Hier heb je ook een ikea hack van, die er heel veel op lijkt in ieder geval. Als je op pinterest zoekt kom je hem vast tegen
Edit, zoiets:
Hier heb je ook een ikea hack van, die er heel veel op lijkt in ieder geval. Als je op pinterest zoekt kom je hem vast tegen
Edit, zoiets:
Wij hebben deze van Ikea. Hadden zoiets als wat hierboven wordt gepost, maar op een gegeven moment paste er nauwelijks boeken meer in/bij, omdat de meeste prentenboeken ook best fors zijn.
Ik vind dit ideaal, ruim, met wieltjes en je kan hem eventueel nog pimpen met een leuk kleurtje!
Omg Jaa… bij het zwembad liggen is normaal ook mijn hoofdactiviteit ![]()
Wij hebben een leeshoekje in F. z’n kamer.
Er kunnen vrij veel boeken in vind ik, maar heb nu niet alles er in staan om het kiezen voor hem nog even te kunnen afwisselen.
En in een andere kant van de kamer staat een bijpassende speelgoed’kist’, maar daar heb ik geen eigen foto van. Heb ze op marktplaats samen gekocht, maar ik vond even gauw deze site. Ik ken de site verder niet.
In plaats van waterschoenen heb ik voor mijn kinderen altijd crocs, maar ik ben nu toe aan de volgende maat, maar die lijkt er niet te zijn bij geen enkele website? Dus maat 25/26 is nu te klein, maar 26-27 bestaat niet? 27-28 is echtvte groot helaas… Weet iemand dat hier toevallig?
Goeie vraag! Met wat speurwerk zie ik dat Crocs die maat inderdaad niet hanteert, maar als je in de maattabel kijkt, dan gaan de schoenmaten wel in gelijke stappen omhoog.
Eerste foto is de maattabel van Crocs, tweede is een random foto van google.
Wij nemen een Deryan tentje en een kleed mee, volgens mij kom je daar een heel eind mee en het neemt niet veel ruimte in beslag.
FLISAT Boekenstandaard - IKEA Wij hebben deze en wissel daar regelmatig af wat erin staat.
In K. haar nachtkastje liggen de boeken die we ‘s avonds lezen.
Ik ben op zoek naar een fruitbakje/snackbakje in de vorm van een diertje (welke maakt niet zo uit) Zoiets als hieronder, maar deze is uitverkocht. Iemand tips?
Bij Zara Home misschien?
Bij B.lokker heb ik laatst zoiets gekocht.
Zeeman had/heeft die wel eens. Worden per 3 verkocht
Hier ook. Was echt teleurgesteld ![]()
Ze hebben daar idd wel leuke! Ze zijn alleen van siliconen en dat vind ik echt vreselijk spul haha
@poesch ik zie op de site een uil … heb jij die ook?
@Fredje haha, niet perse. Maar ik wil ook niet meer boren. Heb nu al 5 gaten in de muur en dat vind ik eigenlijk wel genoeg haha.
@DahliaDavin die vind ik ook erg mooi! Alleen jammer van die plank in het midden omdat je dan weer minder kwijt kunt.
@Uprooted die is ook erg mooi! Ook een goede optie.
@turbs dit zou ook erg mooi staan! Leuk dat het zo uitgestald kan staan op die manier. En icm met de speelgoedkist helemaal leuk.
@Suikerklontje dit is ook een kanshebber.
Jeetje. Ik heb het mezelf niet makkelijker gemaakt.
Maar wel heel erg bedankt voor de tips!
Ja die groene!
Leuk! Ik zag wel bij de recensies dat hij niet in de vaatwasser kan … misschien handig om te weten!
Oh nou niks van gemerkt. Ik heb hem nu 2 maanden in gebruik als brood/fruitbakje en hij is nog heel goed.
Ah gelukkig maar! Dan ga ik hem ook kopen ![]()