Mwah, niet meer vind ik.
Ik had dit plaatje meer ter inspiratie qua type schoen en wist dat donsje dit had. Ik heb wel donsje voor mijn meiden gehad maar toen waren die schoentjes nog niet zó duur. Ik zou ze nu niet meer voor de volle prijs kopen in ieder geval.
Niet iedere flessenwarmer piept als die klaar is, dus zou regelmatig checken want je wilt het ook niet té heet. En als je checkt even draaien zodat het zich goed vermengd idd.
Verder doet je idd gewoon koud in de fles wat je op wilt warmen en dan zonder speen/deksel erop in de flessenwarmer (bij die van ons dan).
Welke diertjes voor in bad zijn leuk zonder gaatje? Omg dacht dat ik ze goed schoon hield kwam er laatst toch zwarte drap uit
Ik weet in ieder geval dat Tikiri baddiertjes verkoopt zonder gaatje. Hebben heel veel leuke soorten. Alleen wel wat aan de prijzige kant.
Ik neem aan dat deze diertjes gevuld zijn met goud of diamanten?
Hahaha jeeeemig! Bol drukt ff lekker wat op de prijs. Ze zijn normaal 12 euro p.s.
Maar dat display is ook wat waard natuurlijk
Van Playgro!
Ik vind €144 ook aardig aan de prijs anders.
Nou zeker, gaat nergens over! Daarom heeft hij er ook maar 1, en die hebben we gekregen .
Playgro idd!
Nee daar zou ik niet vanuit gaan want als hij niet automatisch uitslaat als een temperatuur is bereikt, wordt gewoon gloeiend heet bij ons dan.
Ben wel benieuwd naar je updates straks’
Hee wat leuk een cruise! Ben heeeel benieuwd hoe je het gaat vinden, want ik wil het ook heel graag maar weet niet of het wat is. Heb je ook al excursies gepland enzo? En hoe oud zijn jouw kind(eren)?
Tip voor speelgoed in bad: hier kwakken we gewoon wat duplo dingen in bad. Blokken, bootjes, vliegtuigen, helemaal prima.
Verder ook dé bootjes van de Zeeman gekocht, ook leuk ontvangen door kleuter en dreumes.
Oja en lege shampoo flessen/make up verpakkingen of dagcreme potjes zijn veeel leuker dan gekocht speelgoed
Oh wauw, met de schoonfamilie op een cruise is iets wat voor mij wel redelijk nieuw is (zowel de cruise als met mijn schoonfamilie op vakantie), maar wel gezellig hoop ik! Waar gaan jullie naartoe?
Haha ik dacht “oh ik heb wel een keer een leuk en betaaldbaar rubber diertje gekocht”, maar bleek dus dit merk te zijn
Maargoed was dus een walvis voor 11 euro en serieus na 2 jaar nog steeds een succes (is al 2 x meegegaan naar Curaçao en tussendoor thuis in bad of buiten in het opblaasbadje met mooi weer)
Hahaha succes!
Nee veel plezier! Meestal is er genoeg te doen op zo’n boot!
Wat is handig voor vakantie om haar op/in te kunnen leggen als we bij het zwembad chillen? Sowieso zo min mogelijk in de zon en een parasol, maar is z’n deryan campingbedje een aanrader? Of wat anders?
Ze is dan 6 maanden (en met 9 maanden weer op vakantie, dus liefst iets wat wel even mee gaat en goed mee te nemen is in vliegtuig bagage)