je kan hem een zwaai geven dan schommelt ie een tijdje heen en weer.

5 likes

Hebben wij ook, heel fijn ding inderaad!

1 like

Wij hadden de meest basic ever doorgekregen en die was ook helemaal oké. Baby kon zich er niet heel lang in vermaken maar weet niet of dat met een andere beter was geweest.

Als we deze niet hadden gekregen was ik misschien wel voor de Babybjorn gegaan, omdat ze dan zelf kunnen wippen en wat hoger zitten.

2 likes

Wij hadden de Nuna leaf, maar baby was meer fan van de basic wipstoelen die ze bij het kdv hebben

1 like

Wij hebben ook die Babybjorn. Onze oudste vond er niks aan, maar nr 2 juist wel. En hij kan op verschillende standen, dat vind ik wel handig.

1 like

Deze hebben wij ook, hij is momenteel populairder bij de peuter dan bij de baby. Ze chillt er graag in met een boekje. Dus vooral daarom wel een aanrader want je hebt er lang lol van omdat hij ook na de babytijd nog gebruikt kan worden. Ik wilde eigenlijk de babybjorn maar ik kon nergens een goeie deal vinden op marktplaats en nieuw vond ik hem te duur. Als je die een beetje goedkoop kan vinden zou ik misschien toch daarvoor gaan want die is heel plat op te vouwen en neem je daarom makkelijker mee naar buiten of vakantie ofzo. De nuna is vrij lomp.

2 likes

Ja wij hebben ook de nuna, heel blij mee maar hij is niet handig om te verplaatsen ofzo. Wat dat betreft vond ik de babybjorn daar waarschijnlijk veel handiger in.

3 likes

Mijn baby is wat langer dan gemiddeld en ze steekt echt best ver uit met haar voeten uit de maxi cosi (die gebruiken we ook op de kinderwagen) dus ik zou eigenlijk de buggy inzet er wel op willen zetten maar ze kan nog niet zelfstandig zitten. Maar is wel bijna 6 maanden.

Kan dat dan toch? Of wanneer hebben jullie dat gedaan? Heb het nog niet geprobeerd omdat ik geen zin had om dat ding misschien voor niks helemaal uit te pakken op zolder :joy:

2 likes

Ik heb zo’n heel schattig brilletje voor baby’s gekocht maar door de ronde glazen lijkt mijn bolle baby op Elton John.

(Dit is niet mijn zoontje)

Bestaan er ook zonnebrillen voor dreumesjes die niet zo rond zijn?

21 likes

Ja hij kan helemaal zo zie ik nu! Dus zal wel lukken denk ik

3 likes

Hier hebben ze Wayfarers voor baby’s. Verder is het idd rond of snelle planga

2 likes

Volgens mij deden wij de wagen naar buggy-stand bij een maand of 6/7 ook idd, miss iets later maar wij hebben 2 kleine frummels. En dan idd zo helemaal plat eerst.

2 likes

Of hartjes :grin:

1 like

Oh dankje! Zien er leuk uit.

En inderdaad ja snelle plangas staan helemaal gek op z’n bolle hoofd hahaha.

2 likes

Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik heb deze gekocht. Leek me leuk dat er speeltjes boven hangen en dat het ook nog een gewoon stoeltje is. Hij heeft ook een trilfunctie (al vraag ik me af wat je daar me moet)

3 likes