Tips, ervaringen & aanraders #6

Izipizi vind ik top! En veel online te koop

2 likes

Ik besef me nu ook dat we een paar dagen bezig zijn met opvolgmelk (nutrilon 2) die in de fles al wat dikker is. Wellicht dat dit ook meespeelt? Ze krijgt zowel kunstvoeding en borstvoeding op een dag. Zijn direct van 1 naar 2 gegaan zonder te mixen. Wellicht daarvan ook moeilijke ontlasting? Ervaringen?

Ja dat lijkt me ook heel aannemelijk. Sommige babies merken er niks van maar sommige ervaren idd buikpijn en andere ontlasting.

Even vraagje over kinderwagens. Mijn ouders willen ons een kinderwagen cadeau geven. Maar we twijfelen tussen een Bugaboo Fox 3 en een Joolz Geo 2. Al heel veel YouTube video’s gekeken, maar we komen er niet uit.

Ik neig zelf naar de Bugaboo (weet nog dat mijn zusje daar in zat toen ze net geboren was). En vond het er goed uitzien (ook makkelijk systeem).

Maar ik zie hier in de omgeving alleen maar Joolz om me heen :joy:

We wonen in een stedelijk gebied en willen af en toe kunnen wandelen in het bos / op het strand / in de polder.

Is er heel veel verschil tussen die twee? Of maakt het in principe niet heel veel uit?

Wij gaan zaterdag op vakantie met t vliegtuig en willen filmpjes op de ipad zetten, maar ik kijk altijd via youtube (juf roos en bumba voornamelijk) en dat kun je dus niet offline kijken… Iemand tips of je juf roos ergens kintt downloaden, of andere kijktips die op netflix sttaan? Ze zijn 1.5 jr oud…

1 like

Ik heb de eerste Fox gehad, met pijn in mijn hart weggedaan. Hij was zooo fijn! (Er kwam een donkey voor terug btw, want er kwam een derde kind heel snel achter de tweede)

3 likes

Netflix heeft nijntje!
Gabby’s poppenhuis, auto toet toet (Carson), Barba pappa
Ik zou even in de kids sectie kijken

1 like

Misschien Youtube Premium voor een maandje? Dan kun je alles van Youtube wel downloaden voor offline gebruik.

3 likes

Ik wil graag een zwemluier kopen via Vinted van Lässig maar twijfel over de maat. Klopt het dat het klein valt? Onze baby zit qua maat net een beetje tussen 68 en 74 in nu.

Tips voor andere merken zijn ook welkom trouwens, had over Lässig wat gelezen maar het wordt onze eerste zwemluier dus heb er verder nog geen ervaring mee.

De app Bolt is echt top! Daarmee kan je dingen van YouTube offline maken. Ideaal!

1 like

Ohh dat wist ik niet, thnx voor de tip!
Em de rest ook, weet even niet wie ik moet taggen maar bedankt!

3 likes

Het is deze!
Zie ook:

1 like

Ik kan dit niet lezen zonder het deuntje in mijn hoofd af te spelen

3 likes

Je kunt het beste in een groot zaak op verschillende terreinen beide wagens uit proberen. Wij hebben de Joolz. Vond de andere niet mooi :sweat_smile:.

3 likes

Dankje. Dat is dus net die andere! Fijn dat je deze wel kan delen.

Oke de peuter in huis heeft volgens mij een soort keelontsteking. Bizar grote amandelen, knalrood en dik. Heeft ook 0 eetlust.
Heb hem op zetpil dieet, maar hij blijft over die ellendige keelpijn klagen. Nog tips daartegen? Ga sowieso waterijsjes kopen en stop hem vol met knijpfruit etc

Welke draagdoek / draagzak gebruiken jullie in de zomer? Ik heb een geweven doek van Pure baby love, maar ik heb het gevoel dat deze te warm is voor de echt warme dagen. Uitgerekende datum is midden mei, hopelijk wil de baby gedragen worden, dochter had er nooit veel zin in.

3 likes

Thanks! Ik ga morgen zoeken naar neurofen in zetpil vorm en dan die erbij geven. Wel zielig, hij huilt nu de hele tijd in zijn slaap als ie moet hoesten

1 like

@Ovenschaal Oew! Ik ken het kanaal,
maar had deze review ff gemist, dankje! :blush: Ga zo even kijken, volgens mij lijkt de Day best veel op de Geo.

@Spaties Ahw, nou in ieder goed wel een goede koop geweest dus! :blush: Goed om te weten.

@Broodrooster Whaha zo zie je maar :joy: Maar denk dat je een heel goed punt hebt qua voelen en uittesten, ben ondanks mijn voorkeur voor de Bugaboo wel benieuwd naar hoe de Joolz rijdt!

4 likes

Ja absoluut eerst testen hoor! Wij hebben een bugaboo gehad en die is na onze 2 kindjes naar vrienden van ons gegaan omdat hij nog heel goed was en zij het een heel fijne wagen vonden.
De bugaboo was (toen) lichter en compacter dan de Jools maar dat is wel 7 jaar geleden. Voor ons was dat een groot pluspunt omdat je hem toch best vaak in en uitklapt.
Kijk ook even bij de cybex priam. Die had een vriendin van mij en die vond ik ook erg fijn, als ik nu weer zou moeten kiezen dan zou ik tussen die en de bugaboo gaan kiezen.

2 likes