Voor mij ook herkenbaar hoor, als ik echt even aan mn taks zit zet ik ook even de tv aan. Ik doe het liever niet, maar soms is het niet anders. Doordat ik dan de tijd heb om even te ontprikkelen kan ik ook een betere moeder zijn.
Haha ja die van ons is inmiddels 3 jaar en drinkt nog elke ochtend pap en savonds melk uit zn babyfles met grootste speen
Ik zeg niets tegen het consultatiebureau hoor, komen ze met hun goedbedoelde dwingende adviezen
Ik zou het niet weten wat verschil is tussen kinder variant en gewone. Misschien kinder waterproof en geen alcohol/parfum.
Deze zonnebrand klinkt vrij neutraal en ook goed merk. Geen parfum, zou niet prikken. Alleen niet waterproof volgend mij.
Ik smeer haar soms ook in met die ik gebruik, als die van haar niet kan vinden. Beter iets dan niets. En hoge factor hebben wij altijd.
Ik zou het niet doen. Deze kan prikken in de oogjes en kleintjes willen nog wel eens in hun oogjes wrijven.
Haha ik voel je stress! Succes, je kan het !
Zelfde hier hoor!
Sinds ze geen middagslaapje meer doet kijkt ze meestal s middags 20/30 minuten iPad. Soms vraagt ze er niet om, want dan speelt ze lekker zelf of zijn we op pad. Eind de middag sowieso als ik of mijn vriend kookt, dan ook meestal 20/30 minuten.
Ik raadpleeg graag de blog van Jetske Ultee voor dit soort dingen. Ze heeft een fijn overzicht met zonnebrandadvies voor volwassenen en kinderen/babies (per product staat er dan bij of het ook voor kinderen geschikt is, maar de producten zijn sowieso allemaal vriendelijk voor de huid):
Deze blog is ook fijn voor babyproducten trouwens: Productadvies babyhuidverzorging 2022 - Dr. Jetske Ultee
De groentehapjes gaan er hier niet in. Fruit wel. (6maanden)
Heeft iemand de tip?
Geduld en blijven proberen. En kijken welke smaken je baby misschien wel lekker vindt. Bij mij is dat alle oranje groentes (wortel, zoete aardappel, pompoen) dus dat gooi ik overal doorheen. En testen of je baby het misschien wel gaat eten als hij/zij het zelf kan vastpakken, dus rapley/kleintjes
Wat @duif zegt en ook verschillende texturen proberen. Mijn baby vindt puree maar niks en heeft liever geprakt eten, dus grovere stukken.
Mijn dochtertje vond er ook echt niets aan, ben er toen zelfs voor bij de logopedist geweest. Als ik nu achteraf kijk denk ik vooral: ze had er gewoon nog niet zoveel trek in, had iets meer tijd nodig
Zijn sandalen ook fijn voor een dreumes die nog niet loopt? (Wel staat en schuift.)
Zoetere groenten zoals wortel, pompoen en pastinaak?
Van die sandalen met een dichte teen (dit klinkt echt heel tegenstrijdig) kunnen wel!
Verder qua zomerschoenen hadden ze bij mij vaak leren opengewerkte schoentjes aan, meer zoiets:
Na 2,5 jaar gaan we dan toch eindelijk een 2e autostoel kopen. We sjouwen nu de maxi cosi tobi heen en weer tussen onze auto’s, maar dat kan niet meer. Mijn auto kon alleen met gordel, die van m’n partner heeft wel gewoon isofix. Welke stoel raden jullie aan? Budget tot Max 200 euro.
Is donsje echt het geld waard?
Ik heb wel een mooie cybex sirona te koop!
Heb je een MP link of iets?
Ja! Ik stuur je een link