Ik kan dit niet lezen zonder het deuntje in mijn hoofd af te spelen
Je kunt het beste in een groot zaak op verschillende terreinen beide wagens uit proberen. Wij hebben de Joolz. Vond de andere niet mooi .
Dankje. Dat is dus net die andere! Fijn dat je deze wel kan delen.
Oke de peuter in huis heeft volgens mij een soort keelontsteking. Bizar grote amandelen, knalrood en dik. Heeft ook 0 eetlust.
Heb hem op zetpil dieet, maar hij blijft over die ellendige keelpijn klagen. Nog tips daartegen? Ga sowieso waterijsjes kopen en stop hem vol met knijpfruit etc
Welke draagdoek / draagzak gebruiken jullie in de zomer? Ik heb een geweven doek van Pure baby love, maar ik heb het gevoel dat deze te warm is voor de echt warme dagen. Uitgerekende datum is midden mei, hopelijk wil de baby gedragen worden, dochter had er nooit veel zin in.
Thanks! Ik ga morgen zoeken naar neurofen in zetpil vorm en dan die erbij geven. Wel zielig, hij huilt nu de hele tijd in zijn slaap als ie moet hoesten
@Ovenschaal Oew! Ik ken het kanaal,
maar had deze review ff gemist, dankje! Ga zo even kijken, volgens mij lijkt de Day best veel op de Geo.
@Spaties Ahw, nou in ieder goed wel een goede koop geweest dus! Goed om te weten.
@Broodrooster Whaha zo zie je maar Maar denk dat je een heel goed punt hebt qua voelen en uittesten, ben ondanks mijn voorkeur voor de Bugaboo wel benieuwd naar hoe de Joolz rijdt!
Ja absoluut eerst testen hoor! Wij hebben een bugaboo gehad en die is na onze 2 kindjes naar vrienden van ons gegaan omdat hij nog heel goed was en zij het een heel fijne wagen vonden.
De bugaboo was (toen) lichter en compacter dan de Jools maar dat is wel 7 jaar geleden. Voor ons was dat een groot pluspunt omdat je hem toch best vaak in en uitklapt.
Kijk ook even bij de cybex priam. Die had een vriendin van mij en die vond ik ook erg fijn, als ik nu weer zou moeten kiezen dan zou ik tussen die en de bugaboo gaan kiezen.
Gaan we dan denk ik ook maar testen idd!
Ik associeer Cybex altijd met fitness apparatuur in de sportschool, wist niet dat die ook kinderwagens maakten echt iets heel anders haha! Maar leuk, ga dan nog even reviews hierover lezen. Thanks voor je uitgebreide antwoord en tip!
Ik zou kiezen voor rustigere series zoals Vuilnisauto of Puffin Rock. Met name deze laatste serie vind ik echt leuk en leerzaam over dieren, de natuur, vriendschappen. Rustige beelden en lief getekend.
Maar ik hou dan ook niet van die drukke filmpjes Coco Melon bijvoorbeeld.
No offense naar degenen die wel Coco Melon aanzetten maar kwam dit laatst tegen:
Edit: Nijntje is ook leuk / rustig / leerzaam
Heb nu ook even drie filmpjes doorgescrolled over Cybex en hij is idd geen fan van Cybex No 1 is op zijn kanaal denk ik toch wel de Bugaboo en Joolz is gelijk/net eronder volgens mij. Maar idd leuke gozer. Goede reviews, ook fijn dat hij het mechanisme laat zien van remmen/constructies en blijkbaar is hij geen fan van extra meerijdplankjes om te staan voor op je kinderwagen voor het oudere kind (snellere slijtage). Best wat geleerd door hem haha.
@anon50301661 Ken het merk niet, maar holy shit wat een ābagageruimteā onder de wagen bij modellen Vista en Cruz. En ziet er best stuurde uit. Of misschien lijkt het maar zo door de hoek. Thanks voor de tip in ieder geval!
@Zonderbloem Hmm, denk dat de Xplory in ons geval dan wat beter past idd. Zie in onze buurt ook best veel mensen daarmee lopen, met zoān ronde megalange stang. Vind hem ook echt heel stylish eruitzien (niet dat dat belangrijk is, maar oog wil ook wat ). Vind Stokke wel echt een tof merk (die meegroeistoelen ook ).
Dankjulliewel voor het meedenken en jullie ervaringen!
