Kunnen de zoef zoef dieren ook op de banen van de toet toet auto’s ‘rijden’?
Echt nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven deze zin zou typen
Kunnen de zoef zoef dieren ook op de banen van de toet toet auto’s ‘rijden’?
Echt nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven deze zin zou typen
Wij hebben er 1 van @klimdriehoeken en daar heel tevreden mee. Staat 5 december een jaar en ziet er nog helemaal netjes uit. Wordt dagelijks mee gespeeld.
Dankjewel!
Wat fijn om te horen @Suikerklontje onze oudste is net 6’met kerst, denk je dat het voor haar nog leuk zal zijn?
Wij hebben ook één van de H&M en die bevalt goed! Zou inderdaad Vinted in de gaten houden want daar staan ze vaak op voor weinig geld. Zou wel een maat groter doen, dat gaasmateriaal bij de armen bijv rekt niet mee.
Ik heb de piano gekocht! Wilde eigk ook de trommel maar m’n man vond het genoeg. Dus die zet ik wel op d’r verlanglijstje.
Wij hebben er ook 1 van klimdriehoeken! Zo’n goede koop, wordt echt dagelijks gebruikt!
Nu het weer koud is, moeten muts, sjaal en wanten weer uit de kast en die muts en sjaal is geen probleem maar hóé krijgen jullie je peuter zover handschoenen aan te trekken en houden? Hij vindt het vreselijk en wil ze niet aan maar schreeuwt wel moord en brand als z’n handen bevroren zijn (logisch ook), en dan nog weigert hij. Tips zijn héél welkom!
Hier ben ik ook benieuwd naar. Gisteren de wandeling met de hond halverwege maar omgedraaid omdat ons kind zoveel stampij zat te maken omdat hij koude handen had, maar geen wantjes aanwil.
Ik liet mijn zoontje gewoon zijn handen in zijn jaszakken doen. Misschien dat dat nog werkt? Ook een handschoenenhater hier haha
Wij hadden précies hetzelfde tafereel, daar ging de wandeling!
Bij zeeman hebben ze handschoenen met vingers die je klen kan slaan. Dat was het enige wat hier wat uithaalde. En dan natuurlijk met de vingers open, maar na verloop van tijd had ze wel door dicht is fijner.
Ik heb nog geen poging gedaan, maar misschien zelf wantjes laten uitzoeken? Weet niet hoe oud de peuter is, maar misschien als hij bij de zeeman iets van paw patrol handschoentjes uitzoekt dat hij ze wel aan wil? Geen idee hoor
Ben bang dat hij hier nog niet gevoelig voor is, denk volgende winter wel haha
Ja zijn dezelfde banen in principe alleen ander uiterlijk.
Hahaha, snap ik! Ik vrees dat het hier ook een drama wordt. Een muts wil ze al niet op. Heb een colsjaal gehaald zodat die niet af kan, maar verder…. Dat wordt nog wat.
Muts was hier in eerste instantie ook drama maar we deden dan zelf een muts op en zeiden steeds waaaauwww mooi!!! En dan deed ik m bij hem ook op en na een tijdje deed hij ‘m zelf op en zei hij: waaaaauww!! En sindsdien vindt hij het geen probleem misschien moet ik het zo ook proberen bij de handschoenen
Het was hier ook drama met wandjes of handschoenen. Vaak trok ik de mouwen maar verder of handen in de zak.
Maar toen het net warm werd wilde ze ze wel aan en nu ook weer want piet heeft het ook.
We zijn voor deze super gave klimdriehoek gegaan!
Voornamelijk ook omdat onze oudste net 6 is met kerst, lijkt me dit heel uitdagend maar ook bijv leuk om de hangmat te gebruiken
toevallig gister die strijd ook aangegaan voor het eerst, en het ging vrij soepel tegen de verwachtingen in.
ik had de binnenkant laten voelen want daar zit een soort fleece in, en dan van ohhh kijk zo zacht als een poesje ohhh moet je voelen haha
en sindsdien zit ze POESJE OP HAND??? en dan moeten ze aan
Hebben mensen toevallig een tip voor een goede, niet al te dure, kinderwagen?
Wellicht handig voor ons nu om tijdens black friday te kopen namelijk.
Op Consumentenbond komt de maxi cosi addora 2 als beste uit de test. Heeft iemand die?