Wij hebben een aantal diertjes gekregen, zonder gaatjes, die zag ik later ook bij action liggen.
En een tip die ik bij busy toddler zag: als je leuke badspeeltjes hebt met gat, kun je het gat dicht maken met een lijmpistool.
Ik zag dat de badeendjes van Kruidvat geen gaatjes hebben, volgens mij bij Hema ook niet en Action heeft ook zonder gaatjes
Wat een herkenbare verhalen over peuters allemaal. En super handige tips @Gato
Hier zit ik voor de tweede keer in een hele pittige peuter pubertijd. Bij m’n zoontje destijds was het ook echt heftig; heel agressief, totaal geen interesse in andere mensen, niks was goed, altijd boos. We zijn toen via het cjg naar een pedagoog doorverwezen maar daar hadden we niks aan. Ze zei allemaal dingen die ik zelf ook al had gelezen, of die niet in zijn situatie werkten. Vanwege Corona kon ze ook niet langskomen (had ook niet geholpen want bij anderen was hij altijd heel braaf). Maakte me toen zo’n zorgen, echt allerlei dingen spookten door mijn hoofd, van autisme tot hechtings problematiek.
Maar nu is hij 5 en is het een super gezellig en sociaal jochie. Alles is nu zoveel makkelijker en de dagen zoveel leuker! Tuurlijk is hij nog steeds wel temperamentvol, maar over het algemeen veel beter mee te praten.
M’n dochter van 3 zit nu ongeveer 80% van de tijd in een boze drift/gilbui en echt álles triggert haar, maar probeer het nu maar gewoon uit te zitten. Het zal wel goed komen. Leeftijd tussen 3 en 4 is gewoon echt niet mijn ding.
Ik zag dat ze morgen bij Dirk allemaal Hape Baby Einstein muziekinstrumenten te koop hebben voor 14.99!
Deze twee en volgens mij zag ik nog een andere. Van wat ik online kan vinden is het normaal minstens een tientje duurder.
Hee! Ik heb een vraagje. Ik lees bij veel reviews van verschillende cosleepers dat het meegeleverde matrasje zo dun/hard is. Hebben jullie ook die ervaring? Moeten wij rekening houden met het aanschaffen van een ander matras of een speciaal topmatrasje? Vind het lastig om in te schatten
Wij hadden een snuzpod en dat matrasje was gewoon prima omdat je baby in het begin nog heel licht is. Was inderdaad niet heel dik. Ik zou geen extra matras erop leggen.
Een extra matras is vaak zacht en een centimeter of 5 dik. Dat kan vooral voor baby’s gevaarlijk zijn. Als ze er met hun gezichtje in komen te liggen, bijvoorbeeld doordat ze op hun buik rollen, kan dat verstikking tot gevolg hebben.
Hebben wij niet gedaan. Wij hebben de chicco next2me magic. Heb er destijds ook niet echt op gelet eerlijk gezegd. Dochter heeft er zo’n 3 maanden heerlijk op geslapen. Hij staat nu klaar om opgemaakt te worden voor nr. 2.
Ik ben me aan het oriënteren op een autostoel en zag dat de Kiddy Phoenifix ook in het vliegtuig mag. Ik heb weleens gelezen dat sommigen hier daar naar opzoek zijn. Je kunt hem van 9 maanden tot 4 jaar gebruiken en is ook niet zo duur. Ik ga hem denk ik als gewone autostoel aanschaffen.
Ik kwam ook op de kiddy phoenixfix 3 uit voor de vakantie. Ik vond het wel handig voor in vliegtuig en in de huurauto. Wel even handigheid krijgen in het plaatsen van die vangtafel en de gordel. Maar na een aantal keer ging dat al heel soepel.
En heeft ook isofix, dat vind ik zelf wel een pre voor in de auto.
Dit is inderdaad ook de enige stoel die ik kon vinden die in het vliegtuig mag en die ook goed uit de consumentenbond/anwb test komt. Wat mij betreft dus wel een aanrader (uit de zeer beperkte keuze van autostoelen voor in een vliegtuig hahaha).
Wie weet waar je de leukste frozen jurk scoort? Is de verkleedkleding van H&M beetje oke?
Zoek er een in 98-104 voor de oudste en 92-98 voor de jongste
Hier dragen ze de verkleedkleren van de H&M al een aantal jaar. T heeft er een paar gehad toen ze 2-3-4 jaar was en nu 6 jaar laten dragen L en S het nog steeds. Dus qua kwaliteit zeker goed.
Weet niet of je daar wilt bestellen, maar wij hebben deze via Amazon:
Dochter is er helemaal weg van en vind de kwaliteit tot nu toe prima. Ze zit nu in kledingmaat 98/104 en heb hiervan maat 110 besteld.
Ja hier dus ook hij beide, en met 1 is het alleen maar ruzie vrees ik haha
Ja zit op Vinted te speuren
Maar daar staan er ook wel wat van de H&M!
Fijn om te lezen! Wij hebben zelf geen auto, dus ik wil graag een stoel die isofix heeft, maar ook met de gordel vastgezet kan worden en deze komt idd goed uit de testen. Ik twijfel alleen een beetje of die vangtafel geaccepteerd gaat worden. Hoe ging dat bij jou?
@Zitzak Wij zijn terug en je heb niets teveel gezegd! Een geweldige vakantie gehad bij Bahia Principe Fantasia, wist niet dat er zoiets bestond en dat het dan ook plezierig voor volwassenen kan zijn.
Ik denk dat als kindjes mee kunnen met de kids club (vanaf 3 jaar) overdag het helemaal het einde is. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Iemand die hier een nóg betere tip voor heeft? Of is dit echt de beste prijs/kwaliteit die nu op de markt is? De kerstman gaat maar langzaamaan bestellen!
Oh wat leuk om te horen! Heel fijn dat jullie ook zo genoten hebben
Je zou nog op @klimdriehoeken kunnen kijken op instagram!