Een stretch doek wordt juist afgeraden in de zomer omdat je dan meerdere lagen stof over je kindje heen doet (4 ofzo?) terwijl dat met een geweven doek maar 1 laag is.
Ik heb 2 geweven doeken, 1 voor de zomer en 1 voor de winter.
Maar heb nog geen kind dus geen ervaring mee. Maar mān zus heeft een stretch doek via een vriendin en die vriendin heeft 2 mei/juni kindjes en zei dat die doek niet geschikt was met het echt warme weer.
Ik keek even op de instagram van die vrouw (jerrica sannes). Ze heeft een highlight screentime. Zet me wel aan het denken! Heb sowieso een hekel aan drukke shows dus die vermijd ik inderdaad. Ben wel benieuwd hoe jullie erover denken? Hoeveel tv kijkt jullie kind ongeveer per dag?
eigenlijk alleen 's morgens naar zin in zappelin en het liedje van de dag. tot een paar maanden terug deden we ook na het eten tvkijken maar sinds we onze slaap-aanpak om hebben gegooid doen we dat niet meer. ik wil niet zeggen dat het daardoor komt maar ze slaapt sindsdien wel door (in samenwerking met andere aanpassingen natuurlijk) dus ik ga me daar niet meer aan wagen haha.
en als we allemaal vrij zijn of ze is ziek, kijken we nog een paar tiktaks of kro kindertijd overdag
dit vind ze superleuk, sowieso omdat het echte kinderen zijn
vooral kijk mij nou is altijd een hit:
dan doen kinderen van 5/6 een truuk op tv (van een dansje tot judo tot een toren bouwen), ik vind het zelf ook leuk om mee te kijken haha
Wisselend. Sommige dagen niet, sommige dagen 10 minuten en soms wel een uur. En als ik niet lekker ben staat hij een stuk vaker aan. Moet wel zeggen dat K. niet echt een lange spanningsboog heeft als het aankomt op tv kijken en zodra er niet meer wordt gekeken gaat hij uit. R. wordt veel meer in de tv gezogen dan K. merk ik.
Edit; K. mag nu ook af en toe op de iPad. Daar staat Nijntje op en Gonnie en Gijsje, in beide apps zitten diverse spelletjes van kleuren, tot vormen matchen, cijfers op volgorde, silhouetten bij plaatjes matchen etc. Zet dan begeleide toegang aan, waardoor ze niet uit de app kan. Hebben van beiden apps de betaalde versie voor een paar euro, dan zijn ze reclamevrij.
Na school eventjes, en tijdens het koken ipad/tv
Als A. Tv kijkt is hij compleet betoverd, dus probeer het zo min mogelijk. Maar soms is het gewoon even niet anders, als ik spullen aan het pakken ben of moet koken of⦠Het verschilt per dag, ik denk tussen een kwartier en uur. En ik probeer rustige programmaās uit te kiezen, Sesamstraat, tiktak, Juf Roos, dat werk. Als ik er de tijd voor heb probeer ik mee te kletsen over wat er gebeurd, geen idee of dat echt nut heeft.
Laatst toen hij ziek was een dierenfilm van Disney gekeken, dat was ook een groot succes!
Zoontje van 5 heeft dagen dat hij geen tv kijkt (is echt mogelijk haha) en dagen dat hij weer wel kijkt. Vandaag is bv een dag dat vanmiddag de tv aangaat want ik ga met hem en baby naar mān moeder en ik ga daar op de bank mān ogen dicht doen.
Hij kijkt dan wat op Netflix. Dino fase is voorbij. Nu kijkt hij Pokemon of iets educatiefs. Hij vind documentaires over dieren ook geweldig zoals op nationaal geografic kanaal. iPad id alleen in de weekend Max 30 min want langer resulteert in een zombie starend naar het scherm.
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik denk dat wij gaan voor zoān opblaasbedje want een stuk goedkoper.
@Unquestionable had jij niet zoān opblaasbedje gebruikt? Staat me heel vaag iets van bij
Mijn kind kijkt tv tijdens het eten, zo niet dan gaat het eten heel traag en slecht. Ben ik eigenlijk niet blij mee maar het is maar zo, aangezien hij anders dus echt weinig eet. En als ik mij ga douchen en aankleden kijkt hij ook tv.
Ik vind het dan ook wel wat te veel maar heb er niet echt een andere oplossing voor dus dan maar zo. Ik let er wel op wat kind kijkt: rustige dingen en wil niet dat kind zelf de ipad bedient bijvoorbeeld.