Grijpt ze al voor zich als ze op de buik ligt? Dan is zoiets heel leuk Magic Touch Drumsâą Wooden Musical Toy | 800803 | Hape Toys heeft niet veel aanraking nodig om geluid te maken en het geluid is niet zo achterlijk hard.
Wij hebben van Nobodinoz van die speelvormen, zijn wel duur maar zowel R. (inmiddels 17 maanden) als K. (Ruim 2,5) vinden die leuk. Zijn zacht, wegen niks en in sommige zitten van die kraak dingen, belletjes etc. Mijn nichtje vond die ook erg leuk toen ze bij ons was (was rond de 9-10 maanden toen maar speelde nog weinig op haar buik). K. gooit er nu vooral mee, in mandjes mikken etc. Maar doordat ze zacht zijn kan dat.
Je hebt ook van die tummy time acitivity dingen waar dan van alles aan zit waar ze mee kunnen spelen als ze op de buik liggen, die zijn meestal ook van stof.
Oh en de jungle gym activity gyn van Fisherâs Price is hier bij ieder kind leuk (FISHER PRICE RAINFOREST Speeldeken | pinkorblue.nl , ook goed 2e hands te vinden en dat kleed en de speeltjes kunnen gewoon in de wasmachine). Hysterisch ding, maar echt een succes. Alle speeltjes zijn er ook af te halen en op het kleed zelf zitten bv ook knisperdingen en labeltjes voor als ze op de buik liggen (en ook weer lusjes om speeltjes aan te maken) en nog niet goed dingen boven zich kunnen pakken in die houding. Mijn nichtje heeft daarin ook leren rollen, omdat ze dan ging grijpen naar dingen aan de bogen.
Edit ohja deze heb ik laatst toegevoegd aan een lijtje voor de buikbaby, vriendin was daar erg enthousiast over. Kan helemaal los en al die segmenten rammelen ook weer etc Lilliputiens Spel rol - Jack the Lion | pinkorblue.nl