Tips, ervaringen & aanraders #6

Love dreumessen :joy: Bedankt allemaal!

2 likes

Deze post is esthetisch heel fijn :sweat_smile:

28 likes

Gewoon een staafmixer! Ik doe de groenten in een maatbeker, staafmixer erin en klaar. Maatbeker vind ik ideaal omdat het zo minder rond spettert haha.

5 likes

@Calypso ik gebruik ook een staafmixer die ik al had. Heb ik ooit online bij Lidl gekocht, is echt goede kwaliteit ook en niet duur (Op aanraden van een stagiaire gekocht, die toen bij Lidl werkte en zei dat de keuken apparatuur van Lidl echt goed was. Ze had gelijkšŸ‘)
En staafmixer kun je voor zoveel andere dingen nog gebruiken, meestal krijg je er verschillende opzet stukken bij.

1 like

Haha en had hij een antwoord gereed ? Of moest die heel hard nadenken :sweat_smile:

2 likes

Oh wat top! Kan het echt iedereen aanraden om wat door te vragen bij zo’n rondleiding.

1 like

Wij hebben zo’n nutribullet.

2 likes

Ik deed het met de blender en nu ze wat grover eten kan hebben gebruik ik een ouderwetse stamper :sweat_smile:

Wat is een fijne loopkar om mee te oefenen? Vriendinnen komen allemaal met dat spuuglelijke ding van V-tech aan, hebben jullie misschien een betere optie?

1 like

Wij hebben deze en mijn zoontje is er dolgelukkig mee. Hij crosst het hele huis door.

3 likes

Ik zie staan dat je baby al zelfstandig moet kunnen lopen, bedoelen ze dan echt helemaal los?

Of wanneer gebruik je een loopkar ik dacht juist om te oefenen als tussenstap zegmaar :rofl:

2 likes

Dat lelijke ding van Vtech was hier wel een groot succes :sweat_smile:

4 likes

Wij hebben zon soort model (niet precies deze, maar wel ook met rem) PLAYTIVEĀ® Houten loopwagen online kopen | LIDL

Bij de achterwielen zit een soort rem die je kunt stellen dus als ze net beginnen met erachter lopen zet je die stroever, anders gaat die kar te snel. Als ze beter lopen En minder eraan hangen ze tje hem soepeler.

2 likes

Tringelingelinge hoor de dieren zingen :cry:

4 likes

Hahah ja mijn kinderen schuurde hier echt mee het huis door. Mijn jongste ook buiten haha hele buurt door met dat ding.

2 likes

18 maanden slaapregressie is echt top :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: Iemand tips? Hoelang laten jullie een kindje van zo oud max huilen?

1 like

Heeft iemand ervaring met een fietsdrager voor een maxi cosi?
Wij hebben wellicht straks 2 maanden geen auto als de baby er net is. (Levering van de auto duurt misschien enorm lang)
Maar ik moet de baby wel naar de opvang kunnen brengen. Het is ongeveer 15 minuten fietsen door een kleine stad.

Ik kan de post niet vinden maar er is een forummer die dat gedaan heeft en er enthousiast over was! Ik wil het zelf ook gaan doen voor de dagen dat het slechter weer is en ze naar de oppas moet tzt.
Moet heeel eerlijk zeggen dat m’n fietsenmaker die net vader is geworden er niet heel enthousiast over was. Maar ik heb nog niet gevraagd wat z’n bezwaren waren.

2 likes

Ik was er niet super blij mee. Wel praktisch (al is het pas aangeraden vanaf 3 maanden volgens mij ivm schudden) maar vond het zelf heel naar dat je geen toezicht hebt op je baby. Ik stopte soms wel 4 keer op een ritje van een kwartier om te kijken of baby het nog deed… maar wat ik zeg; bij gebrek aan een auto of bakfiets vond ik het wel praktisch

2 likes

Kun je niet beter een auto huren dan voor die twee maanden? Lijkt me echt heel lastig zonder auto met pasgeboren baby, vooral als je gewend bent aan een auto