Of knijpfruit in de nacht? Wij gaven altijd voor het slapen pap omdat zoontje zo hongerig was.
Mijn kinderen zijn gewoon paphaters denk ik haha. K. heeft ook nooit pap gewild. Bij baby 3 begin ik gewoon meteen met pap (haha nee dat nou ook weer niet).
In de zon leggen, dat bleekt als een malle. Gewoon een paar dagen op een zonnige plek in huis, dan is het waarschijnlijk al een stuk minder of zelfs bijna weg
Weet iemand of prenatal ook aan prijswijzigingen doet?
Ik heb een muziekmobiel gezien. Hij is bij de babypark goedkoper, maar ik heb nog een prenatal bon.
Op de site lees ik alleen iets over wanneer je iets al hebt gekocht en hij is binnen 14dagen elders goedkoper (staat ook niet bij dat dit op speelgoed is)
Oeh dat vind ik een lastige.
Ik gebruik ossengal eigenlijk uitsluitend als er net een vlek is ontstaan van ontlasting / bloed / tomaat / spuug etc en dan werkt het (bij mij) altijd. Met vlekken die er al iets langer in zitten weet ik het niet maar het is het proberen waard denk ik. Ik gebruik tegenwoordig vloeibare van Dr Beckmann.
De tip van @simsalabim lijkt me een goede, volgens mij doet @Suikerklontje dat bleken in de zon ook (of ik gooi mensen door elkaar, sorry).
Vanish poeder helpt misschien nog, of Shout vlekkenspray.
Heb je vanish? Die vind ik het fijnst bij oude vlekken. (Heb hier echt een assortiment aan vlekkenspullen) Als je daar een papje mee maakt en dat even in laat trekken (staat op de verpakking hoe lang), uitwassen en dan in de zon te drogen legt is de vlek er denk ik wel uit.
Ik zet ām bij elk dutje aan en ook de hele nacht.
Wij hebben de Numsy Rest. Veel verschillende geluidjes, ook mooie slaapmuziekjes die ik rubdowns zān bedtijdritueel aan zet bijv.
Wellicht glansspoelmiddel. Erop, 20min in laten trekken (of langer) en dan wassen zoals iedere witte was. En dan nat in de zon hangen (@FrauHelga ;))
Met gekleurde prints wel oppassen, die kunnen verbleken maar denk dat het hiermee wel gaat.
Bedankt voor de motivatie.
Ik heb een witte slaapzak in gebruik bij mān dochter, ik vind die gele kwijlvlekken zo vies maar had me er een beetje bij neergelegd. Hij ligt nu te weken en morgen gaat hij in de was en hopelijk schijnt dan ook nog de zon, kan hij lekker bleken
Ja de zon werkt echt top top top
Haha de witte slaapzak van mijn kind met gele kwijlvlekken ligt ook al in de zon
Toen ik er laatst was attendeerde de caissiĆØre hier mij zelf op, vond ik wel netjes!
Mān baby heeft best veel last van krampjes. Tot hoeverre is dat normaal? Anderen ervaring met veel krampjes? Vind het ook zo sneu maar hij is ook best wel onrustig steeds.
Ah beter! Ga ik morgen even langs
Ja heel veel maar ook dagen dat het minder is.
Hoort erbij helaas. Heb je al allerlei middelen in huis?
Twee van de drie hadden hele erge krampjes. Eigenlijk hielp niets.
Gebruik eigenlijk alleen probiotica en buikje masseren, infacol destijds bij mān dochter wel eens geprobeerd maar werd het erger van. Misschien is sab simplex nog iets om te proberen. Zocht denk ik vooral even herkenning.
@Spaties vanaf wanneer werd het wat beter?
Wij zijn vanuit de kinderarts naar een osteopaat verwezen en dat in combinatie met levende pro-biotica (bactiol) heeft echt wonderen gedaan!
Bactiol gebruik ik ook! En hebben ook een afspraak bij de osteopaat, ook omdat hij voorkeurshouding heeft. Ben benieuwd!
@Superkonijn ja echt he!
Ah hoop dat dat iets gaat helpen, zo rot die krampjes vond het echt een zware periode!