Hier ook een periode van 05:30 gehad, we hebben haar dutje ingekort, dat hielp iets. Eerder naar bed als dat lukt, kan je ook proberen. Hier maakte dat niet uit, duurde alleen maar langer voor ze sliep.
Nu is ze meestal rond 06:00/06:30 wakker, en gebruiken we een slaaptrainer om te zorgen dat ze iig tot 06:30 blijft liggen.
En die is echt heel leuk!
En terug naar twee dutjes is geen optie? Hier een kindje van 21 maanden en die slaapt ook nog steeds 2 keer, en als dat eerder wel goed werkte, waarom nu dan niet?
Ik gebruik de anti berg haarspray van Zarqa, werkt ook super goed (en geen viezig vet gedoe)
Bij ons was dit een fase. Heb toen gedacht om de middagslaap wat in te korten, maar hielp niets dus heb hem gewoon 's middags laten slapen. Overigens dacht ik ook dat het bij ons kwam doordat het 's ochtends steeds eerder licht werd (was ook in de lente namelijk).
Uiteindelijk is het vanzelf wel overgegaan, hij is inmiddels ruim 3, slaapt nog steeds iedere middag dik 2 uur en wordt meestal wakker rond 7 uur, ipv 6 of eerder
Ik zag ook deze (ranzige foto) tip voor berg
Zou ik zelf niet proberen omdat het me teveel rotzooi zou geven maar oke
Waar heb je die gekocht? Ik had 'm voor mijn oudste dochter destijds maar kon 'm voor de tweede nergens meer vinden. Zelfs de klantenservice van Zarqa gemaild maar was uit het assortiment.
Ze heeft er nu geen last meer van, maar ben vooral nieuwsgierig waar jij het dan hebt gekocht
‘laat het een kwartier intrekken’ hahaha hoe dan?? Mijn baby was no way een kwartier op dat kussen blijven liggen maar oke
Ja het zou hier ook een volledige lichaamsbehandeling worden
Ja dat dacht ik eerst ook
Mijn baby snapt hoe ze moet drinken uit een rietjes beker. Cb adviseerde eigenlijk een open beker maar hallo wie heeft daar zin in vraag ik me af?? Alleen ze zuigt het water omhoog en dan doet ze 9 van de 10 keer haar mond open om alles eruit te laten lopen
Dus zo drinkt ze nog steeds niet echt
Gaat ze het vanzelf af slikken?
Hahahah heerkenbaar. Hier ook rietjesbeker en ging vanzelf doorslikken. Hoewel 1 vd 2 nog weleens de clown uit wil hangen en dan express alles uit dr mond laat lopen en dan heel hard gaat lachen, haha.
En waarom idd een open beker, alsof ze niet ooit daar vanzelf uit gaan drinken. Nooit gesnapt waarom alles altijd zo snel mogelijk moet
Hier had ze dat vanzelf door! Eerste tijd liet ze het inderdaad vaak uit haar mond lopen maar na een week of 2 deed ze dat bijna niet meer.
En wij zijn wel begonnen met een open beker. Maar die hielden wij dan zelf vast hoor gebruiken we nu nog wel eens en ze vindt het super leuk om daar uit te drinken.
Krijgen ze gelukkig een heel zacht huidje van, dus ach
Ik ben niet @Karl_Lagerfeld, maar wij gebruiken die van Philips Avent! Heel blij mee.
En @Karl_Lagerfeld : hier ging het ook steeds wat beter met drinken. Zeker naarmate het aantal flesjes minder werd, ging hij steeds beter water drinken.
Bij de Etos online Assen, maar zie dat hij daar ook niet meer leverbaar is, zonde!
Oh wij zijn ook begonnen met een open beker, dacht serieus dat een rietje later kwam haha🤣
Deze snapte mijn baby meteen, misschien zo een proberen als open beker nog te moeilijk is?
Oh het was een linkje met de naam
maar blijkbaar een foto nu? als je op google 360 beker intypt zie je ze haha
Heb gelijk m’n moeder op pad gestuurd, die liep er langs. Krijg net deze foto… denk dat ze er nog wel genoeg hebben
Ja ik heb er eigenlijk random eentje gekocht bij tk maxx omdat ik die er zo leuk vond uitzien maar is heel fijn
Zit een soort verzwaring in als je drinkt zodat er niet teveel uit krijgt in een keer
Maar staat niet echt een merk op
Omg ik dacht dus eerst echt ook net als hierboven dat dit kind zoveel berg op zijn of haar hoofd had
- niet eens hele korte nachtjes hier de laatste tijd, dus geen idee waar deze brain fog vandaan komt hahahaha.
Wat hier hielp: baby olie erop voor het in bad gaan. Daarna met een kammetje erdoorheen alle schilfers eraf ‘kammen’ en daarna gewoon haren wassen in bad.