Maar ze is nu 2.5 jaar. Ik vraag me af of je dan al iets zinnigs kan zeggen over ‘je thuis voelen’. Verderop deze week heb ik een rondleiding op een andere school (meerdere mensen tegelijk) daar stond wel expliciet dat je kind mee mocht
Ja! Ze is nu 21 maanden en je ziet het nog steeds een beetje maar het valt bijna niet meer op. Ik denk dat het na een jaar ongeveer langzaam weg begon te trekken.
Niet op het voorhoofd maar twee op het achterhoofd alsof ze echt zo gepakt is geweest. Het wordt in eerste instantie feller en zou dan moeten afnemen volgens de boeken.
Vrije school verwacht wel vaak heel veel ouder betrokkenheid.
Althans hier wel!
Hier ook met haar vinger! Trekt de vlek al een beetje weg bij L? Hier is de vinger gelukkig niet meer paars zoals eerst, maar wel nog heel erg verdikt. Ben benieuwd of dat ook nog wegtrekt.
Bij mij is hij nog steeds een beetje zichtbaar op mijn voorhoofd. Is wel een uitzondering hoor, geloof dat het meestal helemaal wegtrekt.
Maar ik heb er nooit een opmerking over gehad of er een negatief gevoel bij gehad, dus hoop dat je je er niet te druk om maakt. Zo vervelend dat mensen daar iets van moeten zeggen.
Ohja, ons kind was ietsje ouder toen we gingen kijken. Bijna 3.
Mijn baby heeft er eentje tussen haar wenkbrauwen. Ze is nu bijna 10 maanden en je ziet het nog wel. Zeker als ze moet huilen wordt het wat roder maar verder valt het eigenlijk niet op vind ik
Mijn nichtje had als baby twee flinke 1 op haar voorhoofd/haargrens en 1 onder oog/wang. Allebei niks meer van te zien.
Stom dat je opmerkingen krijgt ! Heel veel baby’s hebben het. Hier ook gewoon weggetrokken, alleen als ze heel boos is zie je het nog
Echt stom dat mensen zo over baby’s praten. Mijn nieuwe baby (2 weken oud) heeft een extra duimpje. Niet volgroeid, maar een knobbel aan de zijkant met een nageltje erop. Daar wordt wel op gehamerd vanuit de kinderarts om het te laten verwijderen, vanwege motorische ontwikkeling. Maar ik wil ook niet dat ze ermee gepest wordt later.
Wat belachelijk zeg, hebben ze niets beters te doen dan zich druk maken om het uiterlijk van een baby.
Ik dacht trouwens dat het vrij standaard is bij baby’s. Mijn dochtertje heeft het, zoontje had het ook maar dat zie je niet meer. En al mijn neefjes hadden het ook.
Zo heb ik ‘t ook vaker gehoord inderdaad. Heb er zelf ook nog altijd 1 in m’n nek. Maar onder m’n haargrens.
Mijn baby (11 maanden) heeft er 1 op z’n voorhoofd (bijna weggetrokken, zie je niet meer) en 1 in z’n nek (onder z’n haren, nog wel zichtbaar),
Ik ging googlen hoe zo’n ooeivaarsbeet eruit ziet. Zijn bij sommige babies de ogen onherkenbaar gemaakt in paint ofzo. Gewoon zwarte ovalen op de plek van de ogen. Dus lijkt alsof ze zwarte ogen hebben ipv blauw of bruin.
Heel eng.
Maar hier geen ooeivaarsbeet gehad en ook niet bij andere gezien. Wel klein geboorte vlekje had ze op haar pols maar die is weg.
Ik was nieuwsgierig. 1/3 of 40% van de baby’s heeft het zegt Google mij. Dus echt niet iets voor mensen om raar over te doen.
(Niet dat ze wel raar moeten doen als iets weinig voorkomt).
Overigens heet het op het voorhoofd ook een wel een engelenkus, dus…
Hier een kind met een ooievaarsbeet op zijn bil en rug. Is bijna weg getrokken na 14 maanden. Maar hij heeft wel een groei achterstand dus mogelijk dat hij mede daardoor nog niet helemaal weg is.
De oudste (A 3 jaar) heeft trouwens een aarbeienvlek op z’n schouder. Die is nog best groot/hoog maar hij heeft er weinig last van. Ik weet nog wel dat hij hem voor het eerst bewust zag en er van schrok en moest huilen: A is stuk! Mama maken.
We hebben dat toen meteen omgedoopt tot ‘A zijn vlek’ en alle littekens en moedervlekken op onze lichamen aan te wijzen. Nu vraagt hij anderen (laatst nog de leidster op kdv) of zij ook een vlek hebben
Ik heb zelf ook een aarbeienvlek gehad als baby dus vraag mij wel af of erfelijkheid ook een rol speelt.
Ja mijn dochter heeft er ook 1 in dr nek, wel waar dr haar groeit maar die zit er nog steeds en ze is 3.
Hahaha ja ging het ook googelen want kende het niet, doodeng zo die ogen
wat een nachtmerrie zeg