Tips, ervaringen & aanraders #6

@Gelatelli @Suikerklontje
Ja dit was een van mijn struggles, Sommige items zijn bijvoorbeeld echt bloemetjesjurkjes, maar het meeste is toch neutraal wat ik aanbied. En ik vraag me af of de meeste ouders/verzorgers niet toch zoeken naar meisjes/jongenskleding. Of dat ik het gewoon moet indelen op onder/bovenkleding of setjes. Wat ik als hoofdcategorie kan gebruiken.

Ook qua ‘verhaal’. Het is niet uitblinkend in duurzaamheid bijvoorbeeld, dus hoe onderscheid je je van al die andere shops. Nog best lastig want er zijn er al veel natuurlijk ;).
Thanks alvast voor de reacties allemaal! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat leuk Tubing dat je een webshop begint. Naast wat hier al gezegd is (indelen op kledingstuk ipv gender), vind ik het handig als je setjes promoot. Dus bij bijvoorbeeld een shirtje aan de onderkant een banner laten zien met broekjes die er goed bij passen zodat je makkelijk leuke setjes kunt maken. Merk dat ik sneller geneigd ben om meer te kopen als ik naast een leuk shirtje meteen bijpassende items te zien krijg.

6 likes

ik zoek persoonlijk puur op categorie, dus bv shirts → longsleeves
bij h&m kies ik ook altijd voor zoeken per categorie
je zou het misschien wel kunnen doen als extra filter?
dus shirtrs → longsleeves (dan zie je alles) en dan nog de optie jongen/meisje

Ik wil ook wel kijien, heb geen alleen geen baby’s meer.

Als je nog mensen nodig hebt, stuur maar een bericht! Ik werk in ecom dus doe de hele dag niks anders :sweat_smile:

2 likes

Wij geven nu 90 melk tijdens de lunch, 100 Griekse yoghurt na avondeten en dan daarna nog 120 Alpro groeimelk.

Dat doen we voornamelijk omdat mijn man heilig gelooft in koemelk en het mij onzin lijkt haha. Dus dit is de middenweg. Op de opvang geven ze dan ook gewoon koemelk dus dan is het voor mijn zoontje altijd hetzelfde.

Vooral vanwege de opvang doen we dit trouwens, anders deden we gewoon nog poeder denk ik. Straks als we vliegen nemen we ook gewoon weer poeder mee. Toch makkelijker meenemen.

1 like

@Madelief deze heb ik ook inderdaad.

2 likes

Wij gaven bij beiden wel gewone poedermelk wat uiteindelijk ook van koemelk is tot een maand of 15 denk ik.
Maar nu drinken ze beiden de Alpro groeimelk met de giraf.

Maar ik vind het idee van zoveel koemelk ook niet zo leuk dus daarom voor de alpro gekozen. Heb er zelf soms wel twijfels over ivm de suiker…
Wij eten vegetarisch en bv melk is altijd plantaardig thuis.

2 likes

Ik wil ook wel meekijken als het nog nodig is.

Itt de meningen die ik hier lees, vind ik het juist wel fijn om te kunnen filteren op jongen/meisje!

2 likes

Ja hoor! Wil ook best even meekijken. Leuk!

1 like

Ik heb het nu niet als hoofdcategorie aangemaakt, maar je kunt wel via de productcategorieën op jongens/meisjes filteren voor degene die dat toch fijn vinden.
Voor mijn gevoel is dat de beste oplossing :grin:

5 likes

Jaa, klinkt goed idd!

1 like

Wij ook @Madelief iom kinderarts. Hij raadde dit aan.

2 likes

Ik kan wel janken. Mn nieuwe kidsmill up meegroei stoel wilde ik schoonmaken en desinfecteren en nu is heel de groene verf uitgebeten.
Heeft iemand een tip om eventueel het stoeltje weer op te knappen? Verven en schuren enzo? Ik lees overal dat dit echt wel een ding is en misschien dat jullie hier goed advies over hebben… heb de stoel van mn schoonouders gekregen en pfff… wat een kut kut kut dag is dit

Misschien een irritante opmerking van mij, maar is dit niet iets voor een verzekering (inboedel) oid?
Die stoelen zijn best kostbaar (heb hem zelf ook van schoonouders gekregen btw). En misschien het proberen waard.
Of wellicht even bellen naar de klantenservice van kidsmill.

2 likes

Nou vooral dit hoor ik van veel vriendinnen! Hier heb ik echt rekening mee proberen te houden, dus ik ben heel benieuwd wat je vind. Ik stuur je een dm!

Mijn zoontje van bijna 5 maanden slaapt nu in een ledikant en soms na het laatste flesje (daarna gaat hij gelijk slapen) geeft hij weleens wat terug, maar nu kan ik bij hem echt geen hydrofiel meer erin zetten want hij draait alle kanten op.
Hij slaapt dus nu ook voornamelijk op zijn buik en soms kan jij echt na een uur nog wat terug geven en dan zit zijn hele gezichtje zelfs onder……is dit normaal??

Heb het ook als hij gewoon op zijn speelmat of in de box ligt.

1 like

Ja is normaal hoor, althans, mijn dochter had dit ook. Kan je geen grote hydrofiel gebruiken zodat het aan beide kanten onder het ledikantje kan?

1 like

Als mijn baby na het laatste flesje in slaap valt laat ik hem ongeveer een half uur op mij slapen en leg hem dan in zijn ledikant. Als ik dat niet doe is ook alles nat.

1 like

Bedankt voor de tip! Wilde deze allang en nu haar broertje straks komt kan ze mee moederen.
En had nog kadootje nodig, zelfs goedkoper bij prentenal dan bol voor een keer, met de korting.