Ja volkomen normaal! Die van mij deed amper een poging tot lopen tot ze 17 maanden was, en toen was ze opeens zo ver. Met 18 maanden liep ze zelf overal heen (eerder rennen vond het makkelijker voor ze liep!)
Kreeg er best veel opmerkingen over, maar ze doen het op hun eigen tempo.
Weet iemand of er nog fijne BF acties zijn voor luiers en luierdoekjes?
Bij Kruidvat dacht ik 1+1 op Pampers. Staat iig wel wat in de folder.
Oh dit doen wij ook idd, tegen alles doeii zeggen en zwaaien, werkt meestal goed idd.
Ja goede ervaring mee!
Als je niet aan een merk vast zit kun je beter kruidvatluiers kopen, die zijn per stuk goedkoper dan de luiers van deze deal.
Voor wat inspiratie wat aten/eten jullie dreumesjes voor ontbijt?
Havermout met fruit en pindakaas is hier altijd wel een succes, of bananenbrood/pannenkoekjes
Havermoutpap. Met banaan en pindakaas of met appel, rozijnen en kaneel.
En in het weekend soms banaanpannenkoekjes (75 gram havermout, 100 ml melk, 1 ei en 1 banaan, snuf kaneel. Voor zes pannenkoekjes / 2 personen).
Eerst nog een flesje van 180ml halfvolle melk en daarna een boterham met beleg.
Geef je dit dan in een flesje of echt met een lepeltje?
de afgelopen tijd was het ineens rijstewafels die ze zelf wilde smeren (met pindakaas én smeerkaas ) en nu eet ze ineens kwark met blauwe bessen omdat wij dat ook doen (wel blauwe bessen uit de vriezer die papperig zijn, niet van die verse, harde)
De allerkleinste. Het valt heel groot. Mijn peuter kon er makkeijk tot 9 maanden in.
Een boterham
Eerst een flesje halfvolle melk met water in bed terwijl wij opstaan en daarna een boterham met fruit of havermout met fruit. Ik maak eens in de zoveel tijd een grote pan havermout en vries dat in porties in.
Wat is fijn ondergoed voor kraamverband? Ben beetje de laatste dingen in huis aan het halen en keek in m’n ondergoedla maar die zijn niet zo geschikt voor kraamverband denk ik haha
Dankje! Ook @Printemps
Kan ik van die onderbroeken gewoon m’n eigen maat nemen of is een maatje groter beter?
Mannen boxershorts
Absoluut de netbroekjes! De knellen nergens.