Ik maak fotoboeken via Kroost. Belachelijk duur maar de kwaliteit is wel heel goed. Als ik nu al merk hoe leuk de oudste het vindt om in die boeken te kijken
(Alleen denkt ze bij baby foto’s vaak dat het haar zusje is )
Ik maak fotoboeken via Kroost. Belachelijk duur maar de kwaliteit is wel heel goed. Als ik nu al merk hoe leuk de oudste het vindt om in die boeken te kijken
(Alleen denkt ze bij baby foto’s vaak dat het haar zusje is )
Dat is echt leuk idee!
Misschien ook wel beter, 1 hoek.
Ik zat sowieso al te denken alles ergens op te slaan, dat ze zelf kunnen kijken. Ook ivm met filmpjes etc.
Ik ken dit helemaal niet maar ziet er erg mooi uit! Ik ben ook echt al meerdere keren begonnen met albums te maken maar ik kom er niet doorheen. Mijn oudste wordt over 3 maanden al 7 en nog is dat babyboek niet af. Ik denk dat dit wel iets voor mij is, bedankt voor de tip!
Haha dat heeft K. ook! Heb voor vaderdag toen ze bijna een jaar was zon boekje met dikke pagina’s gemaakt “mijn papa en ik” met foto’s van ze samen en korte tekstjes erbij. En iedere keer als ze dat boek leest is het dat is papa en dat is R!
Mijn zoontje heeft deze ook. Heel leuk popje en ideaal voor hem ‘om te oefenen’ voor de baby die er bijna aankomt:)
Waar heb je dat fotoboekje laten maken?
Boekjevankarton.nl met dikke bladzijden en zo’n foamkaft. In 2020 met vaderdag gegeven, wordt veel gelezen en ziet er nog steeds heel prima uit! Ze hebben standaard dingen maar je kunt dus ook zelf van alles erin zetten enzo.
Wellicht dat ik er binnenkort ook een maak met foto’s van familieleden en dan bv een foto van het werk wat ze doen erbij ofzo.
Ik bewaar geboortekaartjes van mensen heel dicht bij me trouwens wel hoor (neefjes, nichtjes). Staan hier een tijdje op de schouw en dan in de herinneringendoos.
Thanks! Ik had voor m’n eerste dochter een ouderwets fotoboekje gemaakt met foto’s van mij met het woord mama, van m’n partner met het woord papa en opa’s/oma’s maar ook van onze auto, haar beker enzovoorts. Maar dit is veel handiger denk ik!
Nou fijn om te horen dat we niet de enige waren die het maar vreemd vonden. Ik ben inmiddels ook bij het CB geweest en we hebben een kinderfysio aangeraden gekregen, dus volgende week die even bellen. Wel een nieuwe vraag alweer, hoe gaan jullie om met smetplekjes? Z heeft ze in haar hals, eerst talkpoeder geprobeerd, maar dat lijkt meer te irriteren. Nu weer eerst goed schoongemaakt en droog gedept en een dun laagje sudocreme erop gedaan.
Bepanthen babyzalf hielp hier altijd goed, dan was het na een paar uur weer weg!
Hopelijk bij de kinderfysio een beter gevoel, heel raar die boerende osteopaat haha
Wij smeerden vaak een heel dun laagje zinkzalf erop in het nekje bv. In sudocreme zit ook zink, dus denk dat je daar een heel eind mee komt.
Zo doen wij het ook altijd, volgende dag is het dan meestal al bijna weg! Meer kun je niet echt doen… (ja goed afdrogen maar je voorkomt t nooit helemaal)
Ik wil mijn baby (7m) langzaam ook water en thee aanbieden, we hebben een 360 beker van munchkin maar die snapt ze nog niet. Waar kan ik het haar het beste in aanbieden? Is een rietjesbeker iets? Of gewoon in haar fles?
Ik gebruik daar miconazol voor, vind ik wat effectiever dan sudo. En heb echt een hekel aan de structuur van sudo
Gewone beker? Wel zelf vasthouden nog, maar erg goed om te leren drinken. Rietjesbeker kan je ook proberen maar is vaak ook wel lastig nog
Ik had voor dit doel ook die 360 graden beker gekocht, maar mijn baby’s snappen het ook echt niet hahaha. Ik geef ze soms wat slokjes uit een gewone beker (of die 360 graden beker met die deksel enzo eraf). Ze slobberen het dan een beetje eruit. Van echt drinken is nog geen sprake, maar dat komt vast wel denk ik
Ik help mn baby met die 360 beker of ik laat haar drinken uit een open beker. En als ik geen zin heb in gedoe gewoon in een flesje
Of van een andere winkel, werkt als een zonnetje
Tuitbeker met een zachte tuit? Lijkt dan een beetje op een fles.
Het gebruik ervan wordt niet aangeraden maar voor ons was dit gedurende een aantal maanden perfect. Daarna ging de 360 beker en een gewone open beker heel snel.