De groentehapjes gaan er hier niet in. Fruit wel. (6maanden)
Heeft iemand de tip?
Geduld en blijven proberen. En kijken welke smaken je baby misschien wel lekker vindt. Bij mij is dat alle oranje groentes (wortel, zoete aardappel, pompoen) dus dat gooi ik overal doorheen. En testen of je baby het misschien wel gaat eten als hij/zij het zelf kan vastpakken, dus rapley/kleintjes
Wat @duif zegt en ook verschillende texturen proberen. Mijn baby vindt puree maar niks en heeft liever geprakt eten, dus grovere stukken.
Mijn dochtertje vond er ook echt niets aan, ben er toen zelfs voor bij de logopedist geweest. Als ik nu achteraf kijk denk ik vooral: ze had er gewoon nog niet zoveel trek in, had iets meer tijd nodig ![]()
Zijn sandalen ook fijn voor een dreumes die nog niet loopt? (Wel staat en schuift.)
Zoetere groenten zoals wortel, pompoen en pastinaak?
Van die sandalen met een dichte teen (dit klinkt echt heel tegenstrijdig) kunnen wel!
Verder qua zomerschoenen hadden ze bij mij vaak leren opengewerkte schoentjes aan, meer zoiets:
Na 2,5 jaar gaan we dan toch eindelijk een 2e autostoel kopen. We sjouwen nu de maxi cosi tobi heen en weer tussen onze auto’s, maar dat kan niet meer. Mijn auto kon alleen met gordel, die van m’n partner heeft wel gewoon isofix. Welke stoel raden jullie aan? Budget tot Max 200 euro.
Is donsje echt het geld waard?
Ik heb wel een mooie cybex sirona te koop!
Heb je een MP link of iets?
Ja! Ik stuur je een link
Mwah, niet meer vind ik.
Ik had dit plaatje meer ter inspiratie qua type schoen en wist dat donsje dit had. Ik heb wel donsje voor mijn meiden gehad maar toen waren die schoentjes nog niet zó duur. Ik zou ze nu niet meer voor de volle prijs kopen in ieder geval.
Niet iedere flessenwarmer piept als die klaar is, dus zou regelmatig checken want je wilt het ook niet té heet. En als je checkt even draaien zodat het zich goed vermengd idd.
Verder doet je idd gewoon koud in de fles wat je op wilt warmen en dan zonder speen/deksel erop in de flessenwarmer (bij die van ons dan).
Welke diertjes voor in bad zijn leuk zonder gaatje? Omg dacht dat ik ze goed schoon hield kwam er laatst toch zwarte drap uit ![]()
Ik weet in ieder geval dat Tikiri baddiertjes verkoopt zonder gaatje. Hebben heel veel leuke soorten. Alleen wel wat aan de prijzige kant.
Ik neem aan dat deze diertjes gevuld zijn met goud of diamanten?
Hahaha jeeeemig! Bol drukt ff lekker wat op de prijs. Ze zijn normaal 12 euro p.s. ![]()
Maar dat display is ook wat waard natuurlijk ![]()
Van Playgro!