Werken die tandjes armbanden van mushie een beetje? Ik weet niet of ze het snapt of niks vind. Voor ik weer iets koop.
Vanaf welke leeftijd vond jullie kind zoiets als monkey town of ballorig leuk?
Ik vind deze heel mooi en qua inhoud ook handig! Alleen wel prijzig:Collectie BAERE AMSTERDAM luiertassen.
Overigens heb ik altijd die Noos tassen mee en dan daar weer toilettasjes met meuk inđ¤Śââď¸
Zou dan eerder voor een rugzak gaan. Die staat minder bol en minder in de weg. Of toch voor extra setje kleding een tasje erbij.
Ik heb deze: https://mozzbags.nl/product/luiertas-cognac-easy-elegant/
Heel ruim vind ik en kan nadien ook nog door als weekendtas oid. Wel aan de prijs maar het leder is het waard vind ik.
Er zijn ook nog veel verschillende andere modellen met bv motieven mocht je daar fan van zijn.
Mijn baby van 5 maanden vindt ze heel leuk! Bijt er lekker op. Ze zijn wel flexibel, dat had ik niet verwacht maar wel logisch natuurlijk. Daarom was het eerst moeilijk om ze in zân mond te krijgen maar dat lukte al heel snel. Ik heb ze wel vast aan een ring van loopy links, anders ben ik een beetje bang dat ie ze zo ver zân mond in doet dat het misschien niet goed gaat.
Kortom, ik vind het een aanrader!
Wat zijn fijne toetenpoetsers zonder spul erin? Ik wil eigenlijk âgewoonâ vochtige doekjes maar er zit altijd wel iets anders in. Ik heb nu Pampers On The Go maar daar krijgt mân kind echt enorm droge wangen van.
Zijn Water Wipes (van huismerk) daar een beetje geschikt voor?
Ik heb waterwipes van kruidvat eigen merk. Vind ze erg fijn!
Deze hebben wij ook en bevallen goed! Ook lekker grote pakken. Hoewel we nu meer overgaan ( in huis) op hydrofiele doeken die we gewoon even onder de kraan doen. Net zo makkelijk en wel echt duurzamer.
Ik gebruik wasbare snoetenpoetsers. Je maakt ze nat met water en klaar! Het zijn deze (je hebt allerlei kleuren en printjes). Ik gooi ze gewoon bij de was en ze zijn ook zo weer droog. Ideaal en zoveel duurzamer.
Het klinkt trouwens best veel, 28.50 eu. Echter als je alle pakjes wegwerpsnoetenpoetsers bij elkaar optelt aan het einde van de rit, ben je zeker meer geld kwijt.
Oh thuis gebruiken we vaak ook gewoon een schoon microvezeldoekje ofzo met wat water. Maar vooral onderweg gebruik ik deze vaak.
Ik ga Kruidvat water wipes eens proberen!
Thuis gebruik ik van die wasbare gezichtsreinigingsdoekjea (eigenlijk voor make-up maar ze zijn heerlijk zacht). En dan gewoon met water.
Onderweg meestal zoân kleine verpakking van Lidl âsensitiveâ, lekker cheap ass In NL vind ik de waterdoekjes van Kruidvat ook fijn.
Ik heb de Water Wipes zelf daarvoor, vind ze heel fijn!
Ik heb een rugzak van little company ofzo en daar zitten hebgsels aan om hem aan de stand vd wandelwagen te maken! Heeft ook diverse vakken in de binnekant trouwens en ruimte genoeg om voor 2 kids extra kleding mee te nemen, luiers, doekjes, verzorgingsdingen, slabbers, drinkbeker, koekje en vaak doe ik er ook nog wat klein speelgoed in (auto, zon popit, klein kleurboekje + doosje krijtjes).
Ja qua model is het precies die, alleen andere kleur en afwerking onder op dat vak. Moet nu na bijna 3 jaar gebruik wel de rits laten vervangen trouwens, hij gaat nog maar vanaf 1 kant goed dicht. Als je hem vanaf de andere kant dichtdoet schiet hij weer open. Maar dat heeft denk ik vooral te maken met dat ik hem regelmatig eigenlijk iets te vol stop omdat ik dan ook nog een knuffel, en ach ook nog een appel oh en ook nog dit en dat erbij stouw kan iig veel in dus!
Die dingen waarmee hij aan de wagen hangt zaten er trouwens gewoon bij, zie dat je op de productfotoâs alleen het ringetje aan de tas ervoor ziet en niet die dingen.
Er is een apart schot met het verschoonmatje. Hier doe ik zelf meestal ook de pampers en doekjes bij.
Dan twee kleinere open vakjes waarvan eentje met een folie om iets warm/koud te houden. (Kom nu even niet op het woord )
Een groot open vak voor bijvoorbeeld extra doeken, kleding, speelgoed. Dat zie je eigenlijk allemaal een beetje op de foto van de binnenzijde. En dan aan de buitenkant het ritsvakje dat handig is voor eigen spulletjes als gsm/autosleutel/speen ofzo en de twee open vakken aan de zijkanten. Deze gebruik ik persoonlijk minder vaak maar is wel handig soms voor mijn zonnebril. Ik mis op zich geen extra vakken omdat ik de grote open ruimte ook wel vrij overzichtelijk kan indelen m.i.
Wat ik wel extra heb aangekocht zijn van die lusjes om de tas aan de kinderwagen te hangen.
Iets voor op haar kamer? Mooie poster? Zoân schoolposter van gras onder je voeten.nl bijv.
Een uitje? Dagje naar de dierentuin oid.
Ik vraag ook wel eens of de ouders nog iets praktisch nodig hebben voor hun kinds.
En anders vind ik regenlaarsjes, een (zwem)badcape, een vrolijke spaarpot ( met alvast wat muntjes erin of een mooi prentenboek altijd wel een geschikt kado.
Heeft iemand nog tips voor een voorleesboek? Ik mag van een tante een boek uitzoeken, en ze wil graag een boek geven waarbij je elke avond een hoofdstuk / verhaaltje kan lezen. Ik zat zelf aan een klassieker als Pluk van de Petteflet te denken oid.
Zijn die boeken als bedtijdverhalen of stoere sprookjes voor avontuurlijke meisjes een aanrader?