Tips, ervaringen & aanraders #6

Mijn vriend en ik zoeken een hotel (mooi, modern) met familiekamers, dus met meerdere slaapkamers. Land maakt niet zo heel veel uit (maar niet te lang vliegen) en max 600 euro per nacht. Maar we kunnen eigenlijk nergens zoiets vinden? En als we het vinden is het niet echt wat we zoeken qua smaak/interieur

Iemand tips? Mijn moeder zei dat in Turkije vaak familiekamers zijn in hotels maar kan het niet echt vinden

1 like

Wij hebben zoiets een keer gehad op Corfu, het” kindergedeelte” (dat waren echt kortere bedden ook) sloot je dan af met een soort schuifdeur. Heb alleen geen idee meer waar dat was en de fotoboeken zitten nog ergens in een doos op zolder, maar heb je wellicht een richting. Waarschijnlijk geboekt via Tui, want mijn vader boekt altijd via het reisbureau in zijn dorp (holland international, tegenwoordig tui).

Anders evt 2 kamers en dan connecting rooms (dus met zon deur er tussen?

Wij zijn zelf voor een appartement gegaan, maar wel op een complex met zwembad, restaurantjes en andere faciliteiten. Drie slaapkamers, woonkamer met klein keukentje (ook handig met kids vind ik) en balkon of op begane verdieping afgezet tuintje.

3 likes

Geen idee of het je smaak is, maar:

https://www.tui.nl/riu-palace-boavista-509645882/

https://www.tui.nl/pine-cliffs-resort-50935778/#prijzen-en-boeken

2 likes

Je kan hier een suite boeken. Op mallorca direct aan het strand:
https://www.tui.nl/condesa-509589098/?gbraid=0AAAAAD-RMCcfO1d6zaGRBYEUXM-1lA5ya&gbraid=0AAAAAD-RMCcfO1d6zaGRBYEUXM-1lA5ya&gclid=Cj0KCQjwyMiTBhDKARIsAAJ-9VsFNnVPlnk4EI5IlI7i7R1ip7iOQSUk_aSaLCJb6dvLdfVyfD8GKPUaAl19EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Jipp Heldoorn was naar Pelagos Suites Hotel op Kos. Kan je een villa nemen maar ook all-inclusive van het resort genieten. Ze had ook nog een kortingscode van 20% maar weet niet of die nog geldig is.

2 likes

Ohja slim thanks!! Zo’n glazen hek lijkt me ook wel heel mooi, al heb ik geen idee wat dat kost :rofl: ik ga eens zoeken, ook of het een beetje mooi blijft ja…

5 likes

Wij hebben een zwemvijver maar nog niks erom heen. Voorlopig (15 maanden) loop ik er (vlak!) naast als hij in de tuin is. Ligt gelukkig wel wat achteraan de tuin dus zouden wel vb op terras kunnen zitten terwijl hij daar speelt (en dus vrij ver van de vijver). Maar heb er wel schrik voor. Ik zou zelf ervoor een hek willen trekken dwars door de tuin maar men man wil dat (nog) niet. Dus voorlopig mag hij nooit alleen de tuin in.

1 like

Vaak zijn de RIU hotels ook met familiekamers. Maar eenmaal RIU en je wil nooit meer anders.

Maar hoezo als je iets vind dat het dan wordt afgekapt voor smaak van het interieur?

Moet je soms insta waardige foto’s maken? Ben je stiekem een influencer??

Nee ik haat lelijke dingen gewoon :joy:

8 likes

Doen jullie iets van nagym? En wat voor niveau is dat? Ik heb een proefles gedaan maar schrok nogal. Het is gewoon een mega zware workout met jumping jacks, burpees, een fittest, buikspieroefeningen, sprinten etc.
Ik zou het meeste al niet kunnen als ik niet bevallen was, dus ik merk dat ik er een beetje boos over ben. Heel fijn als je na 6 weken alweer fijn kunt sporten maar dan heb je dus ook geen speciale nagym nodig. (Ff m’n hart luchten) heb vandaag ook weer meer last van bekkenbodem en het is toch al 6 maanden geleden voor me.

Ik heb PowerMama gedaan en kan het iedereen aanraden. De workouts zijn wel dusdanig intens dat je een voldaan gevoel hebt, maar verder niet belastend voor je lichaam. Het is echt actief herstel zeg maar, rustig opbouwend weer terug naar je eigen niveau van voor de zwangerschap

1 like

Ik doe aquafit, combinatie met paar theorie lessen.
Na de bevalling mag je nog 6x komen, je bepaalt zelf wanneer je weer begint.
De zwangere dames hebben andere oefeningen dan dr al bevallen dames, ben zelf nog zwanger maar hoor steeds dat het heel fijn is om zo laagdrempelig weer te starten.

Ik deed de zwanger work-outs en nu ik bevallen ben de ‘back in shape’ van Mom in Balance. Ben nu 2 keer geweest sinds de bevalling (8 weken geleden) en vond dat heel goed te doen. Heb die zwanger work-outs gedaan van week 16 t/m de bevalling (39+3), dus misschien maakt dat ook dat ik de back in shape lessen goed te doen vind? Kwestie van uitproberen denk ik! Ik hoef in ieder geval niet te rennen en springen, en echte buikspieroefeningen doen we sowieso niet. Je hebt ook nog M-power lessen voor nog verder na je bevalling, maar daar heb ik zelf (nog) geen ervaring mee

Heeft iemand tips voor mij?
M’n baby van 6 maanden is ziek, koorts, veel huilen, voelt zich duidelijk niet goed. Heeft wel wat snot en af en toe hoesten maar niet heel erg. Ik geef nu zetpillen en veel knuffelen natuurlijk maar vraag me af of ik iets over het hoofd zie, kan ik nog iets doen/kopen om het hem gemakkelijker te maken?

Ik heb de huisarts al gebeld maar die is op vakantie en de waarnemer is precies degene waar we net vervelend zijn weggegaan en de andere waarnemer wil me niet helpen met meedenken.

Neusspray. Verder klinkt het als een virus en dat is toch echt uitzieken. Bij aanhoudend koorts wel goed om terug te bellen of het toch niet de oren zijn die ontstoken zijn.

2 likes

Mijn vader heeft dik beton gaas over de vijver heen. Wel echt een dik type waar je op zou kunnen staan. Hadden we voor mijn broertje ook jaren lang.

4 likes

Dankjewel, dat ga ik zometeen halen!

Ik heb het postnataal fit programma van Sterkher gedaan. Ben mega blij dat ik daar geld aan heb uitgegeven want mm bekkenbodem voelt na dat programma gewoon weer beter. gister een best pittige WOD thuis gedaan. Loop nu krom van de spierpijn, maar verder geen last van andere ongemakken.

5 likes

@Tubing ik doe ook mom in balance. Heb ook tot het eind door gesport en met 6 weken op heel rustig niveau begonnen. Ben nu bijna 5 maanden geleden bevallen en wel toe aan de overstap naar Mpower. Maar het hoeft allemaal niet zo snel, echt oefeningen op je eigen niveau.

Sterkher programma heb ik ook gekocht. Maar vond dat niet passend voor mij. Vond de work outs best chaotisch, deed het liever niet thuis en in de sportschool liever een lesje.

2 likes

Een tip voor de Rotterdammers

Ook handig om gewoon te gebruiken voor een lijstje met speeltuinen

3 likes