Ja dat is eigenlijk ook wel stom he. Hoezo verteld de kraamhulp of het cb dit niet?
Ik had 3 setjes mee.
2 maat 50 (een normale en een iets groter vallende) en 1 maat 56.
Uiteindelijk bleek ze 1kg groter dan geschat en paste ze alleen in maat 56. En mân bevalling eindigde in een keizersnede (2 nachten blijven) en ze had na 3 uurtjes het eerste pakje alweer vies dus mân vriend kon alsnog naar huis om nieuwe kleren op halen. Wat ik ook niet erg fijn vond want ik voelde me toen erg alleen omdat ik zelf niet uit bed kon als de baby huilde.
En het jasje in maat 56 heeft ze niet aangehad. Die paste ook niet. Dus ik was heel erg blij met mijn voetenzak van Jollein.
Je zit zelf ook niet veilig in de gordel met een dikke jas aan. Maar dat wordt inderdaad bijna nergens verteld
Nou ik dus ook. Mijn oudste is middenin de winter geboren dus was wel handig geweest. Nr.2 is afgelopen december geboren en toen vertelden de kraamhulp dit en toen hoorde ik het voor het eerst
Snap dat je het misschien niet leest maar het staat wel letterlijk in de handleiding van de maxi cosi, denk bij andere stoeltjes dan ook wel?
Wie heeft er goede tips voor petjes voor kleuters (circa 3 jaar). Had vorige keer een leuke van Zeeman (1 tot 2 jaar) maar die past niet meer.
In tegenstelling tot de huidige trends houd ik niet van saaie beige-tinten, maar liever ook geen cartoon-hysterie
H&M? Daar ben ik vorig jaar voor K. goed geslaagd qua petten, ze was foen 2 maar heeft een groot hoofd en droeg bv toen ze 1,5 was al mutsen in maat 3-4jr.
Name it heeft ook hele leuk! En H&M inderdaad. Heb bij beide winkels geen petjes maar hoedjes gekocht, voor mijn zoon zoân vissers hoedje, vind ik zo leuk!!
Lassig of liewood?
HEMA? Ik heb daar een petje gekocht, blijft goed zitten en met zoân uv-stofje. Printjes moeten wel je smaak zijn
Bedankt voor alle suggesties! Heb al wat leuke dingen gezien
Vind zelf dat, zodra ze lopen, het niet zoveel meer uitmaakt welke sokken ze aan hebben. Zara zit wel slecht hier, maar verder kan ik geen merk bedenken die niet goed zitten. HEMA proberen?
Wij hebben veel sokken van Zeeman, die blijven prima zitten. Witte enkelsokken voor in sneakers met blote benen (zitten per 4 of 5 afhankelijk vd maat) en van die hogere sokken, effen gaan per set van 4 verschillende kleuren (geen hele felle kleuren, wij hebben bv beige, grijs, mintgroen, blauw, rood, lichtroze, geel)
Iemand leuke suggesties voor een vakantie in Duitsland met 6 maanden oude baby? Qua locatie en accommodatie bedoel ik dan!
Ik ga deze week vliegen met baby. En ik lees overal dat het slim is om ze een fles te geven als je gaat opstijgen. Maar hoe maak ik die fles? Ik heb een thermosflesje wat ik dan na de douane kan vullen met thee en koud water. Maar mag je een lege thermosfles meenemen? Nee toch? Ik kan dâr ook een pyjama papje geven, maar dat kan ik dan ook niet opwarmen.
En we hebben een buggy die mee mag het vliegtuig in, telt dat als haar handbagage of mag je ook nog een luiertas meenemen?
En iemand nog andere tips?
Ik zoek een leuk verjaardagscadeau voor ons neefje wat twee wordt. Mijn man had het aan zijn broer gevraagd maar kreeg alleen maar âhij is gek van autoâs en tractorsâ terug en hij heeft al zooooooveel autospeelgoed dat ik dat een beetje zonde vind ofzo?
Nu zat ik te denken aan zoân waterbaan (omdat we daar zelf vroeger eindeloos mee in de tuin hebben gespeeld thuis), maar daar staat overal bij vanaf 3 jaar. Wat denken jullie, is dat te ingewikkeld voor een kind van twee?
Zoiets dus:
Ik zat hier ook aan te denken voor mân dochter van 2. Ik heb het toen gevraagd aan mensen die hem hadden en zij zeiden dat er nu hun kinderen wat ouder waren 4 en 6 er pas echt leuk mee gespeeld werd. Ik ben daarom voor een watertafel gegaan uiteindelijk.
Nee dit is echt super leuk! Wij hebben onze dochter vorig jaar toen ze 2 werd zoân koffer gegeven met een baan erin. Ze speelt er nu anders mee dan vorig jaar (toen kreeg ze bv die âdammetjesâ er niet zelf uit), maar ook die van 1,5 speelt er hartstikke leuk mee. De baan zelf in en uit elkaar halen zal wellicht nog wat lastig zijn.
@June88 jullie hebben dit toch ook?
Aahh @Alocasia nu ik dit lees heb ik spijt dat ik naar die mensen heb geluisterd en baal ik dat we er niet gewoon voor zijn gegaan .