Ik heb wel een schommel liggen, kan je zo komen halen. Het is wel zo’n lelijk plastic geval
Thanks iedereen voor de reacties! Volgens mij is het geen vocht ofzo en al mijn schoenen zaten altijd al aan de krappe kant dus vrees toch het ergste
Toen R. van de newbornset naar het zitje ging moest en zou K. ook weer met beugel én tafelblad heeft ze nog best ff volgehouden haha, terwijl ze daarvoor al een aantal maanden zonder beugel zat omdat de stoel anders net niet lekker aan onze tafel past (beugel past er niet onder en dan zat ze er net te ver vanaf en werd het een bende met eten)
R. hebben we ook al een tijd niet meer in de beugel. Die ging haar eten op de grond gooien en dat was met bord op tafel ipv tafelblad opgelost. Maar dat kan dus niet met beugel bij ons. Gaat tijdens het eten eigenlijk altijd prima, zolang er eten is blijft ze zitten (sowieso daar waar eten is, is R. Die is er al als de kippen bij als ze een kast open hoort gaan want stel je voor dat je wat zou missen)
Ik kan mijn schoenen nu 5 maanden na de bevalling wel weer aan, dus niet te snel weg doen.
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie nog tips voor leuke vaderdagcadeaus voor aanstaande vaders? Mijn man die heeft heel wat te verduren door mijn hormonen en blijft geduldig en lief. Wil hem tegen die tijd graag in het zonnetje zetten met een leuk cadeautje. We krijgen trouwens een dochtertje.
Ja het heeft inderdaad ook mijn voorkeur om het zelf te kunnen regelen als we zitten. Toch best druk voor het personeel als iedereen gaat instappen dan wil ik niet moeilijk gaan doen met mn fles
Oja hierover. Iedereen had mij ervan verzekerd dat de stewardessen zooo lief en meewerkend zijn als je met een baby (2 in ons geval) vliegt, maar dat was bij ons dus niet het geval.
Toen ze ons dat riempje kwam brengen vroeg ik of ze onze melk op wilde warmen voor tijdens het opstijgen. Toen kreeg ik een bot ‘ja straks, na het opstijgen’ (maatschappij Bulgarian air). Daar had ik dus precies helemaal niks aan. Toen maar overgegaan op plan b, appelsap, drinken is drinken.
@turbs Oke dat is echt fijn als die gewoon mee mag. Dan doe ik daar gewoon het water in na de douane. En hapje heeft ze niet nodig tijdens de vlucht.
En tijdens het landen dan ook een fles? Ik krijg dan zelf namelijk altijd het meeste pijn ipv bij het stijgen.
Oh wat vervelend zeg…helemaal in jullie geval zou het toch wel handiger zijn als je een beetje hulp zou krijgen. Voor de rest wel fijne vlucht gehad?
Ik zie er ook wel beetje tegenop moet ik zeggen. Word altijd zelf enorm chagrijnig van de kleine ruimte die ik heb en ben bang dat ik haar niet zo lang kan entertainen en dat ze lastig word
@Karl_Lagerfeld je mag 100 ml water meenemen. Op Heathrow en Schiphol waren ze bij ons echt heel streng erin. Moest het fles echt afgieten tot aan het streepje van 100ml echt K. Wat ook helpt is de neus even sprayen net voor het opstijgen en dan laten drinken.
Huh wanneer werd dat gecontroleerd? Ik was van plan dingen pas te vullen na de douane of had jij dat ook gedaan?
Lees op internet dat de 100ml regel niet zou gelden voor babyvoedingen
Had het voor de douane gereed! Was balen maar gelukkig was de baby nog klein en had hij genoeg aan 100 ml water voor de voeding.
Heathrow is meestal wel het strengste luchthaven.
Pas toen s een dreumes was zijn we vaker gaan vliegen en toen dronk hij peutermelk en dat dronk hij wel eens koud en dat mocht wel mee op bepaalde vluchten net als Turkije en Spanje. Daar waren ze totaal niet streng.
Ik ben afgelopen zaterdag met baby gevlogen vanaf Schiphol. Ze hebben daar nieuwe scanners waardoor je per persoon 500 ml water mee mag nemen. Wij hadden zelf dus flesje koud water mee, en voor baby thermosflesje met heet water. Ging perfect.
Bij ons was ie er met anderhalf jaar af, nu sinds een paar maanden er weer op om ons wat rust te geven tijdens het eten. Hij ging constant van tafel om te spelen en dat is nu te lastig waardoor hij blijft zitten😉
Klopt, althans wij mochten op Eindhoven gewoon gevulde thermoskan eet water meenemen voor babyvoeding, ongeacht dd inhoud.
Was wel jammer dat ik hem toen bij tassencontrole had laten liggen
Deze misschien
Ja de vlucht zelf was verder helemaal prima! Ze hebben het echt goed gedaan alleen terug was drama want toen waren ze ziek
Ik heb zo’n liini ding gekocht! Echt ideaal
Ja!
Gewoon kopen Superfijne buggy, gaat nu al ruim 2 jaar mee. Is opgeklapt heel klein en licht. Bij de Youtube filmpjes van The Stroller Workshop zijn ze ook altijd erg enthousiast over de Yoyo2.
Wij hebben er door Corona/2e kind weinig mee gereisd qua vliegen enzo, maar in de trein is hij ook superhandig en je neemt 'm ook zo op je bagagedrager mee.
Weet niet of je nog specifieke vragen hebt. Wij hebben wel het voetenplankje er nog bij gekocht.
Wij willen deze zomer voor het eerst op vakantie met peuter (2,5 jr) met de auto naar Frankrijk. We gaan dan naar een camping aan de kust en slapen dan in een sta caravan of huisje. Ik heb er onwijs veel zin in, maar krijg ik ook best wel stress omdat ik geen idee heb waar ik aan begin dus even een korte vragenlijst :
- Hoe zorg ik dat 2 dagen rijden geen drama wordt? Wat zijn de must haves voor onderweg?
-Thuis slaapt ze in een peuterbed met val hekje, daar hebben ze dat niet. Moet ik dan een val hekje meenemen?
-Ze heeft nog nooit gezwommen. Wat voor een zwemband of bandjes zijn aan te raden?
-Trek ik haar een gewoon zwempakje aan of beter een UV pakje zoals ik hier eerder voorbij zag komen?