Baby van 7 maanden 1 keer per week meestal. Romper verwissel ik dan ook, behalve als deze zichtbaar vies is geworden. Hij draagt wollen rompers. Zelfreinigend toch haha
Ik doe haar elke dag een nieuwe romper aan want ze spuugt nog altijd meerdere malen . Daarnaast wilt ze graag zelf haar lepel vasthouden met hapjes, dus dan zit ook alles onder natuurlijk. (En een kleine omg maar moet ik straks ook mijn huis elke dag dweilen? Ben blij wanneer het 1x per week gebeurd)
Aaah zo sneu he. Inderdaad zetpil, eventueel spiegel op pijl houden dus over 8u weer en verder heeeel veel knuffelen.
@Applepie wij komen meestal weg met een doekje over de vloer bij de eettafel maar zijn toen ze gingen kruipen wel vaker gaan dweilen dan voorheen⊠erg confronterend hoe vies die knietjes worden.
Wat wij soms doen als alles schoon moet blijven met eten: (wel vanaf dat hij zelf kon zitten btw) een vreetjurk aan en dan nog een slab met opvang bank erover + mouwen opgestroopt
Maar met spugen blijf je omkleden inderdaad
Ik doe dus met eten regelmatig kleren uit haha vanavond sten we bv pasta met tomstensaus, dan gaan de lichte kleren uit hoor
R. krijgt het voor elkaar om dan die saus toch onder die vreetjurk te krijgen en dan zo lekker er overheen te glijden
Dat is wel knap ja. Sowieso is het soms niet te stoppen hoor. A. stond vanavond met zijn voeten in de spinazie te dansen
Hahaha ja dat he, zal de keer dat we R. mét schoenen aan in haar stoel had gezet en we heerlijke, smeuïge risotto aten ook niet snel vergeten. Ondanks dat het merendeel naar binnen ging, heeft ze het ook lekker tussen haar schoenen en het plankje zitten pletten. En haar schoenen blijken dus een hele fijne structuur in de zool te hebben. Mijn man heeft het er met een nagelborsteltje uit staan schrobben
Iemand ervaring met een draagzak versus zoân draagstoel voor op je nek?
We gaan naar Schotland met een 3-jarige peuter. Zou het wel leuk vinden als we toch wat hikes kunnen doen.
We hebben een Tula free to grow die tot 25 kg kan, en daar heeft ze in november nog in gezeten, maar echt leuk vindt ze het niet. Ik weet niet of zoân andere draagstoel fijner zou kunnen zijn?
Ik vind de rugdrager fijn, omdat er een frame in zit (als bij een rugzak). Zeker als ze zwaarder worden en het warmer is. En ik vind het fijn dat ze ook een stoeltje heeft als we even rusten, dan kan je hem neerzetten terwijl ze er in zit (kind is net 2).
Oh, ik las te snel⊠Dat vroeg je helemaal niet Met zoân stoel voor op je nek heb ik geen ervaring.
Oh waar jij het over hebt is dan een tussenvorm denk ik? Misschien ook nog wel een idee
Mijn man gaat trouwens bijna dagelijks stuk om het woord âvreetjurkâ. Waar het forum niet goed voor is
Zit er aan te denken om het misschien te huren trouwens, als iemand daar nog tips voor heeft hoor ik het ook graag.
Wat was nou die mousse die fijn was bij waterpokken? Kids⊠en verkopen ze dat bij kruidvat of apotheek?
Denk dat we ze hier te pakken hebben, K. had vanochtend ineens een gek bultje op haar zij, duidelijk een blaasje en vanavond was het groter. Klaagt over jeuk/pijn eraan. Zegt mn man net zijn het geen waterpokken en als ik het met plaatjes op google vergelijk kan het niet missen. Ben benieuwd of ze dan morgen helemaal onder zitâŠ
Maar morgen maar iig ff havermout en zoân mousse inslaan.
Baby om de dag of om de twee dagen in bad. Ze is nu 10 weken. Tussendoor met een washandje schoonmaken.
Zoon van 5 gaat om de dag onder de douche.
@Suikerklontje yes Kidsclinic. Hier op school heerst het ook in de klas van S. Gelukkig heeft hij het al gehad.
Ik heb toevallig bij een insta mom al tip opgeslagen de waterpokken tube van Donttellmum. Volgens haar (eigenlijk reis insta fluencer maar ook beetje moeder) hielp dit bij haar oudste en nu ook baby
Jongste in draagzak/doek, of als ze wakker is in de wipper erbij. Ik ben zelf ook flexibeler met bedtijd van de oudste als ik alleen ben met 2 kids. Jongste (3 maanden) drinkt nog onregelmatig enzo, dus moet ik soms dan nog voeden. Oudste (3 jaar) gaat normaal rond 19.09 naar bed maar als ik het alleen doe tussen 18.45 en 19.30.
@Ohappyday thanks. Die van donttelmum kan ik hier in de buurt niet halen, dus die hou ik ff in mn hoofd als die ander niet helpt. Zijn iig echt waterpokken want net in bed heeft ze me al 10 plekken aan zitten wijzen.
Hopelijk krijgt R. Het ook en zijn we er snel vanaf.
Heb nu deze bij etos besteld want zowel bij kruidvat als apotheek hebben ze niks op voorraad (leve in een klein dorp wonen, het heerst op de kinderdagverblijven) en ook online kon ik die van kidsclin nergens vinden. Morgen in huis gelukkig al!
Ja ik hoop stiekem dat ze het beiden gewoon via de opvang hebben en het bij R. ook begint vandaag of morgen. Grote kans hoor ze zitten op dezelfde groep en dezelfde dagen. K. was de afgelopen dagen wel wat hangeriger en zei ook regelmatig âvoel me niet zo heel lekkerâ. R. begint nu ook wat hangerig te worden, dus dat zou fijn zijn haha.
Gelukkig hebben we 2 nachten zo goed als door kunnen slapen (alleen rond 23u iemand wakker), dus we kunnen er weer even tegenaan
Volgens mij gaat mân man vandaag even kijken voor zoân Deuter.
We gaan een roadtrip doen in Schotland! Heel veel zin in, stond al gepland in april 2020 haha.