Mijn nichtje was ook altijd huilen in de auto. Toen ze langere tijd bij ons was zat ze dagelijks in de auto en toen ging het steeds beter. Met korte stukjes waren onze kinderen naast haar natuurlijk erg interessant, maar na een week of 2-3 ging het ook alleen goed en ook langere stukken zonder huilen (vaak begon het na 5-10 minuten) en ging ze ook rustig slapen in de auto ipv er tegen vechten.
Heb je zo’n autospiegel? Los van dat ik dat zelf fijn vind (want kun je via de achteruitkijkspiegel hun gezicht zien dus als ze huilen ook v of er iets is waarvoor je meteen moet stoppen), vinden baby’s dat vaak als ze wat meer kunnen zien erg interessant.
@appa zo’n stoeltje die je aan de tafel klemt of zo’n tuigje om ze op een gewone stoel te zetten?
@Mexi wij vinden shoesme fijn als eerste schoentjes maar scapino en vanharen hebben ook fijnere (en iets vriendelijker qua prijs, koop shoesme eigenlijk altijd in de sale). Elefanten of cupcake couture hebben geloof ik van die goede flexibele zolen bij die winkels.