Van die klink is echt wel een goede ja (waarom kom ik daar zelf niet op!???).
Thanks voor het meedenken, ook @Snygg en @Spaties. Ik ga hiermee eens verder googlen!
Van die klink is echt wel een goede ja (waarom kom ik daar zelf niet op!???).
Thanks voor het meedenken, ook @Snygg en @Spaties. Ik ga hiermee eens verder googlen!
Wij hebben ook een rolhekje. Eerst altijd voor de keuken gehad in onze oude woning (keuken en badkamer waren niet echt kinderproof en alles was gelijksvloers), nu hebben we hem boven aan de trap. Werkt prima. Ik kan met mijn gewicht er tegen hangen en er gebeurd vrij weinig. Een kindje past er zeker niet onderdoor.
Wij hebben deze
Wij hebben een lascal kiddy guard, bijna 2 jaar nu.
Hebben jullie aanraders voor broeken qua winkels voor wat stevigere kindjes met vooral een bol buikje? Mijn dochter (bijna 2) draagt veel jurkjes, (spijker)leggings en van die baggy broekjes met elastiek van Zara maar nu had ik wat andere soort jeans gekocht bij Zara (skinny en flared en dus met knoop) en die krijg ik niet of amper dicht en lijken echt niet comfortabel. Iemand tips?
Ik heb deze beker gekocht en ze snapt hem!! Ze kijkt me met grote ogen aan als ze het rietje aanvalt haha, zo schattig! Dank voor deze tip
Haha wat schattig!! Ben blij dat je iets aan de tip had!
Ik heb vooral HEMA, Zeeman en C&A, dat gaat met onze kabouter bolbuik goed! En sowieso geen skinny, dat is voor haar echt geen optie.
Mijn dochter droeg op die leeftijd vaak Hema broeken maar ik weet niet of dat model gelijk is gebleven.
Anders broeken van de jongensafdeling (bijv prenatal).
Bij Kruidvat zijn vandaag alle eigen merk Vitamine D en K druppels voor 2€ per stuk (ook die zonder suiker, ookal staat dat niet in de folder). En met een voordeelkaart krijg je dan ook nog 5% extra korting.
Ik heb nu €3,80 betaald ipv €6,50. Alle beetjes helpen
En heel veel 1+1-acties! Oa Difrax en billendoekjes
Wie heeft er ervaring met een sieraad laten maken met moedermelk erin? Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond niet echt recente dingen. Ik begreep dat er wat forummers zijn met minder goede ervaringen met SL, iemand ervaring met een andere? Ik zag Mimmie nog, maar die is wat boven budget. Ik wil eigenlijk een zilveren ring met een klein, subtiel steentje.
Geen tip maar jeeeemig die prijzen bij Mimmie . Ik zag een mooie ring. VANAF 2600 euro. Hallo dat is bijna een maandsalaris voor mij. Zo’n duur sieraad zou ik niet eens durven dragen.
Ik zit nog steeds te twijfelen over Moedersmooiste dus geen ervaring maar wel dezelfde vraag eigenlijk. Denk dat ik het wel ga doen binnenkort, ze heeft nu weer ruimte voor orders zag ik.
Wow! Ik zag op de site ringen vanaf €799 en dat vond ik al boven budget Ze heeft wel mooie dingen.
@June88 goed om te weten! Dat wordt hem definitief niet.
@Handtas Oh, zij hebben wel ringen die ik heel mooi vind. En qua prijs een stuk betaalbaarder. Ben benieuwd of iemand ervaring met ze heeft! Wil jij ook een ring of iets anders?
Ik denk dat ik ook ga bestellen bij moedersmooiste. Vind haar sieraden echt prachtig. Ik ga voor een ring, de rest draag ik niet
Over deze site ging het een tijdje geleden, hadden ook meerdere mensen (incl ikzelf) slechte ervaringen mee. Geen reacties op mails en zo.
Pff ik vind het echt moeilijk om een betaalbare site te vinden met mooie sieraden en ook nog fatsoenlijke communicatie. Als ik veel geld aan iets ga uitgeven wil ik wel fatsoenlijke service.
Ja zo jammer! Daarom twijfel ik ook nog steeds. Vind daar de sieraden wel mooi en de prijzen ook goed. @Chesirecat echt lastig inderdaad
Misschien een hele gekke vraag hoor maar hoe hard moet je schudden voor het shaken baby syndroom?
Onze baby heeft veel kramp en het enige dat helpt is hupsen met haar terwijl ik haar til. Maar ik ben zo bang dat ik het misschien te hard doe en het slecht voor haar is.
Je moet echt flink hard schudden en vooral dat het hoofdje niet ondersteund is. Volgens mij hadden enkele moeders hier verplicht een filmpje moeten kijken met de kraamzorg, over shaken baby syndrome. Ik weet niet of dat online staat, dat je het kan zien.
Maar als je zorgt dat je haar hoofd en nek ondersteunt, kun je echt wel met haar hupsen